1-15 januari 2015 mama´s (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nouralayn

Nouralayn Actief lid

28 apr 2014
    372
    1
    18
    Noord-Brabant
    Vosje en Thammy ook gefeliciteerd met jullie wondertjes! Geniet van de kraamtijd.

@Chanti jee wat heftig! Ik wens je heel veel sterkte en vooral kracht toe en hoop dat je het alsnog zelf kan doen allemaal.

Hier ook net terug van de controle. Baby ligt heeel erg laag zei ze en heb daarom ook enorme last van mijn bekken. Verder alles nog ok.

2. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Chanti, heftig een doorbroken rib! Gaat dat tijdens de bevalling ook niet enorm veel pijn doen?
    Hoop voor je dat het doorzet, en met een evt. ruggeprik allemaal mee gaat vallen...

3. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Oehh Chanti, dat klinkt niet erg prettig. Ik hoop dat je voldoende door kunt bijten met de weeën. Hoop ook dat het zelf nog doorzet en dat je niet aan de opwekkers hoeft..

Het is al weer bijna 13u! Tijd gaat zo snel voorbij!

4. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38

Komt door het gepoets! Dan vliegt de tijd voorbij....;)

5. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    en geschilder :p en ben hyperactief.. al 2 dagen.. dat helpt ook altijd goed mee :D

Hebben jullie ook honger als een paard? Ik had om half 1 mn broodjes op en om kwart voor 1 moet ik dan weer aan de banaan. Nu neig ik naar een bakje kwark.. honngguuurrr

6. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Vanmorgen op controle geweest en weer goed gekeurd! Mijn hele buik zit vol met baby waardoor er actie reactie ontstaat. Daardoor dus de vele harde buiken en gespannen buik steeds!
    Kindje ligt al vast in het bekken dus hoef niet plat bij breken van de vliezen! Ze waagde zich niet aan een voorspelling helaas!
    Daarna boodschappen gaan doen en dit ging allemaal niet meer zo soepel! Ben kapot!

7. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.784
    1.367
    113
    Hier ook! Aankleden is al niet haar hobby dus fijn om gewoon dezelfde kleertjes aan te houden :)

8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier gaat de kleine dadelijk ook gewoon in de kleertjes slapen! Richting de tijd dat kruimel gaat door slapen komen de pyjama's wel!

9. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Thnx voor de reacties meiden! Had nog geen slaapzakje gekocht en begon ineens te twijfelen! Dus in kleertjes is warm zat voor zo'n kleintje?

10. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Hier denk ik een dunne pyjama met slaapzakje, kamer is best koud. slaapzakjes genoeg van zoonlief, dus die liggen er toch :)

Net controle gehad, gevraagd of ze wilde voelen of ik al wat ontsluiting had en zit nu op 2 cm! Zegt nog niks geloof ik, kan alsnog nog een week duren. Maar de 41 weken ging ik in ieder geval niet halen, zei ze :D

11. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Chanti wat spannend zeg! Hopelijk loopt het vanaf nu allemaal voorspoedig. Als je vandaag nog bevalt zou (volgens mij) je de eerste in de lijst zijn die op de geplande datum bevalt. Succes!

12. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Hier nog geen pyjamaatjes, maar wel een dikke winterslaapzak van 0-3 maanden. Ik kijk even hoe goed ze zichzelf warm kan houden want ik vind een deken met lakentje best koud (het wordt 's-nachts meestal 12 graden op onze kamer) en om nou 2 dekens op dat kleine lijfje te leggen is denk ik best zwaar.

13. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Ach zulke spulletjes zijn ook snel genoeg gehaald als het moet he. Oma's vinden dat echt geen zware verplichting, je moet ze misschien nog wel een maximum budget meegeven hihi.

Bovenverdieping is weer helemaal afgesopt. Ben er klaar voor, laat uk maar komen :p Wiegje is nu ook in elkaar gezet en staat gewoon lekker in onze slaapkamer. Kon het niet laten alvast met bedje opmaken te beginnen. Moet alleen nog wel een ander plankje in. Maar baby kan gewoon komen! Ben er klaar voor hihi!

@Eki; dan ben je dus binnen nu en 2 weken gewoon bevallen. Dan weet je dat al gewoon :p Ben je er klaar voor?

@Chanti; hoe gaat het daar?

14. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    Iedereen die al bevallen is een dikke proficiat!! Degene die nog moeten veel succes!

Ons lobke is alweer bijna 2 maanden oud.. Wat gek normaal zou ze nog bijna 2 weekjes in mijn buik moeten zitten!

Helaas liggen we ook nog steeds op de neo. Na een hoop darmproblemen en een operatie ging t eigenlijk de goeie kant uit, tot afgelopen donderdag ze weer erg ziek werd. Nu is ze ook weer een hoop afgevallen maar ze is alweer aan de beterhand.
    Ze weegt nu 1kg700 bijna.
    Hopelijk geneest ze snel helemaal en komt nu nu ook weer wat bij want de autoritten en de vermoeidheid beginnen nu parten te spelen.

Ik hoop echt dat ze binnenkort mee naar huis mag!

15. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier lagen ze alle 3 de eerste week sowieso nog in een badcape gewikkeld! Met een mutsje op!

16. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Oh jeetje wat een hoop zorgen om zo'n klein meisje! Vervelend hoor. Zo kan je niet echt genieten van Lobke. Ik hoop dat ze al snel met jullie mee naar huis kan. Heel veel sterkte toegewenst!

17. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Kristelo heel veel sterkte met
    Kleine lobke hopelijk is het snel goed zodat ze een grote sterke meid mag worden
    Lijkt me heftig zo voor jullie zeg!

18. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje zeg wat vreselijk voor jullie en de kleine meid. Want wat een klein prulletje is het dan zeg. In het ziekenhuis is ze natuurlijk in goede handen maar kan me zo goed voorstellen dat de ongerustheid zoveel energie vreet en dat jullie zo toe zijn aan zorgeloos genieten! Hoop dat Lobke het snel heel goed gaat doen en jullie in 2015 snel thuis verder mogen gaan genieten! Knuffel!

19. Vosje84

Vosje84 Actief lid

28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Jeetje kristello wat heftig! Je wil haar nu toch gewoon bij je hebben...

Iedereen die bevallen is gefeliciteerd!
    Chanti succes!

Ben de helft alweer vergeten...

Hier gister bevallen van onze dochter Lieve. Had zwangerschapsvergiftiging dus ze is met een keizersnede gehaald. Met ons gaat alles goed en met een beetje mazzel mogen wij morgen al naar huis:) ik hoop het, zou toch wel fijn zijn. Ook voor de oudste.

Deel Deze Pagina