Hey lieverds, Zwaai even naar jullie , we gaan nu iets eten. De kids zijn bij mijn moeder en broer die gaan seffens lekker een ijsje eten. Ik ben zo zenuwachtig ! Erg e , durf niet eens op de klok te kijken denkende dat de tijd zo sneller omvliegt Wat denken jullie dat het wordt voor ons? Liefs x
@nimme geeen idee. Ik hoor t wel van je @firsttimer ik heb nog geen idee wat ik wil thuis of zh, beide heeft voor- en nadelen. Een kraamcentrum of kraam hotel is er bij ons niet
Goedemiddag dames: Nimme: ik weet het niet, succes! En veel plezier. Firsttimer: ja, ik ga waarschijnlijk in een geboortecentrum, dat is hier nieuw en dat zit vast aan het ziekenhuis, daarom zette ik ziekenhuis neer Maar het zal wel uitlopen op medische bevalling waardoor ik naar t ziekenhuis moet. Net zoals vorige keer. Wij zijn terug gekomen van vakantie, eerder dan de bedoeling was, maarja ik kan helemaal niets en mijn man was kapot van alles daar doen met haar
Piep , We zijn thuis en amai wat was het HEET !!! Onderweg veel kleine kindjes gezien die zo onhandelbaar (huilen/moe) waren door de hitte... De echo ,alles was goed ,onze frutsel ......... maakt het prima ,ik zou 15w4d zijn maar op de echo 16w1d.? Ons kindje is van hoofd tot poep 10.3 cm Rugje was toe, geen hazenlip ,alle vingertjes ,hersenhelften beide aanwezig ,maagje gevuld. Ons kleitnje lag voor de palcenta en de placenta zit voor mijn buik en toch voelde ik het bewegen want ik zei is hij bezig enja volop op 't scherm in actie met voeten en handen. En le moment supreme.... It's a Bekijk bijlage 338454 Ze zat dus met haar handen voor haar edele delen jaja ik had het niet door ik ineens : het is een jongen è! Zei zij niets en door aan't kijken en toen zij ze kijk eens ... Lol toch 3 streepjes ,de schaamplippen te zien maar ze is vrij preuts nu al en koppig om haar duidelijk te laten zien ,lag de hele tijd met de rug naar ons ,bewoog amper dus een duidelijk gezichtsbeeld hebben we niet maar we hebben alles kunnen zien en ze heeft 3/4 x gekeken naar't geslacht om zeker te zijn ! We zijn dus ff naar 2 winkels erna doorgereden en heb een paar T-shirts ,slabbetjes ,1 tenuke en nieuw verluierkussen gekocht maar goed in de 1e winkel kwam die 25 en de laatste 18 We zijn in de wolken 2 zonen en 2 meiden ,mooier kan voor ons niet en verder hebben we het nog niet gehad over namen ofzo dat volgt zeker nog. ML zat traantjes weg te pinken en ik ook heerlijk ♥ ! Ga dadelijk nog ergens op bezoek voor het te vertellen enkel familie en vrienden weten het niet ,buurtmama's en jullie wel (internet) Liefs x
Dank u Linda ! Hoe is het nog met iedereen ?? En de ziekere zwangeren onder ons al een lichtpuntje gezien?
♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ December 2013 28. LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV. Krijgt een Zoon 30. Trulyhappy, 32 jr, 1e kindje, bevalling ZKH Januari 2014 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV. Krijgt een Dochter 4, Chanelle Noah,25jr,2e kindje bevalling zh/th/ en bv/fv 5. Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en BV Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV Dochter 7. Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV/BV beide. Krijgt een Zoon Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZKH en FV 8. Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV 9. La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZKH, en BV Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZKH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV. Krijgt een Dochter Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZKH en BV 12. Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 13. Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV FirstTimer, 26 jr, 1e kindje Kraamhotel en bv 18. Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZKH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah Kunikos Penoza94 ♥ Afspraken ♥ Juli 19 Bouwjaar, echo 19:30 uur (kadootje voor mezelf tegen de onzekerheid-hopelijk-) 22 Monique afspraak vk 24 Monique geslachtsbepaling Sweetangell Afspraak VK in Zkh 26 Linda99, controle gyn 29 FirstTimer, geslachtsbepaling 18.15 uur 30 DMJ, controle gyn (misschien ook als het mogelijk is geslachtbepaling) Augustus 1 Vrouwtje72, geslachtsbepaling 5 Bouwjaar controle vk 6 Sweetangell 20 wken echo Zkh 7 LA85, 20 weken echo + daarna vk 8 Firsttimer, controle vk0₩ 12 Nimme echo om 14 uur 14 Lies1988, controle vk 15 Dmj, 20 weken echo 10:50 16 La Palmal 20 wken echo 8:15 uur 20 Bouwjaar GUO 21 Sweetangell 23 weken echo Zkh 29 Lies1988, 20 weken echo 29 Blackbird, 20 weken echo BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)
lichtpuntje... Nee, hier niet aanwezig. Nog 173 dagen en daarna ga ik nooit meer zwanger worden. Wat een ellende. Sorry voor mijn geklaag maar baal ervan dat ik dit heb. Vanochtend weer enorm gespuugd. En die hitte doet niet veel goeds. Gelukkig aanstaande woensdag pretecho geslachtsbepaling, cadeautje voor mezelf
Ben hier helemaal vergeten te melde dat ik woe nog een echo heb gehad. Niet om een leuke reden, maar gelukkig is alls wel goed (zie album) Zondagochtend en woe-ochtend volede ik wat: bloed liep er zo uit. Wat een stress. Blijkt een stolsel voor de bm-uitgang te liggen waar t vandaag komt. Moet nu wel koest houden omdat als je je te drukte maakt t kan gaan irriteren en dat kan weeen opwekken. En dat is pas volgend jaar de bedoeling
jeetje meid! vervelend van die bloeding! lekker rustig aan doen en fijn dat toch alles goed was met de kleine!
Ook nog niet over uit Vriend wil t niet horen, maar denkt t vandaag wel op de echo te kunnen zien. Yeah right. Veel succes
bouwjaar, jeetje meid, dat zou echt wel schrikken zijn geweest! Moet je rustig aan doen eventjes of tot aan de bevalling? Hoe gaat dat verder dan?
Ja echt verrot. Moet rustig doen iig tot het bloeden gestopt is. En dat kon nog wel paar weken duren zei de vk. Mag wel lopen of rustig fietsen maar beter niet intensief meer sporten of lopen te stressen. Nou ik sport wel of niet, maar half lafjes mee gaan doen wordt t m dus niet. Abo van sport gevraagd op te schorten, hebben ze nu gedaan voor 2 mnd en daarna moet ik maar met een verklaring komen dat t niet mag. Maar ja over 2 mnd ben ik +/-24/25 weken, denk dan sporten sowieso al niet zo lekker meer is en dus je daarom stopt sporten. Moet ik nou mn pens komen laten zien of moet ik serieus bij de sportschool een zw-verklaring inleveren....?! Vaag nouja zal eens met de vk tijdens de volgende controle over hebben En alsof ik t zelf al niet verrot genoeg vind. Weet neit hoor misschien dat ze slechte ervaringen hebben. En na de bevalling bepaal ik zelf toch wel wanneer ik weer ga sporten.