Gefeliciteerd Mart, Eki en Pandorabeads!!! Wat een turbo bevallingen! Echt jaloers. . Geniet van de kleintjes 😊
Wow,, Pandorabeads; 5 kwartier?! Asjemenou. Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Femke! @KS: als je tijd hebt, komen ze meestal niet hoor @Nouralayn; wellicht de beruchte stilte voor de storm? @Linda: Succes! Hier is alles nog rustig. Dat zal voorts nog wel zo blijven denk ik.
Oh wat naar pandorabeads, gelukkig waren ze er op tijd bij dan! Hopelijk mag je snel naar huis! Spannend ks en linda! Ben benieuwd wanneer de volgende baby zich aandient!
Gefeliciteerd 😘 hoeveel baby's verwachten we eigelijk nog hier ? Want er zijn er egt al veel niet
Wauw! Gefeliciteerd mama's met jullie wonders! Geniet lekker van jullie ukkies! Hier wachten we geduldig af. Helemaal nog geen tekenen dus verwacht overtijd te gaan lopen.. Ach ja, tot die tijd neem ik het maar van alle rust.. Lekker uitslapen Maar ook wel wat spanningen hoor.. Gewoon zo benieuwd wanneer het gaat beginnen, hoe het zal gaan en hoe de kleine eruit ziet! Succes voor alle rommelende meiden!
Gefeliciteert aan iedereeen die bevallen is! Even vlug een vraagje. Ik heb gisteren mijn slijmprop verloren, en had net terug wat slijm verlies niet wit van kleur maar eerder een beetje gelig met wat bruin (precies oud bloed) tussen. Is dat nog een rest van de slijmprop of moet ik contact opnemen met een VK?
Slijmverlies kan met bloed gepaard gaan. Als je zegt dat t op oud bloed lijkt zou ik me dus geen zorgen maken.
Vanmiddag zijn we bevallen van onze zoon Thijn. Zoals gepland met een keizersnede. Alles is goed gegaan, ben nu even bij aan het komen. Zijn heel trost en verliefd. Veel naweeën ook Door de borstvoeding.
Even een ego bericht. Het is begonnen! Vanmiddag kwam er eindelijk wat meer regelmaat in de weeen (om de 10 min) nog geen pijnlijke weeen maar meer vervelend. Rond 16.00 uur dochter bij ouders gebracht en toen kwamen ze om de 5-6 min en iets sterker. Om half zes vk gebeld en die kwam om 18.00 uur. Kleine tegenvaller 3-4 cm. Nu afgesproken om 20.00 in het ziekenhuis te zijn. En dan vliezen breken! Dus het gaat echt vanavond/vannacht gebeuren! Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen!
Gefeliciteerd Joy! En ks wat spannend... vanavond dan eindelijk je wonder in je armen! Hier helaas nog niks noppes nada . Als het niet vanzelf doorzet wordt ik dinsdag gestript.
Gefeliciteerd Joy! Lekker genieten nu! Oooh wat spannend ks! Succes! Hopen dat het strippen de boel meteen op gang gaat zetten dan nouralyn, of nog beter, dat het voor die tijd gewoon al zover is!