@bouwjaar ja dat gevoel had ik ook een beetje ik laat het nu gewoon los het komt wanneer het komt probeer niet al te onzeker te zijn. En betreffende geslacht niet weten extra spannend toch? Ik vind het knap dat je zolang kan wachten ik ben te ongeduldig
Ik dacht dat je helemaal bij een 1e t pas tegen de 20 weken kon voelen En ach qua geslacht, als ik heel eerlijk ben interesseert het me eigenlijk niet. En voor de praktisch, nou eigenlijk kan ik maar 1 ding verzinnen: je hoeft maar 1 naam te verzinnen. Verder wil ik toch geen blauwe of roze stempel op de spullen drukken, dus t wordt neutraal en warm geel, zacht groen, grijs, kan prima voor beide geslachten
Ik denk dat de babykamer ook voornamelijk neutraal is ongeacht het geslacht. Vind het dan wel leuk om jongens en meiden kleding te shoppen niet perse blauw of roze hoor. Voor de meiden die de echo al hebben gehad is het verstandig om met volle blaas te gaan? Bij mijn termijnecho konden ze het nml pas goed zien bij een volle blaas omdat de kleine nogal druk en diep zit
Hi allemaal! We zijn weer thuis. Veel bij te lezen zag ik! Hoe gaat het hier? Ik ga mijn best doen om bij te lezen ergens deze week! X
Sweetangel: sorry verkeerd begrepen. Bouwjaar: ik vind het heel knap dat je het niet wilt weten! Ik zou het nml niet kunnen. Wij maken geen babykamer, maar echt een meidenkamer, omdat ze hier heel lang in blijft, dus voor ons is het praktisch wel heel fijn, maar dat is ook geen must hoor! Firsttimer: nee ik heb gewoon een lege blaas gehad. Bij mij is het erg goed te zien altijd omdat ik geen vet heb op mn buik (zeggen ze altijd) ik weet niet wat voor jou het beste is.
hey meiden hoe is het hier? hier laatste paar dagen een erg opstandig mannetje in huis ,ben bang dat weer zijn buisjes in de oren verstopt zitten vorige keer bleek het ook dat zijn buisjes te zijn... morgen echo , manlief plotseling nog weekje extra vakantie erbij gekregen dus kan hij heerlijk mee morgen , en dan weten we ook zeker weten het geslacht wat betreft kinderkamer , hebben voor Deylano wel in de kleur blauw gedaan maar niet te baby achtig dus dat het wel als peuterkamer etc gebruikt kan worden... bij deze kleine kiezen we waarschijnlijk ook gewoon voor neutraal maar dat staat allemaal nog op losse schroeven aangezien we misschien zeer binnenkort gaan verhuizen ivm de burenruzie
bah dmj, wat vervelend dat een burenruzie zo hoog oploopt dat je serieus overweegt om te gaan verhuizen. Had je sowieso al plannen en was dit net het laatste zetje of ben je het echt zo beu? Gefeliciteerd alle meiden die het geslacht al weten! Ik wacht het lekker af tot de geboorte. Bij de eerste vond ik dat zo'n geweldig moment (als ze toen gezegd hadden dat het een tuinkaboutertje was had ik het ws net zo mooi gevonden maar dat terzijde ) Sinds een week heb ik ontzettende bandenpijn. In de avond zelfs zo erg dat ik zodra zoon op bed ligt ik ook plat op bed ga liggen. Mijn buik voelt dan zo strak gespannen aan dat ik serieus niet meer kan bukken van de pijn. Gelukkig vrijdag weer een afspraak bij de vk, hopelijk gaan we dan het hartje horen! Lapalma hoe was je vakantie?
nou de plannen waren er niet , maar aangezien afgelopen donderdag alles uit de hand is gelopen zet de politie er nu vaart achter dat wij gewoon een andere woning krijgen
@DMJ: moet behoorlijk heftig zijn als ik het zo hoor! @Bouwjaar: mooie kleuren hebben jullie gekozen.. klinkt in ieder geval alsof het kamertje er heel mooi uit gaat zien.. plaats je foto's? @Lau: ooooh die bandenpijn.. heel herkenbaar!! Bij mij komt het met vlagen, soms erger dan andere keren. Elke keer als ik weer zo'n vlaag heb gehad denk ik: zou mijn buik als ik morgen wakker word in een keer enorm gegroeid zijn? @FirstTimer: nou ik wist het dus ook niet zeker, en moest eigenlijk al plassen toen ik dat bedje opklom. Ik dacht met volle blaas gaat het makkelijker. Nou die mw zei gelijk van kom maar van dat bed af en ga maar eens goed plassen want die blaas staat volgens mij op springen en dat voelt voor jou vast niet prettig hihihihi. Ik, eigenwijs dat ik soms ben, dacht ach zooooveel last heb ik nou ook weer niet.. doe die echo nou maar gewoon dan ga ik daarna wel even snel Dus uiteindelijk echo met overvolle blaas gehad, maar ik geloof dus dat het eigenlijk niet meer zoveel uitmaakt nu (volle blaas of niet). @La Palma: Welkom terug!!!
@LA dat zijn niet per se de kleuren voor de babykamer hoor. De kamer heeft 2 witte wanden en 2 wanden met geel/witte strepen. maar die kleuren kunnen bij een neutraal geslacht, zo bedoelde ik t
Hai chica's!! @lapalma welkom terug! Genoten van de vakantie? @dmj bah wat vervelend dat je om die reden moet gaan verhuizen zeg! Ik hoop dat je er een betere woning uit krijgt met leuke buurtjes. @echo ik heb het uiteindelijk wel met een volle blaas gedaan de baby ligt bij mij heel erg diep ( ik heb ook helemaal geen zwangerschapsbuikje met 4 maanden) dus het duurde eventje voor ze beeb had gevonden daarna bleek de baby met op zijn kontje te liggen dus moest ik even springen hoesten op mijn zij liggen buik masseren en jawel hoor.... 99.5 procent zeker een jongetje me vriend zag het nog eerder dan de vk. Hij helemaal door de dolle heen natuurlijk. Ik wilde toch nog even dat ze voor de zekerheid zou checken. We hebben 10 fotos en een cd rom met fotos en geluid van het hartje erbij gekregen. Hoewel ik vanaf het begin het gevoel had dat het een jongetje was hoopte ik echt op een meisje heb mezelf toch wel echt als een meisjes mama gezien. Ik vind het heel erg om te zeggen maar ik was gewoon teleurgesteld dat het een jongetje is. Me vriend zag dit natuurlijk aan me dus die probeerde me op te vrolijken en toen besefte ik me ook ook gewoon van kom op er zijn vrouwen die een moord doen om gezond zwanger te worden.
@Firsttimer Ik vind het juist heel erg eerlijk dat je durft te zeggen dat je voorkeur een meisje was! Dat wil ook helemaal niet zeggen dat je niet blij bent/gaat zijn met je zoon. Gaat helemaal goed komen. Gefeliciteerd met jullie zoon Mijn vriend heeft dikke voorkeur voor een zoon. Mij maakt t geen zak uit. Nouja voor vriend hoop ik dan dat t een zoon is. Al denk ik zelf dat t een meisje is
DMJ: jeetje zeg! Dat moet behoorlijk heftig zijn zo! Hoop dat het zich snel oplost voordat de baby er is. En ja, als dat met een nieuw huis is dan is dat maar zo, misschien wel het beste. Firsttimer: wat fijn dat je daar eerlijk over bent. Was het nou jullie eerste? Want je hebt dan ook nog kans op een meisje bij de volgende? Of willen jullie er maar eentje? Gefeliciteerd toruwens! Heel eerlijk: ik ben ook juist heel blij met mijn meiden, heb mezelf altijd als meisjesmama gezien en mijn man is ook niet echt een jongenspapa. En natuurlijk weet je dat er heel veel mensen moeilijk zwanger worden, maar je mag toch even je momentje hebben?
@algemeen lief jullie eerlijke reacties voel me al een stuk minder schuldig erdoor. Vandaag maar even naar het winkelcentrum hier geweest en wat kleding en zwangerschapsboeken ingeslagen. Geslaagd bij de prenatal en de hm en verbazing wekkend toch ook leuke jongens kleding gezien. @monique dit is idd ons eerste kindje ik weet niet of er een broertje of zusje komt maar voorlopig vind ik 1 icm met werk en ons appartementje wel ff goed zo.
Firsttimer: het is ook een kwestie van wennen he. Als je eenmaal gewend bent aan het idee dat het een jongen is dan kijk je niet meer naar meiden dingen. Tenminste, dat heb ik, ik kijk ook niet meer naar jongens dingen, en aangezien dit onze laatste is ga ik dat dus ook nooit doen.
Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥[/B][/SIZE] December 2013 28. LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV. Krijgt een Zoon 30. Trulyhappy, 32 jr, 1e kindje, bevalling ZKH Januari 2014 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV. Krijgt een Dochter 4, Chanelle Noah,25jr,2e kindje bevalling zh/th/ en bv/fv 5. Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en BV Verrassing Liefoe, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV Dochter 7. Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV/BV beide. Krijgt een Zoon Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZKH en FV 8. Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV Dochter 9. La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZKH, en BV Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZKH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV. Krijgt een Dochter Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZKH en BV 12. Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 13. Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV FirstTimer, 26 jr, 1e kindje Kraamhotel en bv Zoon 18. Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZKH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah Kunikos Penoza94 ♥ Afspraken ♥ 30 DMJ, controle gyn (misschien ook als het mogelijk is geslachtbepaling) Linda99, 20.00 uur geslachtsbepaling Augustus 1 Vrouwtje72, geslachtsbepaling 5 Bouwjaar controle vk 6 Sweetangell 20 wken echo Zkh 7 LA85, 20 weken echo + daarna vk 8 Firsttimer, controle vk0₩ 12 Liefoe echo om 14 uur Linda99, kleine echo en controle 14 Lies1988, controle vk 15 Dmj, 20 weken echo 10:50 16 La Palmal 20 wken echo 8:15 uur 20 Bouwjaar GUO 21 Sweetangell 23 weken echo Zkh Monique 20 weken echo echobureau 18:00 uur 26 Linda99, 11.00 uur GUO + controle 29 Lies1988, 20 weken echo 29 Blackbird, 20 weken echo BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Geslacht toegevoegd!! Veel plezier Dmj en Linda bij de echos Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)
ik heb mijn echo inmiddels al gehad , het geslacht konden we jammer genoeg niet zien... verder gaat alles wel goed met de kleine hartslag was perfect , en bm zit nu 2 vingers onder me navel zoals het hoort.... reageer even laat ivm het feit dat het vanmiddag weer loos was hier 2 keer de politie hier gehad en degene waarmee we ruzie hebben had zelfs het lef om hier aan de deur te komen! dus al met al wel lekker zitten stressen