Eki gefeliciteerd! Wat gaat het hard zeg. Volgens mij zijn er gisteren zo 4 baby's ter wereld gekomen? VK belde net op, of mn afspraak van vrijdag ook naar vanmiddag kon. Stiekem ben ik wel opgelucht! Hoop dat ze een beetje optimistisch is
Controle was weer goed, bloeddruk prima, gewicht weer iets afgenomen, buik is in cm hetzelfde gebleven, nogmaals gehoord dat het geen flinkerd is. Volgende week woensdag weer terug en dan inwendig onderzoek en evt strippen, dan maandag of dinsdag terug en weer herhaling en met 41 weken precies naar het zkh voor controle en afspraak plannen voor inleiding! Gefeliciteerd Mart en eki! Nu lekker genieten!
♥ZWANGERSCHAPSLIJST♥ ♥ Zyra (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Chickenmomma (27 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ MiekieLief (30 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ Noux (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Pandorabeads (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Nouralayn (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 ♥ Elfenprinses (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ ks2011 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ kim1983 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ NiHeJa (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 ♥ Snoepje11 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Louloulo (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ pamela1203 (33 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 14 januari 2015 ♥ NookY (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ Droppie Drie(32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ MamavanDaisy (26 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ Joy1986 (29 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 17 dames op de lijst: (7) jongen, (5) meisje, (5) verrassing ♥ BEVALLEN♥ - Kristelo (23 jaar) 7 november 2014 van dochter Lobke - MyNemesis (29 jaar) 11 december 2014 van dochter Giacaé - Daan83 (31 jaar) 13 december 2014 van zoon Quinten - Belliebel (27 jaar) 14 december 2014 van dochter Romy - Vlindertje81(33 jaar) 17 december 2014 van zoon Stewart - Mammievan5 (30 jaar) 19 december 2014 van dochter Celina - Danie1991 (23 jaar) 21 december 2014 van zoon Luka - Mamatje89 (25 jaar) 24 december 2014 van dochter Sophia - Zeilbootje (29 jaar) 26 december 2014 van dochter Nora - LinOo (29 jaar) 28 december 2014 van zoon Roan - MvanL (25 jaar) 28 december 2014 van zoon Ted - Vosje84 (30 jaar) 29 december 2014 van dochter Lieve - Thammy (27 jaar) 29 december 2014 van zoon Lorenzo - Noralie87 (27 jaar) 31 december 2014 van dochter Féline - chanti1990[/B] (24 jaar) 31 december 2014 van zoon Levi - wish01 (26 jaar) 2 januari 2015[/B] van dochter L. - IngeM (28 jaar) 2 januari 2015 van zoon E. - Sieza03 (26 jaar) 3 januari 2015 van zoon M. - Von1987 (27 jaar) 5 januari 2015 van dochter Maylin - Esther1983 (31 jaar)5 januari 2015 van dochter M. - girlwithredhair (34 jaar) 3e kindje 6 januari 2015 van dochter J. - Eki (30 jaar) 6 januari 2015 van dochter J. - Bloempje34 (34 jaar) 6 januari 2015 van zoon T. Mart (31 jaar) 7 januari 2015 van dochter F. Aantal: 24 (11) Jongen (13) meisje ♥AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S ♥ 07 jan - Noux - controle VK 07 jan - NiHeJa - controle VK 08 jan - MamavanDaisy - controle VK 14 jan - Pamela1203 - Controle VK Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ VLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ -mamalicious -Mandy3 -Mammz -Joyofliving -Ankie25 -Liz0104 -itakepictures -Eveline1986 -Elita -Cosy -Missmystique -Iris balk
Pamela fijn dat het allemaal goed was. Verwacht je het nog een week uit te zingen of denk je dat kleintje nog eerder komt? Heb de lijst geprobeerd bij te werken. Ik hoop dat ik iedereen heb. Heb de mensen van facebook er ook in verwerkt, alleen dan de namen afgeschermd. Als ze hier schrijven dat die naam vol uit mag, dan wil ik dat eventueel nog wel aanpassen. Of Noralie misschien ook wel. Dacht Noralie is zo lekker aan het genieten van haar kleine meisje, dan heb je hier helemaal geen tijd voor hihi. Pandorabeads en Joy ik heb jullie ook aan de lijst toegevoegd. Ziet iemand nog fouten?
Ik hoop dat kruimel zichzelf nog aandient voor die tijd maar ben bang van niet! Er zit niks anders op als door waggelen! Gelukkig mag ik zelf kiezen wanneer inleiding gaat plaats vinden maar toch uiterlijk met 41+5/6! Dus binnen nu een 3 weken is de kleine er!
Gefeliciteerd dames met jullie kindjes, wat heerlijk! Hoop dat het allemaal goed met jullie gaat en dat het genieten begonnen is. Verheug me ook al op die periode van lekker thuis zijn met zn allen. Lig nu zelf aan ctg voor controle, zal zo wel klaar zijn. Morgen weer gewone controle. NiHeJa Ik snap dat je het niet erg vindt om eerder naar vlk te gaan, spannend! Zijn er dames die denken dat het vandaag gaat gebeuren?
Gefeliciteerd voor alle mama's en kersverse kindjes. Vandaag 5 dagen over tijd. Alles nog rustig. Vrijdag opname en dan inleiden. Einde is inzicht.
@Joy; waarom lig jij eigenlijk in het zkh? Heb ik daar overheen gelezen of? Ik verwachtte de afgelopen week elke dag mn kindje.. maar zit nog steeds zonder. Dus nu verwacht ik m 20 januari. Zal wel komen omdat ik super ongeduldig ben haha. Soort mamapesterij ofzo. Dus sinds vandaag denk ik niet meer dat ie komt. Ben dan benieuwd wat de vk vanmiddag zegt. @Miekielief; das ook een einde dat in zicht komt. Heerlijk. Aftellen naar een gerichte dag. @Pamela; voor jou dan nog effe iets langer. 't Scheelt dat je zelf al van een lange termijn uitgaat, dat kan alleen maar meevallen. @Zeilbootje: hoe gaat het met jou en de kleine?
Jeetje wat zijn er al veel kindjes geboren! Gefeliciteerd allemaal! Ook ik heb in het begin meegeschreven maar door dukte op werk en thuis met verbouwen is het er bij ingeschoten, hoop ook het laatste gedeelte hier nog mee te mogen kletsen. Afgelopen maandag (5-1) was de uitgerekende datum maar helaas is ons mannetje er nog niet Bij mijn vk strippen ze pas vanaf 41 weken dus mocht hij er maandag nog niet zijn dan word ik gestript..mocht dat niks uithalen dan zullen ze later die week mijn vliezen breken.. maar uiteraard hop ik dat dat allemaal niet nodig is
Vanmiddag naar de verloskundige geweest voor controle. Alles was goed! Heb gewoon gevraagd of ze wilde strippen en dat deed ze! Heb 1,5 cm ontsluiting. Het strippen deed totaal geen zeer dus ze heeft even flink zitten wroeten haha...awkward! Maargoed nu dus afwachten. Het hoeft nu nog helemaal niets te doen en dan doet ze het met 40.4 weken nog een keer. Maar wie weet! Toch wel spannend hoor haha..
@NiHeJa: kreeg hartfilmpje vd kleine omdat ik gisteren bij gyn had aangegeven dat ie wat rustiger aan het worden Was. Dan is blijkbaar protocol om 2 dagen achter elkaar een hartfilmpje te maken. Maar Was gelukkig allemaal goed. KS: deed het strippen totaal geen pijn? Nu wachten op evt resultaat... Spannend linda zo over tijd!
Mart en Eki, gefeliciteerd met jullie meisjes! Echt veel kids al geboren zeg... ik blijf rustig afwachten...
Oh KS, dat is fijn. Hopen dat het wat doet! Succes Hier ook net terug van de VK. Baby lag nog steeds niet ingedaald, dus ze was er niet gerust op. Vroeg ze of ze inwendig onderzoek mocht doen. Ja hoor, prima... Nou achteraf niet prima. Doet zeer! Baarmoedermond stond al wel 1 cm open, maar is nog niet verstreken. Hoofdje was echter wel makkelijk te voelen zo, dus baby lag lager dan ze dachten. Gelukkig. Nu wel heel veel buikpijn van 't onderzoek. Maar je moet er wat voor over hebben. Dinsdag weer controle.
@ joy. Nee deed echt totaal geen pijn! Wat fijn trouwens dat ze bij het dan gelijk zo goed in de gaten houden. Gelukkig was alles goed! @niheja. Wat vervelend dat het bij jou wel pijn deed! Was je gespannen? Gelukkig ligt de baby wel wat lager als ze dachten.
Nouja ga maar ontspannen als je niet weet wat er gebeurt haha.. dus nee echt relaxed was ik niet nee.
Gefeliciteerd Mart! Even kort mijn bevalling: 16.30 gestript. Daarna krampjes, maar niks bijzonders voor mn gevoel. 19.00-22.15 krampjes, krampjes, krampjes. Zet niet echt door, blijven lichte krampen, maar wel regelmatig. Even de laatste dingetjes van vandaag doen, ruim nog ff een nieuwe ikea kast in 22.15 vliezen breken bij toucheren 4/5cm), even lekker douchen en dan beginnen de eerste flinke weeen! 23.12 na 5 min persen is ze er!! Oftewel, superbevalling gehad!! Uk is nu wat misselijk, waarschijnlijk wat vruchtwater binnengekregen. Verder is het genieten van de kleine meid en haar grote broer