1-15 Januari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefoe, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Mooie buik!!

Hier ook lange panlatten van kids zelfs met borstvoeding zeer magere kindjes ( ze aarden naar de papa ;) )

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ziet er leuk uit de kinderwagen!

Wij hebben een bugaboo donkey twin versie zwarte basis en beige tops ooit 2de hands gekocht en heb onlangs 2 de hands van kiala de roze hoezen voor de Mc en zitje kinderwagen gescoord voor niets,
    Zelfs de hoezen zien er als nieuw uit!

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Jeujjjj dat verdient een feestje!!!!

Mooie bolle buik ook trouwens !!

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

:D
    Iemand met idem smaak ,
    Wij hebben hem toen voor 900€ incl.alles 2 de hands gekocht.

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Leuk zo shoppen gaan!
    Heb je de kortingen geplakt waar ze reclame van maakten?

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Dat is pas een koopje!!!

Van rompers heb ik er ook in de maat 50 zelfs tot 62 met overslag!
    Ik nam meestal 7 stuks en 2 reserve door de borstvoeding nam ik 2 reserve pakjes mee waarin een romper en bouwpakje zaten , die van ons poepten vaak langs de Pamper :)

Als er wat is vraag maar!

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ja ML vind dat in dat opzicht ook makkelijker maar dan zat hij met die extra rij knoopjes te prullen ;)

8. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Voel me niet zo op en top vandaag ,
    Heb al zitten spugen en heb maar paracetamol geslikt want ben al onderweg geweest, zit nu in de wachtzaal voor de oudste zijn therapie.
    Dan naar mijn vriendin waar de andere 2 kids zitten , dan met de dochter naar de logo en terug.
    Heb colaatje bij me voor de zekerheid, ben geen frisdrank drinker maar nu heb het precies nodig.

Wie moet nu nog tot volgende week op controle??

9. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Ja 25%korting op mijn jeans. En van een of ander blad had ik een pasje voor 15%korting. Bij elkaar was het aardig wat korting

10. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Oh ja nog even over de kinderwagen. Manlief mag een kado van 500.- uitzoeken van zijn baas en dat leggen we dus bij de nieuwe kinderwagen. Dat is ook hele enige grote wat we nieuw kopen. Het extra bedje en de box lenen we van anderen

11. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    ik moet vrijdag weer!

12. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Ik heb net mijn buikfoto in mijn album gezet

13. Mooie buikjes al :) die van mij is ook al aardig, maar dat was met Mees ook al zo en toen was ik bijna 20 kilo zwaarder toen ik zwanger werd. En hij bleek achteraf dus ruim 9 pond te zijn bij de bevalling. Nu word ik dus beter in de gaten gehouden.

We zijn alweer een dag terug. De laatste dag zijn we naar de efteling geweest. De jongens wisten van niks en je had de gezichtjes moeten zien toen we voor de toegangspoort stonden :D onbetaalbaar :)

Ik moet morgenochtend naar de vk, voor de controle. De jongens gaan mee, maar willen alleen het hartje luisteren ;) ze willen heel graag een keer een echo zien, we doen dus weer een pretecho met 27 weken en dan gaan we met zijn viertjes.

Heb me zinnen gezet op een quinny, maar dan wel via mp. Ik koop nu geen nieuwe meer. Mijn jongens hebben ook bijna niet in de bak gelegen, alleen heel in het begin.

Ik ga de jongens een jas aantrekken en even naar mijn moeder.
    Fijne dag nog

14. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

18 mei 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    @linda leuk ff lekker shoppen. Ik heb hier ook het kaartje met korting en de stickers gekregen.

@lieffoe Beterschap meis dat je je snel weer goed mag voelen.

Ik heb vooral outfitjes in maat 50 tot 62. En een jasje aangezien ik een babyshower krijg twijfel ik nog of ik nog meer rompertjes ga halen. Ik vind die overslag dingen erg makkelijk die zet ik dan wel op de kado lijst. Voor de ervaren mamas hoe lang zit een baby in een maatje?

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Linda ,dat is mooi van de baas van je man !!
    Mooi buik ook voel je ze ook vaak apart bewegen?

Dmj ,veel plezier nu vrijdag!

Christea ,ja wij gaan as.woensdag ipv.donderdag ,de oudste weet ervan is ook zo nodig omwille van zijn aandoening (structuur en planning = veilig aan voelen voor hem).

Zo ben thuis ben echt moe , ff iets eten en niksen :)

16. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Jip die ligt links boven en de placenta ligt achter. Hij is. S avonds echt heel druk.

Janneke ligt onder met placenta aan de voorkant haar voel ik heel weinig tot niet. Komt vanzelf. Straks prijs ik de dag dat ik dat getrap niet voel.

Bij mijn zoon en dochter waren allebei de keren mijn ribben gekneusd

17. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ojee arme Linda :( ,dan hoop ik dat het niet zo mag zijn maar de kans zal vrij reëel zijn niet zeker dan met 2 van die boelekes :)

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Linda: ooh nee he, dat zou niet mooi zijn! Maar ja, als je realistisch bent is die kans er natuurlijk wel:(

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik heb even mijn naam veranderd ben verder nog dezelfde haha wilde wat minder bekend bedankt voor de tip liefoe

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lief ik moet vandaag op controle bij de vk. Maar niks te melden, geen zin in. Echo's maken doen ze bij ons niet dus een kijkje nemen wordt t toch niet

@linda mooi buikje
    Ik hoop dat ze je een beetje heel laten

@christea 9 pond pfff

@puzzelstukje, pas je dan ook je naam in de lijst ff aan

Deel Deze Pagina