1-15 Januari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefoe, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

18 mei 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    @liefoe ja dat kan natuurlijk ook!! En dan bof je maar dat je dochters geen kroeze krullen hebben dat is idd een hand vol! Ben benieuwd naar je gezinsfotos!!

@monique jaa die vind ik ook heeel erg mooi!! In onze vriendengroep hebben er twee al die kinderwagen daarom hebben wij er vanaf gezien. Ik wilde perse eentje waar ik nog niet mee dood gegooid werd. De beste vriend van mijn vriend heeft de versie van vorig jaar uiteindelijk gekocht voor 700 euro met alles er op en eraan in de winkel dus ff goed doorzoeken of afdingen in de winkel kom je er wel.

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    liefoe: ik heb stiekem ook al even gekeken naar je foto's! Echt leuk om een gezicht te zien bij de naam:D Leuke kids heb je ook zeg:D

First: ooh ik ken hier niemand die de wagen heeft, maar hij is populair dus:) 700 euro vind ik echt veel geld... Naja ik denk er nog even over. Wat hebben jullie op het oog?

3. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

18 mei 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    @LIEFOE mooi gezin!! Ik zie inderdaad bij je kleinste pas een tintje.

@monique ja in onze vriendengroep wel hij bevalt ze enorm ze hebben de roze zwarte en een beetje legergroen achtige kleur maar die van vorig jaar is volgens mij precies hetzelfde als de 2013 versie. Misschien dat je hem zo wel goedkoop kunt krijgen?
    Ik was helemaal verliefd op de mima xariq maar gaan nu voor de 4.moms origami ben daar echt verliefd op kan niet wachten om hem te gaan halen.

4. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Dit is mijn buik, lijkt heel wat, ( avond en afgevallen )

Monique: wat een mooie wagen zeg! Wij hebben een quinny buzz 4 uit 2011. Niet zo'n mooie als jouw plaatje. De quinny kochten we omdat het heel klein in te klappen is. En nu, komt dat weer mooi uit. Reiswieg heb ik nog geen 4 mnd gebruikt, mijn zoon was een lange lat!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,8 KB
      Weergaven:
      6
  5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Firsttimer dat is ook echt een mooie wageb waar jij verliefd op bent. Snap ik ook wel ja. Helaas is die wij willen van vorig jaar in andere kleuren.

La palma wow wat een verschil met onze buiken. Jij lijkt wel zwanger haha mooi hoor jaloers!!

6. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey meiden

goed nieuws morgen hebben we de sleutel al van ons nieuw huis!

@lapalma jeetje wat een buikje al!

hierbij ook foto van mijn buik ... ondanks dat ik al fors ben van mezelf vind ik echt dat me buik ontzettend groeit!

foto is van smorgens ,,,

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Dmj goed nieuws!!! Mooie buik zeg. Hebben jullie de box nog staan of alweer??

8. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

18 mei 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    @la palma en dmj wat een mooie buikjes hebben jullie jaloers!!
    @dmj gelukkig dat het toch nog een goed einde heeft. Hoe zijn de buren en de rest van de buurt.

@monique ow dat is balen zeg. Misschien manlief heel lief aankijken of met 13e maand ofzo kopen?

9. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    De mood is echt een mooie wagen en fijn in gebruik. Mijn zwager en schoonzusje hebben die.

De wagen waar wij voor gaan is de Bugaboo Donkey Twin. 1500 euro. Heel veel geld maar het meer dan waard. Doordat wij ook een hond hebben zullen we veel wandelen en hij is de smalste tweelingwagen en hij is compact op te vouwen

10. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Dmj dat is nog eens goed nieuws. Moet er nog veel aan geklust worden? Straks lekker in jullie. Nieuwe huisje in alle rust met de kleine

11. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Vanavond ben ik lekker met manlief naar de Prenatal geweest. Heb al wat kleding gekocht voor als het wat minder weer is. Mijn buik is nu zo dat ik echt niks meer van normale kleding aan kan. Ook nog twee bad eendjes en fotolijstjes gekocht. Kregen we een bon van CP van 50%korting. Dus misschien nog in okt een weekendje weg.

12. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Liefoeee! Aha, nu begrijp ik het! Jij bent het...

Dmj: goed nieuws en dat is al een behoorlijke buik he?

Linda: ik heb ook nagedacht over die bugaboo, maar dan geen twin gewoon baby en peuter versie. Maar ik vind het voor ons te duur. Als je 2 babys hebt, ja, dan liggem ze beide vaak id de wagen. Ga je de standaard kleuren doen of andere kappen er op?

13. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Bouwjaar: idd marktplaats is een hele goede tip. Ik koop en verkoop veel daar!

Sweetangel: had jij geen 20 weken echo vandaag? Zo ja: hoe ging het?

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik vind m persoonlijk wat te popperig.
    Ik heb met alles dat ik denk, vl moet er ook mee rond rijden/lopen. Voor luiertas wil ik dus ook een niet te "wijvige".

@la palma owhhh flinke bui al, ziet er goed uit

@dmj iden dito

@linda ja met een 2-ling is t altijd weer een ander verhaal. Mn broer heeft een easywalker voor hun 2ling, de wagen rijdt ook lekker

Gisteren via mp een box+matras+2 hoezen geregeld voor 30,- (onbeschadigd en geen vlekken). En een speelkleed voor 5,-

Ik wil met kleding kopen wachten om te kijken wat ik nog kan overnemen van m'n broer. Ik vind ook lastig hoeveel je van welke maar moet hebben. Hoeveel maat 50 bijv?
    Ik wil voor als t zo heel klein is t liefst overslag rompertjes. Heb er nu 2 maar hoeveel moeten er nog bij? 5, 12, 15? Geen flauw benul

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ooh ja hier heeft mijn man juist zijn oog laten vallen op die kinderwagen:) Had vorige keer ook een zwarte en roze luiertas gekocht voor hem, maar het boeit hem niet zo.

Ik vind het ook lastig qua kleren, ik weet het van de vorige keer allemaal niet meer echt. Weet wel dat Y. 8 weken in 44 heeft gelegen en dat ik dat te kort had. Maar ik krijg kleine baby's:)

16. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    We nemen de uitvoering basis zwart met rode kappen. Die speciale uitvoeringen vind ik niet nodig.

Van maat 50 kan je het best 4/6 pakjes hebben en zo ook van maat 56.
    Rompers kan je eigenlijk niet genoeg hebben. Bij de hema zijn er overslagrompers voor 4 euro en dat gaat ook per maat.

Wij hebben ook nog maat 44 nodig en daar nemen we 3 pakjes van,

Soms zal je hebben dat je iets niet aan kan doen of gebruikt. Maar je kan het beter in huis hebben dan dat je man of iemand anders op de drukke dagen nog drukker is doordat hij nog van alles moet kopen.

Ik merk aan mezelf dat ik de laatste dagen erg druk ben in mijn hoofd met dingen regelen etc. Ik wacht nog met alles tot na de 20 weken echo. Maar weet ook dat ik nu moet profiteren van mijn energie en ik met 30 weken niet meer zo mobiel ben. Maar denken is ook leuk.

17. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    ♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥

December 2013
    28.
    LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZH/TH en FV/BV. Krijgt een Zoon

Januari 2014
    1.
    Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV. Krijgt een Dochter

4.
    Chanelle Noah,25jr,2e kindje bevalling ZN/TB/ en BV/FV

5.
    Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV
    Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en BV Verrassing
    Liefoe, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZH en BV Dochter

7.
    Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZH en FV/BV beide. Krijgt een Zoon
    Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZH en FV

8.
    Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZH en FV Dochter

9.
    La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZH/TH en FV/BV

10.
    Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZH, en BV
    Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZH/TH en FV/BV

11.
    Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV. Krijgt een Dochter
    Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV
    Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZH en BV Dochter

12.
    Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV

13.
    Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV
    FirstTimer, 26 jr, 1e kindje Kraamhotel en bv Zoon

18.
    Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZH en BV

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Linda27 :(
    Jeniyah :(
    Kunikos :(
    Penoza94 :(

♥ Afspraken ♥

Augustus
    7 LA85, 20 weken echo + daarna vk
    8 Firsttimer, controle vk
    12 Liefoe echo om 14 uur
    Linda99, kleine echo en controle
    14 Lies1988, controle vk
    15 Dmj, 20 weken echo 10:50
    16 La Palmal 20 wken echo 8:15 uur
    20 Bouwjaar GUO
    21 Sweetangell 23 weken echo Zkh
    Monique 20 weken echo echobureau 18:00 uur
    26 Linda99, 11.00 uur GUO + controle
    29 Lies1988, 20 weken echo
    29 Blackbird, 20 weken echo
    29 Vrouwtje72, 20 weken echo

BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling

Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)

18. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    LA succes vandaag bij de 20 weken echo

19. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    LA, succes vandaag!

Wat betreft kleding, wij hebben nu vooral een aantal rompertjes gekregen en 2 pakjes. Rompertje allemaal in maat 50 of 50-56, stuk of 5 nu.
    Zal ook nog op zoek gaan naar nog kleinere maatjes denk ik. En overslagrompertjes, moest gewoon even googlen wat dat is:) Toen ik het zag dacht ik 'oooohhhh ja natuurlijk';)
    Veel te leren nog dus haha. Wel handig om van de ervaren moeders te horen hoeveel je van wat nodig hebt. Heb wel meerdere baby uitzetlijsten bekeken en een beetje samengevoegd, maar dat klinkt redelijk minimaal.

Mijn tante heeft laatst een doos meegebracht met kleding van mijn nichtje. Van kleine maatjes tot wat grotere. Ik moet maar eens gaan uitzoeken wat daar allemaal in zit en in hoeverre wij zelf nog veel dingen moeten kopen.

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lies ja zag bij iemand die overslag dingen en ik dacht: ik vind t wel handig als ik zo minihoofd niet door een gat hoef te persen :)

Deel Deze Pagina