Bedankt allemaal en nog eens proficiat ik kom niet meer zoveel hier maar als we thuis zijn laat ik t weten
Kristello: hoop dat jullie haar snel mee naar huis kunnen nemen. 2 maanden zonder je kleine meisje is echt lang! Chanti: hoe is het nu? Ben benieuwd hoeveel 2014 baby's er nog bij komen! Hier een nachtje beter geslapen. Hopelijk lukt het slapen vanmiddag ook nog zodat ik mijn oogjes tot vannacht 2 uur open kan houden!
Hier ook een update voor de meiden die niet op fb mee schrijven. Zou gisteren ingeleid worden maar helaas spoed er tussen. Vanmiddag een nieuwe poging ik word ingeleid doordat ons meisje te groot word. Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig! Chanel heftig meid succes! Kristelo hopelijk mag jullie kleintje snel en gezond mee naar huis.
Happy new year! Dat er nog maar vele gezonde baby's geboren mogen worden in 2015! Gefeliciteerd aan alle kersverse moeders!! Wat zijn er al een hoop meiden bevallen! Heerlijk die mooie lieve babyfotos, dan ben je toch op slag verliefd?! Lekker genieten van jullie ukkies! Hier alles nog rustig! Ons meisje heeft goed naar ons geluisterd... Liever niet met de feestdagen (of het moet vandaag ineens heel rap gaan). Ondertussen ook nog jarig geweest dus eigenlijk druk druk druk de afgelopen week. Allemaal wel spannend, kan nu elk moment gebeuren! Ben zo benieuwd naar de bevalling, ons kleine meisje en hoe het zal zijn om moeder te worden/zijn.
Vosje, gefeliciteerd! ! Ook hier inmiddels bevallen! Maandagavond vliezen gebroken en gisterochtend ingeleid. Levi is op 31 dec om 12.48 geboren. Helaas oud&nieuw in het ziekenhuis moeten blijven maar hopelijk nu snel naar huis.
Gefeliciteerd met de nieuwe kindjes! Wat een schatjes allemaal! En Kristelo, sterkte er mee. Hopelijk mag Lobke snel naar huis!
Chanti: gefeliciteerd!! Mooi mannetje Is alles goed gegaan? Gelukkig nieuwjaar meiden! Geniet van jullie gezinnetjes in alle gezondheid en met heel veel liefde. Hier is het ook nog rustig. Laat vandaag maar snel voorbij zijn. Want wij hebben liever ook geen 1 januari kindje. Maar als het zo is dan is het zo.
Dank jullie wel!! Ja alles is goed gegaan. Wachten was even vervelend omdat ik het bed niet af mocht maar toen ik eenmaal ingeleid werd ging het ook lekker snel. Alleen vond het wel erg heftig je gaat ineens van niks geen weeen naar weeen zonder tussen pauzes pfff.. ben blij dat ik het allemaal achter de rug heb haha Hopelijk volgen jullie nu ook snel! !! Kreeg de nacht voor inleiding zo'n slaapmiddel. Heb 6uurtjes in coma gelegen en dat heeft mijn rib echt goed gedaan. Was nu redelijk goed te doen met de bevalling gelukkig 😊
Gelukkig nieuwjaar allemaal! En Chanti wat een heerlijk begin om met zo'n kindje het nieuwe jaar in te kunnen luiden. Hartelijk gefeliciteerd met de kleine Levi! Voor de niet fb-ers; ook Noralie is reeds bevallen. Die had gisteren een supersnelle bevalling. Ze zal vast nog wel komen updaten.
Iedereen de beste wensen!! Wij een rustig oud en nieuw gehad. Dochtertje was ziek en werd nu vanochtend met een koortslip! De baby mag dus nog even blijven zitten!
Wauw Noralie ook al! Toch een stuitbevalling of ks? Ben benieuwd. In ieder geval ook onwijs gefeliciteerd Noralie en geniet lekker van jullie prinsesje.
De beste wensen allemaal! En wow, zoveel kleintjes al in 2014 geboren. Gefeliciteerd met al die lieverdjes! Hier nog geen tekenen van een aanstaande bevalling. Ik hobbel denk ik nog een week of 3 door. Ach, er moet iemand de laatste zijn van dit cluppie