Gefeliciteerd nimme, mooie echo en een meisje leuk!! Wel heel erg schrikken bouwjaar wel goed dat t niet ernstig is maar jeetje de stress lijkt me dramatisch.. en @Monique.. pff van mij mag je klagen hoor! jeemig.. Hier loopt alles wel prima, met een kindje van 1,5 gaat de tijd toch een stuk sneller dan bij mijn vorige zwangerschap! zo lijkt het iig.. maandag al weer 15 weken! jeemig.. pfff nog 5 weekjes en dan al weer op de helft! Ik moet zeggen dat ik niet zo geniet van dit warme weer.. hou er niet zo van dus lekker veel (koel) binnen haha!
Nimme, leuk een meisje Wist ik natuurlijk al van een ander topic, maar goed Bouwjaar, veel plezier met je pretecho vanavond! Heb ook in een ander topic al gereageerd op je bloedverlies, kan me je stress heel goed voorstellen. Monique, pfff wat lijkt me het zwaar voor jou om zwanger te zijn. Wel leuk zo'n cadeautje voor jezelf, hopelijk maakt dat alle ellende weer wat goed blackbird, ik geniet nu ook niet zo van het warme weer. Gisteren een uurtje buiten gezeten en toen weer naar binnen gevlucht. Veel te warm! Je hoort vaak dat zwangerschappen sneller lijken te gaan als je al een kind (of meerdere) hebt he. Ik vind de tijd juist langzaam gaan, wou dat ik de 20 weken echo al had gehad
Lies: ja ik wou dat ik nu al 40 weken was Mij gaat het ook niet snel genoeg Blij dat er meerdere dames zijn die de hitte wel heel erg vinden! Bouwjaar, veel plezier!!!
hier nog iemand die de hitte maar niks vind en zie echt op tegen de komende dagen met 30 graden of misschien nog wel meer , ben hoogstwaarschijnlijk vanavond nog online en dan weekje niet gaan even een weekje er tussenuit naar Appelscha dus meiden ik wens (voor degenen die het ook niet hebben met dit weer) heel veel succes en andere dames geniet ervan!
Alles oke, kindje lag lekker te lounchen en probeerde een beetje in mijn blaas te trappen. Maar nu nog voldoende ruimte en niet veel kracht, dus dat merk ik nog niet.
haha ja dat wordt nog wel vervelender dat trappen ja maar ach, je vergeet t allemaal weer zo vlug als de bevalling geweest is. Ik herinner mijn vorige zwangerschap echt als een roze wolk, maar soms kom ik ineens kwaaltjes tegen dat ik dacht.. ooowwjaa.. dit was minder.. maar ja ach.. Nog iets van het geslacht kunnen zien bouwjaar? ik ben niet nieuwsgierig hoor..
Bouwjaar dat vroeg ik me ook af ja Willen jullie het trouwens wel weten of niet? Ik kan echt niet wachten tot aanstaande woensdag!!!!
Ooh ja, ik wilde nog even vragen, vooral aan de dames die ook misselijk zijn, zijn jullie al wat aangekomen? Of nog niet echt?
Haha dank u dames! Bouwjaar ,goed zo van de baby ! hier een +3 kg tot nu toe maar ik eet niet meer dan normaal of anders dan normaal
hier zo'n 800 gram tot een kilo aangekomen.. eindelijk van mij mag er best wel wat aankomen aangezien ik vorige keer dus zoveel ben afgevallen door mijn borstvoeding. Geef er dus niet om of ik een kilotje meer krijg Maar t gaat niet heel hard ofzo..
Het eten gaat sinds twee weken steeds beter. Heb nog steeds momenten dat ik niks lekker vind en bijna niks kan eten maar er is nu. 2 kg bijgekomen.
@Nimme: een meid wat leuk!! @gewicht: euhm nou helaas denk ik toch al 1,5kg erbij nu. Het valt andere mensen nu ook op dat ik wat voller in mijn gezicht ben en krijg er opmerkingen over (nog niet aan iedereen gezegd dat ik zwanger ben hihi). Vraag me af hoe dat kan eigenlijk.. lijkt me raar dat die 1,5kg in mijn gezicht "plakken" (maar ik zie hetzelf ook.. een beetje een "opgezet" gezicht helaas :/ Gisteravond echt een geweldige avond gehad. Voelde de kleine duidelijk "harder" schoppen (ok ik voel het nu gewoon steeds beter dat is het waarschijnlijk ). 's Avonds lag ik op mijn rug nog even relaxed een boekje te lezen, begon ukkie weer. Ik dacht nou dat voelt wel heeeel behoorlijk. Ik laken van me af, truitje aan de kant en guess what? Het is zelfs te zien aan de buitenkant al!!!! Waaaw gewoon! Ik had geen idee dat dat zo vroeg al kon!! Ok dat je het zelf voelt wel, maar dat je dus ook precies op de plek waar baby schopt een bolletje op ziet komen bij je buik dat anderen ook al kunnen zien?! (en dus ook voelen) Het was één van die momenten die ik graag met de papa van de kleine had gedeeld.. was zooo bijzonder. Zullen de hormonen wel zijn, ik was een beetje emo.. Heb mijn ma er toen maar bij gehaald en met haar het moment gedeeld.. was ook leuk alhoewel niet echt hetzelfde natuurlijk). Voelen jullie de kleine ook al zo goed??
Wat superleuk dat je het echt al voelt LA85! Ik voel hier nog niet zoveel.. heel af toe iets van een plopje, maar kunnen net zo goed mijn darmen zijn Vrijdag weer controle bij de VK, en wie weet even een snelle echo Ik ben nu 1,7 kilo aangekomen en ineens heb ik een buik haha.. maar ben bij dat het nog niet zoveel is, want mijn BMI is al 29. Ik krijg nu ook reacties, maar dat vind ik erg leuk!
leuk LA! dat je het al zo goed voelt! bij mij was t bij de 1e ook rond de 17 weken dat ik t echt goed voelde. Nu weet ik al hoe het voelt en voelde ik het al eerder Ik heb ook t geluk dat mijn placenta aan de achterkant zit. die ene kilo die ik aan ben gekomen zitten volgens mij achterop mijn heupen echt niet normaal hoeveel dikker ik daar ineens ben. En al een flinke buik vind ik zelf.. mensen zien het nu ook echt. HEERLIJK
LA wat leuk dat je het echt al voelt! Heerlijk toch, moet je van genieten! Kan me voorstellen dat je wel wat emotioneel wordt. Dat geeft toch ook niet. En dan inderdaad lekker even je moeder bellen! Blackbird: haha, hoe je het omschrijft Ach het hoort erbij he. Leuk dat je reacties krijgt, dat is allemaal leuk om te horen. Ik vroeg het over het gewicht omdat ik nog steeds niet op mijn oude gewicht ben. Ik moet heel erg mijn best doen om niet meer af te vallen. En de vk heeft het daar nooit over.
Over het geslacht. We wilden het nu nog niet weten. Kindje lag er wsl ook niet helemaal goed voor. Dus heroverweging bij de 20 weken echo, maar misschien willen we het helemaal niet weten. Okk wel leuk, er zijn zoveel mensen die t wel weten tegenwoordig. Gewicht: nooit misselijk geweest en zit op +4 a 5 kg. (nu al ) Bij mij verzameld zich al t vet op mijn buik ... @la bijzonder dat je t kindje al voelt
LA, wat super bijzonder! Snap dat je emotioneel werd, fijn dat je moeder kon mee genieten Ik ging vanochtend op de weegschaal staan en ik ben gewoon afgevallen! Moet wel eens overgeven, maar dat is hoogstens twee keer per week. Merk wel dat ik erg weinig eetlust heb de laatste tijd, misschien ligt het daar aan. Misschien kom ik straks ineens hard aan, buikje groeit wel
LA wat super zeg dat je de uk al voelt en zelfs kunt zien! Ik merk nog niks. Ik merk wel dat ik aankom. Inmiddels van 60 kg naar 64 kg. En alles zit op de buik volgens mij. Die is echt al behoorlijk. Zo behoorlijk dat ik toen ik op controle was bij de verloskundige even heb gevraagd of dat wel goed was. Dat was het. Donderdag krijgen we een pretecho omdat we dolgraag het geslacht willen weten.