♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ December 2013 28. LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV. Krijgt een Zoon 30. Trulyhappy, 32 jr, 1e kindje, bevalling ZKH Januari 2014 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV. Krijgt een Dochter 4, Chanelle Noah,25jr,2e kindje bevalling zh/th/ en bv/fv 5. Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en BV Verrassing Liefoe, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV Dochter 7. Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV/BV beide. Krijgt een Zoon Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZKH en FV 8. Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV Dochter 9. La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZKH, en BV Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZKH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV. Krijgt een Dochter Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZKH en BV 12. Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 13. Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV FirstTimer, 26 jr, 1e kindje Kraamhotel en bv 18. Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZKH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah Kunikos Penoza94 ♥ Afspraken ♥ Juli 26 Linda99, controle gyn 29 FirstTimer, geslachtsbepaling 18.15 uur 30 DMJ, controle gyn (misschien ook als het mogelijk is geslachtbepaling) Linda99, 20.00 uur geslachtsbepaling Augustus 1 Vrouwtje72, geslachtsbepaling 5 Bouwjaar controle vk 6 Sweetangell 20 wken echo Zkh 7 LA85, 20 weken echo + daarna vk 8 Firsttimer, controle vk0₩ 12 Liefoe echo om 14 uur 14 Lies1988, controle vk 15 Dmj, 20 weken echo 10:50 16 La Palmal 20 wken echo 8:15 uur 20 Bouwjaar GUO 21 Sweetangell 23 weken echo Zkh Monique 20 weken echo echobureau 18:00 uur 29 Lies1988, 20 weken echo 29 Blackbird, 20 weken echo BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)
Bouwjaar ik snap de grap niet helemaal. Zullen de hormonen wel zijn Hoe voelt iedereen zich verder. Ik heb vandaag eindelijk weer eens een dag energie. Heerlijk!
Linda: ik snap je helemaal hoor! Gewoon lekker doen! Ik slaap elke middag ook nog, want anders trek ik het niet. Dus energie is bij mij ver te zoeken en dat komt na de bevalling pas weer terug!
Het is ook geen grap Ik bedoel van kun je niet langer wachten om het geslacht te weten. Jij zegt dat je er morgen al bepaling hebt omdat je anders tot de 20 wk echo zou moeten wachten. Nou dan vind ik morgen wel snel geregeld
@Monique: leuk een meisje, en wat een lenige super foto! hier al 3 dagen ziekjes.. bah.. ach we slaan ons er wel weer doorheen.. al mag t echt iets koeler van mij.. hou hier totaal niet van!
blackbird: aaah bah, ook met overgeven enzo? Wij zijn hier een stel kluizenaars, hebben alles dicht, zijn even klaar met die warmte De dames die het geslacht al weten, of misschien ook wel niet weten lukt het met de namen? Wij zijn bezig, maar wat is dat toch ook wel weer moeilijk!
Owh sorry ik dacht dat je m vandaag al had. Sorry hoofd wordt een zeef. Lijdt echt aan zwangerschapsdementie Woensdag mijn telefoon in de trein laten liggen, uiteindelijk gevonden door de een conducteur (uitgevogeld dat ie nog in de trein lag en hoe laat die trein aankwam ergens en ik wist nog precies waar ik zat) Vanmorgen opgehaald. @minou gefeliciteerd met jullie zoon!!
Minou: gefeliciteerd!!! Wat leuk dat jullie het nu ook weten!! Bouwjaar: wat een verhaal weer Ik herken het wel hoor, die dementie wat bij zwangerschap hoort. Gelukkig heb je je telefoon weer terug!
Monique, super leuk een meisje Minou, een jongetje, helemaal leuk Meisjes nog steeds in de meerderheid hier Linda, veel plezier alvast met de pretecho! Succes ook met de controle natuurlijk Ik ben hier woensdag even flink ziek geweest. Meerdere keren overgegeven en flinke hoofdpijn. Gelukkig gisteren en vandaag weer een stuk beter
Lies: thnx! We zijn al helemaal aan het idee gewend en al druk met de babykamer Y. roept de hele dag: ik krijgt een zusje Wat vervelend om je zo te voelen he! Hoop dat het beter blijft gaan.
Ah leuk joh! Lijkt me voor jullie dochtertje ook heel leuk om een zusje te krijgen Wat voor babykamer willen jullie? Hebben er al dames foto's van de babykamer in de maak?
Ik heb foto's op mijn telefoon, maar ik maak even met de camera als er meer schot in zit. Maandag komen ze de muur stuuken (schrijf ik dat zo) daarna gaan we behangen, en rolgordijn en overgordijn bestellen, Daarna inrichten en klaar Heb vandaag bij de kruitvat drie pakken luiers gehaald, waarvan 2 pakken in maatje 2 Was aanbieding, plus leuk shirtje erbij in maat 62-68.
Milou wat leuk een zoontje. Gefeliciteerd Bouwjaar ik herken de dementie ook heel erg. Ik moet alles opschrijven en dan nog vergeet ik dingen hihi Leuk de babykamers. Ik had in der tijd het Bambi thema en mijn tante had muurschilderingen gemaakt. Toch door dat we veel hebben gehuild ip de kamer voor twee jaar terug blanco gemaakt. Nu afwachten wat het word en na 30 weken willen we misschien wat veranderen. Maar zoals hij nu is kunnen de kids ook komen. Verder vandaag controle gehad en kleine echo. De kinds hebben uitbundig naar ons en oma die mee was gezwaaid echt super leuk. En nu afwachten tot dinsdag
Linda: wat leuk dat de kids lekker hebben gezwaaid naar oma (en naar jullie natuurlijk) Zie je er tegenop tegen 2 kids? Of valt dat mee? Ik snap wel dat jullie dat kamertje dan weer een beetje hebben veranderd. Nu weer iets moois van maken gewoon
Monique ik kijk juist heel erg uit naar de tweeling. Goed het zal druk worden. Maar als onze wens eindelijk na 8,5 jaar zal uitkomen dan voel ik me alleen maar gezegend met twee kids. En ik heb een lieve man die het helemaal het einde vind, een lieve moeder die mee wil helpen en mijn lieve buren hebben ook gezegd dat ik altijd op hun kan rekenen. Dus het zal vast en zeker goed komen.
♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ December 2013 28. LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV. Krijgt een Zoon 30. Trulyhappy, 32 jr, 1e kindje, bevalling ZKH Januari 2014 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV. Krijgt een Dochter 4, Chanelle Noah,25jr,2e kindje bevalling zh/th/ en bv/fv 5. Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en BV Verrassing Liefoe, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV Dochter 7. Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV/BV beide. Krijgt een Zoon Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZKH en FV 8. Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV Dochter 9. La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZKH, en BV Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZKH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV. Krijgt een Dochter Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZKH en BV 12. Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 13. Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV FirstTimer, 26 jr, 1e kindje Kraamhotel en bv 18. Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZKH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah Kunikos Penoza94 ♥ Afspraken ♥ Juli 29 FirstTimer, geslachtsbepaling 18.15 uur 30 DMJ, controle gyn (misschien ook als het mogelijk is geslachtbepaling) Linda99, 20.00 uur geslachtsbepaling Augustus 1 Vrouwtje72, geslachtsbepaling 5 Bouwjaar controle vk 6 Sweetangell 20 wken echo Zkh 7 LA85, 20 weken echo + daarna vk 8 Firsttimer, controle vk0₩ 12 Liefoe echo om 14 uur Linda99, kleine echo en controle 14 Lies1988, controle vk 15 Dmj, 20 weken echo 10:50 16 La Palmal 20 wken echo 8:15 uur 20 Bouwjaar GUO 21 Sweetangell 23 weken echo Zkh Monique 20 weken echo echobureau 18:00 uur 26 Linda99, 11.00 uur GUO + controle 29 Lies1988, 20 weken echo 29 Blackbird, 20 weken echo BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)