Chanti, hoe gaat het eigenlijk bij jou? Je bent al bijna zo ver, nog 2 dagen tot de uitgerekende datum. Ga jij dan als decembergegadigde in januari bevallen?
Ik las iets over een fb groepje, hoe kom ik daar in? Mijn meisje heet trouwens Sophia! Ik had eerder geen tijd om te reageren vanwege het afvallen van de kleine en een draak van een kraamhulp gisteren Leuk dat er toch al wat babys geboren zijn zo in december, gefeliciteerd iedereen.
@Facebookgroepje: Nooky een privéberichtje sturen dat je er graag bij wilt. Dan regelt zij het verder. Nooky is de enige die mensen toe kan voegen nlk. @KS; wauw wat een mooi buikje! @Mamatje89; Draak van een kraamhulp? Heb je ondertussen een andere? Waarom loopt het niet? Gaat het nu weer beter met je meisje? Waarom viel ze zoveel af? Hier een beetje ongesteldheidskrampen idee. Af en toe wat steekjes down under en ook in de bovenbenen. Dus misschien is ons kleintje dan eindelijk aan het indalen, ik hoop het. *Ik wil het grote nieuws niet voor haar neus wegkapen, maar MvanL is vanochtend ook bevallen, shhht *
hier een foto van de kleine man. reageren is moeilijk, voel me zo geleefd. heel veel kraamtranen hier, hoop tenminste dat 't kraamtranen zijn en 't straks weer wat beter gaat. vandaag een dipje; laatste dag kraamzorg. nu maar ff rustig worden en genieten.
Wat een mooi kindje Danie! En Linoo, Mop en MvanL gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de details, hoe het ging enzo en de namen!
Oke ga ik doen! we hadden dag 1 en 2 een goede hulp maar helaas moest zij naar een ander gezin en kregen we een ander voor de andere dagen. Ze stond totaal niet achter haar werk en wilde graag vroeg naar huis omdat er niets te doen zou zijn ofzo..en nog andere rare dingen waardoor ik dacht wil ik hiermee doorgaan? En opschrijven dat ze er tot 16 was ipv 14uur, toenik vroeg kun je anders tot 3 ivm voeding zei ze gewoon nee. S is nu over op de fles omdat ze erg was afgevallen en haar temp matig was/is. Bij onze zoon destijds ook ellende gehad met bv en afvallen waardoor ik nu besloot weer over te stappen op de fles omdat ik niet hetzelfde mee wilde maken. Vandaag eindelijk weer genieten want ze drinkt goed! En de kraamhulp die we nu hebben is echt fantastisch vergeleken gisteren dus minder stress. Ze verzorgd ons hele gezin goed en dat hoort ook denk ik? De hulp die ik bij mn zoontje had was een jonge meid die liever lui dan moe was haha dus ook lekker getroffen ahum!
Ohhh Danie!! Wat een lief menneke!! Hopen dat je kraamtranen snel over zijn! Mamatje, wat een hoop geschuif met kraamhulpen zo. Inderdaad zijn ze er om voor je gezin te zorgen, zodat jij goed uit kan rusten. Vind het absurd dat ze het lef heeft meer uren te schrijven dan ze werkelijk werkt. Goed dat je nu een ander hebt!
@niheja dankjewel!! @danie1991 het is ook een hoop wat je voor je kiezen krijgt. Logisch dat daar de nodige kraamtranen bij komen! Zo'n drukke tijd en je wilt alles perfect hebben en doen. Als eenmaal de drukte een beetje voorbij is en alles weer langzaam normaal wordt zul je vast een stuk beter in je vel zitten! En schroom niet om hulp te vragen! Je hebt trouwens een prachtig mannetje! @ mamatje89 wat vervelend zo'n rare kraamhulp! Gelukkig heb je nu een betere en doet je dochtertje het ook goed! Hier alles nog steeds rustig! Wordt echt gewoon een januari baby denk! Heb wel weer van die rare dromen sinds een paar dagen! Vannacht gedroomd dat ik ging bevallen van een kindje van 4,5 kilo! :0 en bleek ineens een tweeling te krijgen maar de ander moest nog een paar maanden blijven zitten :s. Heel apart! Haha Ook vind ik het maar niets om met zo'n dikke toeter door de sneeuw te lopen!
Gefeliciteerd met al die lieve hummeltjes! Kraamzorg kan je 'inruilen' als ze niet bevalt hoor! Hier bij de 2e ook een draak gehad. Zelf 5 maanden zwanger en liever lui dan moe. Ze vertikte het om mijn bed te verschonen, terwijl ik doorgelekt was. Ze zei doodleuk "leg er maar een handdoekje over" . En op dag 3 stond IK het ontbijt te smeren voor mijn man, dochter en voor de kraamhulp. Omgekeerde wereld! :x Die hebben we dus mooi eerder weggestuurd...
Haha ik hoop het niet eigenlijk! Ben echt op. Had een gekneusde rib door het hoesten en daardoor erg last van mijn rug. Nu ook de andere kant gekneusd want het hoesten houd al 4 weken aan en houd maar niet op. Ik kan alleen nog maar staan of liggen. Het rommelt ook heel erg. morgen vroeg word ik gestript als dat lukt dus hoop echt heeel erg dat het dan door zet. Dan maar kans op kindje die op 31e geboren wordt 😜 MvanL gefeliciteerd!!! Dannie1991 wat een schatje!! Kraamtranen is heel normaal. Geef je er er maar gewoon aan over, die hormonen ook.. Mamatje89, balen zeg! Lijkt me echt niet leuk, je wil wel lekker kunnen genieten in de kraamweek. Gelukkig heb je nu een fijne!
Jaaaaa heel stuk getypt....is het weg..... Dus dan maar ff in t kort. Chanti: auw, geneusde ribben, das niet fijn zeg! Ben benieuwd wat het strippen morgen gaat doen, spannend! Is dat op jouw verzoek of.....? Ks: hier ook weinig buiten geweest vandaag, lekker warm binnen voelt idd veel beter met zo'n toeter en helemaal lekker mobiel voel ik me ook niet meer. Danie: wat een mooi mannetje heb je!
Bloempje34, nee vk kwam er zelf mee omdat ik al paar nachten wakker lig van de voorweeen. Ik dacht dat het pas kon met 41 weken maar bij een 2e doen ze het ook al wel met 40.
Chanti, succes vandaag en hopelijk doet het iets! Hier al weer een slechte nacht! Veel last van maagzuur en rommelende darmen! Baby kom maar! Hier heeft het afgelopen nacht en vanmorgen gesneeuwd, bleh! Zoonlief vindt het super en wilde meteen naar buiten! Voor hem is het natuurlijk super!
♥ZWANGERSCHAPSLIJST♥ ♥ chanti1990 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 30 december 2014 ♥ wish01 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 30 december 2014 ♥ Zyra (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Chickenmomma (27 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ IngeM (28 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ Von1987 (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ MiekieLief (30 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ Bloempje34 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Mart (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ girlwithredhair (34 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Sieza03 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Eki (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Noux (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Thammy (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Noralie87 (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 ♥ Nouralayn (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 ♥ Elfenprinses (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ ks2011 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ Vosje84 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ NiHeJa (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 ♥ Esther1983 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Snoepje11 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Louloulo (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ pamela1203 (33 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 14 januari 2015 ♥ NookY (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ Droppie Drie(32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ MamavanDaisy (26 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 28 dames op de lijst: (10) jongen, (11) meisje, (6) verrassing ♥ BEVALLEN♥ - Kristelo (23 jaar) 7 november 2014 van dochter Lobke - MyNemesis (29 jaar) 11 december 2014 van dochter Giacaé - Daan83 (31 jaar) 13 december 2014 van zoon Quinten - Belliebel (27 jaar) 14 december 2014 van dochter Romy - Vlindertje81(33 jaar) 17 december 2014 van zoon Stewart - Mammievan5 (30 jaar) 19 december 2014 van dochter Celina - Danie1991 (23 jaar) 21 december 2014 van zoon Luka - Mamatje89 (25 jaar) 24 december 2014 van dochter Sophia - Zeilbootje (29 jaar) 26 december 2014 van dochter Nora - LinOo (29 jaar) 28 december 2014 van zoon Roan - MvanL (25 jaar) 28 december 2014 van zoon Ted Aantal: 11 (5) Jongen (6) meisje ♥AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S ♥ 30 dec - pamela1203 - Controle vk 30 dec - ks2011 - Controle vk 31 dec - Noralie87 - Controle gyn 02 jan - NiHeJa - Controle vk Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ VLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ -mamalicious -Mandy3 -Mammz -Joyofliving -Ankie25 -Liz0104 -itakepictures -Eveline1986 -Elita -Cosy -Missmystique -Iris balk
Nou strippen is gelukt! Had 1cm ontsluiting en baarmoedermond al ver naar voren dus ze kon er goed bij. Nu afwachten maar. Begint wel te rommelen maar het blijft ook vaak bij voorweeen dus zegt nog niks. Pamela 1203, dat is zo naar hè maagzuur. Heb je er wat voor? Bij mij heeft antagel een tijdje goed geholpen