1-15 januari 2015 mama´s (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Ik weet nog steeds niet zo goed wat. Ik er mee moet eigelijk hahaha maar zolang ze nog niet over betalen beginnen zal het wel goed zijn
    Verschiet er niks van als we pas op de dag zelf moeten betalen je snapt wel dat ik dan pas betaal als ik zeker weet dat ik mee kan doen ;)

Mochten we vooraf moeten betalen denk ik dat ikdat maar gewoon braaf doe en maar zie maar ik eis wel dat ik met eige auto kan gaan als ik me nie fit voel of wa dan ook wil ik naar huis kunnen en niet op een taxi moeten gaan staan wachten en in mn 1tje betalen

En di activiteit we zien het wel hebze uitgelegt dat het niet goed met megaat en dat ik het liefst wel wil zitten ze zeggen dat ik de qctiviteti gewoon mee kan doen dus we zien het wel denk ik

Als het nou gewoon iemand van onze vriendengroep was zou ik zeggen dan ga. Ik niet mee en blijf ik lekker rustig thuis maar mnschoonzus da kank weer net nie maken

2. Snoepje11

Snoepje11 Lid

10 jun 2014
    45
    0
    0
    #562 Snoepje11, 19 okt 2014
    Laatst bewerkt: 19 okt 2014
    Hi meiden! Weer tijd voor een berichtje na drukke weken werken en klussen in huis. Maar eerst even reageren:

@Pamela: mooi babykamer! Lief en stoer tegelijk! Wij hebben ongeveer ook dat soort meubeltjes, als ik die van jou zo zie kan ik niet wachten om ze in elkaar te zetten:)

@buikjes: Heerlijk al die buikfoto's! Leuk om een beetje met elkaar te vergelijken. Alhoewel er blijkbaar geen pijl op te trekken is. Maar iedereen kan iig trots zijn, ze zien er prachtig uit!! Hier ook een fotootje van mijn buikje:)

@babyshower: ik heb zelf meerdere babyshowers georganiseerd en bijgewoond maar hier is het zo dat het een verrassing is voor de mama in spe en er dus ook helemaal niks vanaf weet hoe, wat of wanneer. Geen idee dus of ik er een krijg, spannend! Maar bijna al m'n weekenden zitten al bijna vol, dus we wachten het rustig af;)

Hier de afgelopen weken flink aan het klussen geweest. Ik had bedacht dat als we de babykamer zouden gaan doen dat we meteen de hele bovenverdieping wel EVEN aan konden pakken... Nou dat heb ik geweten. Maaaaar ondertussen zitten de verlaagde, gestucte plafonds met spotjes erin, hebben we een mooie nieuwe vloer en zitten de plinten erop. Vandaag 1,5 kamer behangen en onze slaapkamer is af! Stiekem super trots op onze 'hotelkamer'! Dus nog even doorbikkelen en dan is de babykamer ook af, maar einde is in zicht..

Door alle drukte merk ik wel dat ik wat meer klachten krijg. Maar ga ws vanaf deze week wat rustiger aan doen op m'n werk, werk ook in de zorg(wijjverpleegkundige) zoals vele hier. Maar wil absoluut niet eerder stoppen voor m'n verlof dus dan maar een versnelling terug, hopelijk is dat voldoende om het vol te blijven houden.

Nou, heel verhaal weer! Lekker even van me af schrijven.. Geniet van jullie zondagavond. Wat zal ik vanavond lekker slapen...............:)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,6 KB
      Weergaven:
      0
  3. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een mooie buikjes allemaal meiden! Ik heb echt een beetje een haat-liefde verhouding met mijn buikje. Soms vind ik hem heel mooi maar soms voel ik me zooo groot en dik. Maar ieder buikje is verschillend en er groeit wat moois in dus prachtig is het eigenlijk altijd!

Vanmiddag lekker wezen wandelen 8 km door het bos....was wel kapot na afloop, veel stukken door het zachte zand en das toch best zwaar nu.

4. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Mooi kamertje al hoor Pamela!

Babyshower was echt super geslaagd. Toen ik aankwam bij mijn ouders stonden alle vrouwen buiten op mij te wachten en werd super ontvangen. Alles was leuk versierd en super aangekleed. Binnen in de kamer was de eetkamertafel bezaaid met cadeaus, zoveel dat ik geen stukje tafel meer zag :$ Ben echt super verwend en zijn maar aan 1 spelletje toegekomen. Maar we hebben heerlijk gekletst, gedronken en gesnoept. Maar het belangrijkste van alles is dat iedereen het naar haar zin heeft gehad inclusief ik zelf! :D

5. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Hierbij nog even wat foto's!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,7 KB
      Weergaven:
      3
  6. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Een zelf in elkaar gezette boom van mijn ouders. Hier komen straks met spijkers de geboortekaartjes in

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,3 KB
      Weergaven:
      2
  7. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Prachtig pamela, hier vandaag alle laatste spulletjes kopen. Ben d'r echt aan toe... En zaterdag D-day haha!!! Dan hopelijk ook zulke mooie foto's van ons kamertje ;)

8. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Wat leuk Sieza! Vooral die boom is gaaf! Leuk idee!

9. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Sieza, wat ben jij lekker verwend zeg! Heerlijk.

En die boom is echt schitterend! Heel erg leuk idee!

10. Von1987

Von1987 Lid

22 apr 2013
    77
    0
    0
    Heeeey dames,

Wat leuk al die foto's van kamertjes en babyshowers. Ons kamertje is al een tijdje klaar. Heerlijk gevoel is dat. Nu maak ik me vooral druk om de kleine dingen (heb ik wel genoeg spuugdoekjes, hydrofielluiers, broekjes, etc).

Ik heb de afgelopen tijd ook al een aantal babyshowers gehad en er komen nog een aantal aan. Er zijn ook zoveel mensen zwanger die ik ken. Ben wel benieuwd of ze het voor mij ook organiseren. Ik ben vreselijk ongeduldig en nieuwsgierig dus heb m'n vriend al een aantal keren ondervraagd of hij van niks weet. Ik heb het eigenlijk altijd wel door als hij iets voor me achterhoudt. Maar ik merk nu helemaal niks aan hem. Niks verdachts.. en dat maakt me juist weer onzeker of iemand wel iets voor me regelt. Want het is niet erg als ze het niet doen, maar toch wel. Haha, snappen jullie me? :p

Vraag over het wassen. Doen jullie spullen als hydrofielluiers, spuugdoekjes en onderlakentjes enzo ook in de droger? En moet je die ook strijken? Of geldt dat strijken alleen voor de kleertjes? De kleertjes doe ik natuurlijk niet in de droger, maar dat andere lijkt me wel handig :D

11. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Uh, hier gaat alles in de droger hoor! Ik strijk de spuugdoekjes en hydrofiel luiers en lakens wel! Ik vind dat netter uitzien in de kast!

12. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Hahah watde babyshower betreft gaat het er hier egt helemaal het zelfde aan toe als bij jou
    Ben heel benieuwt of ze iets organiseren en heb mn man okal ondervraagd maar die weet oprecht van niks anders had ie het allang gezegt hahaha maar dat weten mn vriendinnen ook dus die zullen hem toch niks zeggen
    Vind het wel knap dat ze dan een datum prikken dat ik kan aangezien ik alle dagen al vol zit hahaha

Ik heb alles gestreken vond ik er leuker uitzien :p en tog tijd zat hahaha

13. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    We hebben geen droger, dus wij gooien ook niks in de droger ;):)

Ik ga denk ik wel alles strijken. Nu zijn de kleertjes en alle andere dingetjes nog klein, dan ben je ook zo klaar :p Bovendien vind ik strijken altijd wel leuk om te doen...

Ik ging weer naar de bouwmarkt, schuurpapier halen. En jawel.. ik begon, was 2 minuten aan de gang en dat k*tding hield er weer mee op... Dus ik ga vandaag nog een nieuwe bestellen bij mijn online dikke vriend en dan komt ie m morgen maar bezorgen ook.. Grrmppff ik wil vóór dat ik op vakantie ga de kamer geschuurd hebben.. Ik ben bang dat het niet gaat lukken..

14. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Jij en je schuurmachine zijn inderdaad geen vriendjes hahaha :p

Wij hebben ook geen droger, dus alles op de waslijn en indien nodig strijken. Strijken is niet echt mijn hobby, maar als ik eenmaal bezig ben is het ook zo klaar.

15. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Strijken is ook niet mijn hobby.. Maar zo voor de eerste keer misschien wel mooi/leuk :)

Ik heb vorig jaar voor 20 euro n mouse schuurapparaat gekocht bij de praxis. Van black&decker. Doet t perfect

Ik heb maagzuur.. Bleeegh.. Iets teveel gegeten

Hebben jullie ook dat de bewegingen van de beeb minder heftig zijn? Ik voel t nog wel maar niet meer zo wild en mn buik golft minder. Net of t al wat ruimte tekort komt ofzo.

Volgende week weer controle.. Dan maar eens vragen.
    Ik heb gewoon over 6 weken al verlof.. 6!! Ik heb nog maar 23 werkdagen
    Jeeetje wat gaat dat hard!

16. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh wat goed dat jullie alles strijken! En sommige strijken zelfs leuk vinden das echt bijzonder hahaha!

@Sieza, leuk kamertje en die boom is ook echt leuk bedacht!

Babyshower....weet ik ook niet of dat wordt georganiseerd voor mij. Heb wel al aangegeven dat ik niet in de spotlight wil staan, voel me dan zo ongemakkelijk. Maar gewoon iets gezelligs is altijd leuk.

Heb trouwens al kerstkaartjes gekocht dus kan dubbelop gaan schrijven straks haha. Eerst de kerstkaartjes de deur uit en daarna waarschijnlijk de geboortekaartjes!

17. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    @linOo heel herkenbaar dat je de baby minder voelt. Vrijdag en zaterdag voelde ik hem amper bewegen en was zelfs even zo ongerust dat ik op het punt stond om de vk te bellen. Maar hij is sinds gisteravond weer helemaal terug! Wordt al weer bont en blauw geschopt van binnen hahaha.

@Bloempje, het was wel mijn boom, maar niet mijn kamertje :D

Heb sinds vandaag dat mijn buik zo "trekt". Alsof mijn huid op constante spanning staat. Het enige wat lekker voelt is blote buik en er overheen wrijven. Maar ja, als je even naar de winkel moet is dat niet zo charmant hahaha...

18. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh ja ik zie het pfffff zit met een scheel oog te kijken hier hahhaha!

19. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah thanks dat stelt me gerust :) Ik voel de beeb wel, maar de bewegingen lijken wat langzamer ofzo. T is in elk geval geen disco in mn buik haha.

En spanning op je buik, herken ik ook wel. Meestal wel nadat ik wat heb gegeten :p
    Of als het kindje wat meer naar voren ligt.

Ik zou indd niet zo naar de winkel gaan nee :p

20. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Ik voel ook wel eens minder bewegen, of soms minder hard maar vaker. Net of beeb gecontroleerder schopt ofzo :p
    Mn vel lijkt soms te klein voor een baby en volle blaas. Dan trekt t hier ook.
    Slapen ging ook niet zo fijn meer, steeds wakker, maar vannacht maar 1x wakker geweest en heerlijk geslapen :)
    Vanmiddag ciontrole vk en als ik dan terugben is mn nieuwe schuurmachine er ook :p

Deel Deze Pagina