@Nouralayn; raar dan van dat vochtverlies; dat ze niet kunnen vinden waar het eigenlijk vandaan komt. @Noralie; ik was benieuwd hoe het nu met je ging en hoe het met de borstvoeding gaat. Komt het goed op gang? @KS; beterschap voor je dochtertje dan. Is inderdaad dan beter dat de kleine nog blijft zitten. Op nieuwjaarsdag hadden we 4 km gewandeld. Dat was heerlijk, dus vandaag dacht ik we gaan maar weer wandelen. Even lekker uitwaaien. Spijt! We hebben nu minder ver gewandeld, het gebied waar we nu liepen was vlak en de vorige keer juist heuvelachtig en ik was me toch kapot! Ik kwam bijna niet meer vooruit. Heb net effe 2 uurtjes geslapen maar kan nu de oogjes nog niet open houden hihi. Vooralsnog maar niet meer wandelen dus
Haha ook wij gaan nu een stuk wandelen... stiekem hoop ik toch wel dat het de weeën een beetje opwekt
Bedankt voor de beterschapswensen. Ze is gelukkig weer wat opgeknapt en vannacht heerlijk weer een normale nacht gehad! Dat wordt weer wennen als de baby er straks is haha. Noralie gefeliciteerd! Wat een prachtig meisje! Doet ze het goed? Vandaag maar even de kerstspullen opruimen. En nu mijn dochtertje weer is opgeknapt kan ik weer aan mijn nesteldrang toegeven. Kone even alleen maar toe kijken afgelopen dagen..vreselijk hihi
Wauw niheja 4 km wandelen!?!? Dat hou ik echt niet vol haha! Mijn vriend irriteert zich als als we naar de winkel lopen...slakkengangetje haha
Fijn dat je dochtertje zich alweer beter voelt! Ik kan die 4 km ook niet meer Bizar dat je in een halve week zo hard af kunt takelen hihi
Joepie, weer een paar beebjes geboren, gefeliciteerd! En Noralie, wat is Feline een mooi poppetje! Ben blij dat de kerstvakantie is afgelopen. Manlief weer aan het werk en dochter naar school. Toch meer rust in huis, ookal moet ik nu alles zelf doen. Nu nog mijn zoontje in het gareel krijgen. Lijkt wel of ie aanvoelt dat er iets staat te gebeuren, constant de grenzen aan het opzoeken of zoe het de volle maan zijn? Ben benieuwd of er vannacht nog beebjes het levenslicht gaan zien!
Hier nog niks behalve heel veel harde buiken! Gisteravond om de 5 min. Ik ben wel heel benieuwd naar het facebook groepje, waar kan ik die vinden/onder welke naam?
Nooky even een pb sturen en dan voegt ze je toe. Als je mij een pb stuurt wil ik het ook wel proberen.
Hoi dames, Ik ben vanavond (5 jan 2015) om 18.15 uur bevallen van dochter Maylin. Was behoorlijk heftig aangezien ik van 5cm naar persweeen ging in een uur tijd. De verloskundige was nog maar net op tijd. Scheelde een kwartier! Maar met ons gaat alles goed. Ze is super lief en begint al goed te drinken aan de borst. Super trots!
Wow Von, wat een snelheid. Hartelijk gefeliciteerd! Geniet van je meisje! @Facebookgroepje; vannacht is er niet zoveel meer gebeurd, maar vandaag komen er zeker baby's. Geplande keizersnedes en het vervolg van gisterenavond. Spannend
Gefeliciteerd von!! Wat een snelle bevalling. Prachyige naam trouwens!! Ben benieuwd welk nieuws we vandaag krijgen! Hier weer een rustige nacht gehad. Geen krampje niks haha
Gefeliciteerd Von! Lekker genieten van je kleine wondertje Hier was ik er afgelopen nacht van overtuigd dat het zou gebeuren... zelfs met een timer erbij gezeten, weeën kwamen om de 5 min terug en echt heftig. Uiteindelijk zijn ze na 4 uur toch afgezwakt en kon ik wat slapen. Nu wakker en nog steeds een zeurende pijn in de onderbuik. Heb straks afspraak bij de vk, ben benieuwd!!