Hoeft niet perse iets te betekenen hoor! Vriendin van me zat met 26 weken ook op +7 kg en is in totaal maar 12 kilo aangekomen. Na de bevalling was daar ook nog eens 9 kilo gelijk al van weg. Hopelijk heb ik dat ook .
het ging echt super bij mij op werk, tot een 2 weken geleden ofzo. werd ineens heel moe omdat we dagen draaiden van 9,5 u. en ik weet niet wat het is (werk nu nog maar 4 dagen) maar ben gewoon compleet gesloopt. weet niet zeker wat er nou pijn doet, maar het is onder in mn rug en bij mn buik heel laag. kon vanmiddag wel janken op werk. alleen 'opgeven' of 'toegeven' is niet echt mn ding. dus hoop dat het morgen gewoon weer goedgaat.
Ik heb dat al gehad. Moest ik sowieso omdat m'n BMI te hoog is. Maar de uitslag was goed, dus dat is het probleem niet gelukkig 😀
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST♥ ♥ chanti1990 (23 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 30 december 2014 ♥ wish01 (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 30 december 2014 ♥ Mammievan5 (29 jaar) 7e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Beertje4387 (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Zyra (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Daan83 (30 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Chickenmomma (27 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ belliebel (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ IngeM (28 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ Von1987 (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ MiekieLief (30 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ Bloempje34 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Mart (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Danie1991 (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Mop81 (32 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 januari 2015 ♥ Zeilbootje (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 januari 2015 ♥ Vlindertje81 (32 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ girlwithredhair (34 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Sieza03 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Eki (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ MyNemesis (29 jaar) 5e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Noux (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Thammy (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Pandorabeads (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Noralie87 (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 ♥ Nouralayn (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 ♥ Elfenprinses (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ ks2011 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ Vosje84 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ Mireille74 (40 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 ♥ NiHeJa (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 ♥ MvanL (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 ♥ Esther1983 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Snoepje11 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Louloulo (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ LinOo (29 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Kelly90 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Kristelo (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 12 januari 2015 ♥ Mamatje89 (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 januari 2015 ♥ pamela1203 (33 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 14 januari 2015 ♥ Rinkeltje (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ NookY (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ Droppie Drie(32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ MamavanDaisy (26 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 44 dames op de lijst: (15) jongen, (18) meisje, (11) verrassing ♥AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S ♥ 6 okt - LinOo - Controle vk 13 okt - Noux - Controle vk 15 okt - Pamela1203 - Controle vk 15 okt - Noralie87 - Controle vk 15 okt - Sieza03 - Controle vk 16 okt - Noralie87 - Controle cardioloog 16 okt - Louloulo - Controle gyn 17 okt - Von1987 - Controle vk 23 okt - Sieza03 - Controle gyn 29 okt - Noralie87 - Info bevallingsavond 17 nov - Noralie87 - vwp en groeiecho Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ VLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ -mamalicious -Mandy3 -Mammz -Joyofliving -Ankie25 -Liz0104 -itakepictures -Eveline1986 -Elita -Cosy -Missmystique -Iris balk
Gister een grote stap gemaakt.. Naar de huisarts gegaan ivm de pij in mn bekken. Deze pijn komt echt vanuit het si gewricht, en helaas is daar nu niet zo heel veel aan te doen. Ontspannings oefeningen werken niet meer. Huisarts raadde dan ook aan om met de arbo arts in gesprek te gaan. Dit dus aangegeven op het werk. Ben benieuwd.. Hoop dat ik snel een afspraak heb. Gelukkig is ukkie wel enorm actief
Hee dames! Vanochtend weer bij de bedrijfsarts geweest, en hij gaat me niet meer oproepen op het spreekuur en wenste me nog een prettige zwangerschap. Ik ben dus benieuwd, of mijn werkgever er in mee gaat! Ik hoop het zo... Krijg het thuis amper voor elkaar, laat staan dat ik er nog bij moet werken! Met onze kleine meid gaat het goed gelukkig! Ik voel haar echt de hele dag door, lekker beweeglijk dus. Ze groeit goed, ik blijk wel veel vruchtwater te hebben. Vorige week dus zo'n glucosetest gehad, maar niets aan de hand gelukkig. Nog een kleine 3 weekjes, en dan gaan we de babykamer in orde maken! Hoe doen jullie het met slapen de eerste tijd na de geboorte? Wiegje op jullie kamer, of meteen de baby in een eigen kamertje?
Hier eerst in een wiegje op onze kamer en daarna eigen kamer. Vind het met borstvoeding geven wel makkelijk als ze lekker dichtbij is.
Ik ben al ruim 8 kg aangekomen. Bij de eerste twee kids in totaal 18 kg, dus zal nu ook wel die kant op gaan. Gelukkig was ik er (zeker bij de eerste) snel weer vanaf. Maak me nu dus nog niet al te veel zorgen. Slapen doet de baby eerst op onze kamer in een wiegje. Als ik het zat ben (waarschijnlijk al na een paar nachten) gaat ie naar zijn eigen kamer, in een ledikantje. Het klinkt zo fijn om de baby binnen handbereik te hebben, maar ik blijk niet zo goed tegen het gemurmel 's nachts te kunnen. Lig daar heel de nacht naar te luisteren en slaap dan nauwelijks...
Ik weet het nog niet Eerst zei ik keihard; eigen kamer! Hoe langer de zwangerschap duurt; hoe meer ik denk .. op onze kamer Ik weet nog niet wat handig is Al denk ik wel dat ik van ieder zuchtje wakker ga worden dus misschien wel eigen kamertje..
Hier met een wiegje bij ons. Haar kamertje is op zolder dus zie wel wanneer het tijd is om haar na boven te leggen.
Hier ook eerst bij ons op de kamer, voor hoelang zien we dan wel weer. Vind het een veilig idee en bij de vorige echt van genoten! Had meer moeite haar naar haar eigen kamer te doen dan zij zelf.. daarnaast wil ik niet dat de twee andere meiden zomaar naar de baby gaan zonder dat ik het door heb.. je weet ma nooit of dat steeds goed zal gaan. Maar je moet vooral doen wat voor jou goed voelt. Je kan het zomaar weer veranderen als een van de opties je niet bevalt
Ik had vandaag namelijk de intake van de kraamzorg, en daar ging het inderdaad over de baby op je kamer leggen, in een wiegje. Maar volgens mij hebben we de andere 2 altijd gewoon in hun eigen kamer gelegd...
De eerste maanden komt ze net als haar zus gewoon bij ons op de kamer. Als ze goed door kan slapen en er aan toe is mag ze naar haar ledikant. De kinderkamer is bij ons niet op dezelfde verdieping. Vind het wel fijn om haar een beetje in de buurt te hebben. Oehhhh morgen 3/4d echo bij stöpler. Spannend
Gewicht.. nu +5 kilo. Eerste 3 maanden 2 kilo afgevallen maar het komt er nu toch erg hard aan! Baby slaapt bij ons op de kamer, in een ledikantje. Kan ook niet anders want we hebben helaas maar 1 slaapkamer. We hopen nog voor de geboorte te kunnen verhuizen zodat we iig alvast de babykamer klaar kunnen maken. Ik twijfel of ik aan co-sleeping wil doen, ook ivm borstvoeding. Maar vind dat zelf nogal een beetje een eng idee. Heeft iedereen inmiddels al een kinderwagen (besteld)? Ik nog niet namelijk.. ben van plan het pas begin november te doen alleen hoor bijna overal dat er levertijden zijn.. vooral voor de wat duurdere wagens. Ben ik dan nog wel op tijd? Gister weer een controle gehad. En de gynaecoloog was zo lief om even snel een echo te maken. Alles was goed. Meneertje lag met zn hoofdje beneden dus ze konden niet heel veel zien.. o.a niet goed meten, maar alles zag er volgens haar prima uit. Stelt me toch weer even gerust na ruim 6 weken geen echo te hebben gehad! Nemen jullie trouwens een pret-echo? Ik was het eigenlijk wel van plan maar ben me een hoedje geschrokken van de prijzen! Voor de lijst: 28-10 Gynaecoloog + vk controle