1-15 januari 2015 mama´s (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Baby nog steeds binnenboord hier... nu 4 dagen over tijd en begin het wel een beetje zat te worden. Ik ben ZO nieuwsgierig. En van de combinatie vermoeidheid, opruimwoede, een rommelige man en 2 kinderen, krijg ik best een kort lontje. Voor iedereen beter als de kleine man zich snel meldt! ;)

2. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.782
    1.367
    113
    Die laatste baby's blijven wel hardnekkig zitten he ;). Hoop voor jullie dat ze snel komen!

3. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier druk, druk met ons kleine meisje!
    Bv loopt goed maar het slapen wat minder, ze wilt absoluut niet in haar bedje en op haar rug slapen! Het liefst ligt ze op mama haar borst te slapen! Nu ligt ze na de voeding van 16 uur al op haar buikje in de box te slapen!
    Dames, nog even doorbijten die laatste dagen.

4. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Oeps! helemaal vergeten hier te melden.. hihi

Dinsdag 13 januari, om 21.22uur is, na ruim 24 uur heftige weeën onze prachtige zoon Gijs geboren!!
    Zal mijn verhaal zsm via de laptop hier neerzetten.. nu eerst genieten van ons prachtige kleine, tevreden mannetje!

5. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Bah, al de hele nacht weeen, maar regelmaat is nog ver te zoeken en echt heel pittig zijn ze nog niet. Het lijkt maar niet door te willen zetten. Eens kijken of ik nog wat kan slapen...

6. Snoepje11

Snoepje11 Lid

10 jun 2014
    45
    0
    0
    Hopelijk zet het gauw door Droppie Drie! Wordt nu wel echt tijd dat hè je kleine vast kunt houden. Succes, zet hem op!!!

Hier straks de eerste strippoging. Hoop dat het kan.... En wat opleverd natuurlijk! Spannend!

7. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.782
    1.367
    113
    Succes Droppie en Snoepje! Hopelijk zetten de weeën door en is de strippoging succesvol!

8. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Succes droppie 3 en snoepje!

Van harte gefeliciteerd met Gijs noux!! :)

9. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Danie, zie nu pas je berichtje... wat een pech, dat huilen. Weet wat je doormaakt, dit is echt bijzonder heftig. Hoop day de osteopaat je kan helpen, of in elk geval wat verlichting kan bieden. 1 ding kan ik je zeggeb: het gaat over! Hoe lang dit duurt kan ik niet zeggen maar ooit is het over. Tot die tijd echt overleven en proberen te genieten van de mooie momenten. Vraag Hulp aan mensen, breng soms de kleine even paar uurtjes weg, voel je vooral niet schuldig. Wat hier goed hielp Was rust en regelmaat. Na 2 weken duidelijk resultaat. Zl had daarbij koemelkallergie en reflux maar die werd behandeld. En wat ik zelf geleerd heb: doe vooral waar je je goed bij voelt. Als dat betekent dat de kleine op jou slaapt of zoiets dan doe dat lekker. Dat geeft voor iedereen rust en maakt het leven een stuk aangenamer. Leef met je mee, jammer van die grijze wolk maar de zon komt er aan! Dikke knuffel

10. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Oh droppie ben zo benieuwd hoe het nu met je gaat? Hebben de weeën goed doorgezet?
    En heeft het strippen geholpen snoepje?
    Jullie zijn wel hekkensluiters, das niet gezellig. Dan hoor en zie je overal babyverhalen en zit je zelf nog steeds te wachten. Hoop dat de kleintjes er ondertussen zijn!

Hier gaat het steeds beter. Gisteren voor 't laatst de kraam gehad. 2 dagen extra omdat mn herstel zo slecht ging, maar nu moeten we het toch echt zelf gaan doen. Vandaag zijn mn ouders er om nog even te helpen.

Ben nu wel alle dagen beneden, op het middagdutje na. Al lig ik nog wel veel op de bank. Rondjes buiten lopen doe ik ondertussen ook, maar dan t liefst met kinderwagen dan heb ik tenminste nog een rolator hihi.
    De wond geneest ook en daardoor is de scherpe pijn er af. Dat is fijn.
    Nog even en ik ren weer als een gek rond :p

11. MyNemesis

MyNemesis Niet meer actief

Meld! ;)

Benieuwd of de laatste baby's er al zijn?

Hier alles top, Giacaé is morgen alweer zes weken! Ruim anderhalf keer haar geboortegewicht inmiddels en volgende week krijgt ze haar eerste prikjes.

En ik mag vrijdag naar de gynaecoloog om m'n sterilisatie te gaan bespreken...! Ben een beetje zenuwachtig hihi...

Nog even een fotootje van haar mooie snoetje!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14 KB
      Weergaven:
      1
  12. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ah wat een dotje!!

13. MyNemesis

14. Snoepje11

Snoepje11 Lid

10 jun 2014
    45
    0
    0
    Hi allen,

Ahhhh wat een moppie @mynemesis! Smelt smelt!

Gisteren gestript, had gelukkig een cm ontsluiting dus ze kon iig wat doen! Alleen daarna......stillll! Geen krampje, niks! Om moe van te worden.. Zat er ook echt ff doorheen vanmorgen, gelukkig gaat het nu wel weer. Morgen poging nummer 2! Hopelijk dan meer actie daarna maar ik reken nergens meer op.. Ik heb denk ik een olifantendracht, haha.

Jeetje sommige baby's gewoon alweer een maandje of ouder. Heerlijk meiden, ook al gaat het niet altijd over rozen mag ik uit vele verhaaltjes van jullie geloven.. Stiekem ben ik een beetje jaloers ;)

15. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Wauw mooi meisje mynemesis!!

@snoepje wat shit dat het geen effect had! Je zou zeggen met 10 dagen over tijd dat het wel iets zou doen. Maar wie weet morgen wel?!? Snap dat je er doorheen zat vanmorgen! Hou je het verder nog wel een beetje vol? Succes nog even. Het duurt nu echt niet lang meer!

Hier vandaag een meisje met veel krampjes! :( zo zielig!!
    Dat huiltje is echt hartverscheurend! Zo moeilijk dat je moet zoveel kunt doen voor ze. Uiteindelijk viel ze heerlijk bij me in slaap en heb lekker wat uurtjes zo gezeten!

16. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Snoepje; och jee wat balen zeg! maar je bent er bijna! Hou vol meid

17. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes snoepje met de laatste loodjes!

18. Snoepje11

Snoepje11 Lid

10 jun 2014
    45
    0
    0
    Maar weer even een update! Ik zorg er wel voor dat ons gemiddelde weer keurig rechttrekt;) Weer een nacht voorbij en nog geen baby.. Dag nummertje 11!
    Voel me vandaag gelukkig weer een stuk beter dus dat is wel fijn. Net weer gestript maar tot op heden nog geen actie. Daarom morgen naar de gynaecoloog om te kijken of ze een ballonnetje in kunnen brengen om de weeën op te wekken. Maar dat ballonnetje word ws pas in het weekend geplaatst. Geduld maar weer dus! Hoop zo dat het ballonnetje wel effect heeft, wil graag thuis bevallen..

Ondertussen draaien we hier maar weer de 'laatste' wasjes.. Hihi (dat heb ik denk ik al 10x gedacht!)

19. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Oh snoepje wat wordt jouw geduld op de proef gesteld zeg!

20. MyNemesis

Jeetje snoepje wat een lange zit zo! Snap dat je het goed beu bent...

Deel Deze Pagina