Zalig Kerstmis iedereen! Nieuwe mama's gefeliciteerd! Dames met gerommel, super spannend! Wel vreemd dat er zoveel verschil zit in hoe de verloskundige de controle doet. Je zou denken dat een standaard is voor wat er gecontroleerd moet worden. Vanavond eindelijk een gipsbuik gemaakt. Alleen jammer dat ml er erg gefrustreerd van raakte en weer niet tevreden was over het eindresultaat. Hij is de laatste weken continue snel gefrustreerd. Hoe reageren jullie partners?
Wat spannend!!! Zet hem Zeilbootje! Komt de kleine toch eerder dan de uitgerekende datum. Nouralayn: ben benieuwd wat er bij jou gaat gebeuren vandaag. Blijf je dicht bij huis of heb je plannen buitenshuis? Wij hebben voor de zekerheid de tas en mc al in de auto staan. Stel dat we ergens zijn dan kunnen we gelijk doorrijden naar het zh.
Elfenprinsses: leuk he een gipsbuik. Ik ga straks op de minne de handjes en voetjes afdrukken met verf. Mijn man is super zorgzaam en begripvol. Mag niks tillen, helpt heel actief in het huishouden, masseert me vaak. En geeft heel veel kusjes en strelingen aan mijn buik. Er is niks te merken van een kort lontje of zenuwen ofzo. Vind hem echt de rust zelve op dit moment. Volgens hem heb ik weinig last van hormonen en misschien dat we daarom ook zo verdraagzaam naar elkaar zijn. Klinkt nu wel als de ideale man Ben benieuwd hoe hij is op het moment suprême!
Hier ook geen man met kort lontje maar ik wel! Nog even een paar weekjes doorbijten voor hem! Aangezien hij veel werkt komt alles op mij neer maar ik heb de tijd en doe alles rustig aan!
@ zeilbootje. Whaaa wat spannend!!!! Veel succes! Hoop voor je dat je al bevallen bent! @ nouralyn als bekend of het vruchtwater was? Ben benieuwd!! @mamavandaisy bowlen is echt geen succes als je hoogzwanger bent haha. Ik 2 weken terug nog gedaan en had alleen maar harde buiken ervan en je bekken vallen zo'n beetje uit elkaar na elke keer dat je gooit. Succes! wel gezellig dat jullie iets leuks gaan doen. @elfenprinses leuk dat jullie een gipsbuik hebben gemaakt. Jammer dat je man zo reageerde maar is voor hem ook heel spannend natuurlijk nu. Ook al laten ze dat niet zo blijken @mart mooie gipsbuik! Laat je het resultaat ook zien?
Succes zeilbootje! Kom maar op met dat kerstkindje hahaha Hier ook een hele lieve man hij is alleen wel echt heel duidelijk in zn mening dat ie nie wil dat de baby dit kaar nog geboren word hahaha en die laat ie dan ook overal horen die mening 😜 Da zal de schrik wel zijn denk ik hahah Dalik lekker brunche bij mn vader met de hele familie (wij hebben maar hele kleine families hahah) en dan savond suit eten met ons mam's familie dus mij kunnen ze naar huis rollen vanavond hahaha Dacht eerat op sjiek te gaan vandaag maar aangezien ik olifanten poten heb momenteel doe ik maar gwn lekker casual en een paar sneakers aan hahaha
Jaaaa 38 weken vandaag! Mensen die ik de laatste dagen spreek denken dat ik helemaal nog niet zo ver bent. En wordt ik dus overspoeld met complimenten! En dat doet toch weg goed met al die hormonen! Hihi Ben zo benieuwd wanneer onze dame gaat komen! Mag nog wel een weekje wachten. Gister een gezellige avond gehad. Heel veel gelachen dat ik soms denk dat spontaan mijn vliezen ervan kunnen breken haha. Merk wel dat ik weer heel moe deze dagen. Vandaag lekker rustig dagje en dan vanavond nog even naar mijn ouders. Fijne dag iedereen!
Vanmorgen om 6.15 uur is Nora geboren. 4,5 uur na de eerste wee was ze er al. Geen hechtingen nodig gelukkig. Super dus voor een eerste!
Van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Een echt kerstcadeautje, hoe bijzonder! Fijn dat het allemaal soepel is verlopen en geniet ervan!
Ik twijfel heel erg of ik wel of niet moet bellen hiervoor. Tot nu toe geen druppel meer en ook geen gerommel. Beeb voel ik nog prima bewegen dus er lijkt echt niks aan de hand. Toch blijf ik erbij dat ik gisteravond een klein plensje water verloor! Enfin, ik wacht het nog even af...