Hier al 2 nachten slecht geslapen. Ben nu ook echt kapot! Moest net bloedprikken, kon helaas niet even wat langer blijven liggen. Gister de kinderwagen opgehaald, zo blij! Het is de mutsy evo urban nomad dark grey met lichtmetalen frame. Hebben gekozen voor een bruine maxicosi, vriend is echt anti zwart ivm hondenharen
Ik vind de stuitligging echt mega irritant, de eerste heeft vanaf 16 weken al goed gelegen, deze ligt voor mijn gevoel al klem en trapt voortdurend op mijn blaas. Vaak plassen en pijnlijke buik! Zaterdag echo om te kijken naar haar groei, ben benieuwd!
Hier ook een kleine die maar in stuit blijft zitten. Er is me gezegt dat ik een lange smalle baarmoeder heb en de kleine is al vrij groot. Ben dus erg benieuwd of ze nog zin heeft om te draaien. Een versie wil ik niet.
@stuitligging Ik dacht ook dat ons meisje nog in stuit lag ivm harde trappen helemaal onderin. Blijkt ze toch met haar hoofd naar beneden te liggen maar met haar voeten naast haar hoofd waar ze in die positie ook goed mee kan trappen. Lenig kind haha!! Ik heb overigens een grote en brede baarmoeder, zit al 8 cm boven navel dus ze kan zo nog weer gaan draaien. @gewicht. Ze schatte haar 2 dagen terug op 910 gram. Niet heel erg groot voor 27 weken maar dat hoeft van mij ook niet
Mogguh meiden! (naja bijna middag haha) Ik zag een plaaaaatje van een 3d kindje voorbij komen. Blijft mooi en bijzonder om te zien. Hier bij alle 2 de kids wel gedaan, maar bij deze niet. Kost toch een hoop centjes, en daarvan kan ik een hoop andere leuke dingen doen. Harde buiken: Ik begin ze steeds meer te krijgen. Het hoort erbij, maar vaak blijf ik toch mooi ff rustig zitten. Kuitkramp: Vannacht mijn eerste kuitkramp gehad. Heb er bij Dinand en Fabiënne ook zo vreselijk veel last van gehad. Bij Fabiënne zelfs zo erg dat ik het op een gegeven moment in beide benen tegelijk had op beide een andere plek. Weet nog dat ik ML wakker maakte: Ik heb kramp schat! Hij stond meteen naast zijn bed met het idee dat ik weeën had haha. Kan er nog steeds erg om lachen. Vandaag mijn 28 weken dansje whoehoeeeee . Het laatste trimester is officieel ingegaan. Raar idee dat het kleine meisje over 9 weken al mag komen. Gaat wel erg opschieten zo! Weet nog wel dat we allemaal net zwanger waren.
Wordt het mooi Nooky? Hier lag de kleine in ieder geval vorige week bij controle nog in stuit. Al weet ik dat er nog makkelijk gedraaid kan worden, ik vind het toch vervelend. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! Hopelijk draait ons kleintje zich snel om!
Hier ook vooralsnog in stuit, ga er vanuit dat ze nog wel gaat draaien de komende weken. En zo niet, zien we het dan wel weer
Moet nog behangen etc hahaha maar word te minste al wat hier ligt de kleine gelukkig al vanaf begin naar beneden met hoofdje en hoop dat zo bijft
Hallo! Hier ook een slechte nacht gehad. Van 4 tot half 6 wakker gelegen, door een drukke baby in mijn buik. Om 8 uur was ik ook weer klaarwakker. Vandaag alle boodschappen gehaald voor mijn verjaardag morgen. Morgen taartjes maken. Ga monchoutaartjes in glaasjes maken.. Heb een mooie Koeka maxi-cosi zak gekocht op marktplaats, is gister binnen gekomen, en hij is mooooi!! Heb ook een zelfde soort deken besteld, voor in het ledikantje. Deze is bezorgd bij de buren, en die zijn nog niet thuis Scheelt teveel, als je dat op mp koopt zeg!
Koeka is mooi! Heb er net een mintgroen dekentje van gekocht. Stervensduur, maar ik had nog een tegoedbon liggen dus ik ben toch maar over stag gegaan. Wat slapen betreft ben ik nu ook de pineut. Al de hele week van 4.00 tot 5.30 naar het plafond liggen staren. En om 6.00 gaat mijn wekker Nu dus finaal gesloopt. Wilde vanmiddag een middagdutje doen, maar met twee rondhuppelende kids is dat niet ideaal. Ben wel een paar keer weggezakt, maar mijn rust werd dan steeds wreed verstoord door kibbelende kindjes, mijn zoontje die ik moest helpen bij zijn toiletbezoek of de telefoon. Daar rust je dus ook niet echt van uit Hoop dat ik de komende dagen beter slaap. Wat de kuitkramp betreft merk ik dat het eten van bananen en het drinken van een halve liter water voor het slapen gaan erg veel helpt! Ik schrok me vandaag trouwens wezenloos op de weekschaal, al 10 kg aangekomen!
Mooi Noux! En alvast gefeliciteerd en een hele fijne dag morgen Het scheelt inderdaad heel erg veel als je het via marktplaats aanschaft. Qua slapen: wordt hier ook klokslag 4.00 uur wakker en dan val ik tegen 6 á half 7 pas weer in slaap. Meneer is dan uiteraard ook gelijk wakker. Maar wat ik vooral heb is echt trek!! Ik kan inmiddels de hele tijd wel eten. Als ik dan 's nachts wakker wordt heb ik giga honger! Vannacht had ik maar een bolletje en drinken mee naar bed genomen hahaha
Noux gefeliciteerd!! Blijkbaar hoort het niet-slapen er in deze fase bij. Ik word 's nachts wel steeds wakker, maar ben dan zo moe dat ik meteen weer in slaap val Vannacht werd er een kalfje geboren bij ons. Vriendlief is er wel uitgegaan maar ik was gewoon te moe om m'n hoofd op te tillen Toen hij terug was heb ik wel gevraagd wat het was geworden (stier of vaars) maar ik kon me vanochtend het antwoord niet herinneren Ik heb wel baat bij Floradix trouwens. VL ging gisteren behangen. Zn eerste behangpoging ooit. Allemaal bubbeltjes en loslatend behang. Gelukkig nog maar 1 baan Nu maar weer afwachten voor hij poging 2 aan durft te gaan Ik begin wel een beetje zenuwachtig te worden; wat als baby nou eerder komt.. dan heb ik echt niet veel tijd meer Afspraken; 14 okt bloedprikken 21 okt gewone controle VK 3 nov Groeiecho
Mooie echofoto zeg! @noux mooi he koeka! Ik heb dezelfde! Ze zijn zo fijn! @ kuitkramp hier ook verschrikkelijk maar dan op de gekste plekken in mijn been. Dat ik geen idee heb wat ik moet doen om het weg te krijgen! Grrrr. .. Vanochtend had ik een afspraak bij de vk. Aangegeven van de harde buiken en steken in bil. Ze gaf aan toch maar eens met mijn werkgever te praten erover. Werk op een kinderdagverblijf dus tillen en bukken enz ontkom je gewoon niet aan! Ze heeft mijn buik opgemeten en dat was 26 cm! (Geen idee of dat goed is haha) doen ze dat bij jullie ook? Nu op 5,5 kilo aangekomen! Vond het wel netjes aangezien ik echt verschikkelijke (chocolade) vreetbuien heb savonds! Hihi Over 3 weken weer een afspraak!
Nee ik zag het Noux, babypark heeft wel koeka. Maar heb ff zitten snuffelen op mp en daar op een hele mooie geboden.
Gefeliciteerd noux!! @stuit/dwarsligging De meeste draaien idd uit zichzelf zei de verloskundige en zo niet houden ze vanaf 35 weken in de gaten en gaan ze met 37/38 draaien in het ziekenhuis Wil dat ook niet baten zal het helaas een keizersnee worde @bloedprikken Ik mocht gister ook weer een hoop buisjes af laten tappen, heb er zoon hekel aan! Nu maar hopen dag de uitslag goed is en mn bloedwaardes het zelfde zijn gebleven zodat er geen rhesus geconstateerd word wat dan krijg ik zoon pijnlijke rhesus prik waar ik absoluut niet op zit te wachten haha ben echt een watje qua dat betreft @ kwalen Momenteel veel moe en slecht slapen en maagzuur verder gelukkig even niks, het word wel allemaal wat zwaarder maar dat is nou eenmaal zo helaas De enige tik die ik egt heel erg heb is dat ik het liefst iedere dag iets zou bakken hahaha zit heel de dag recepten te zoeken voor lekkere koekjes of taartjes en geef ze maar weg tegenwoordig wand ik bak ieder weekend vort iets haha en was niet van plan dat allemaal zelf op te eten