bij ons ook nog de vraag of die op klossen kan, een boxspring maar wel op kleine pootjes. anders ook maar aan de bierkratten, maargoed; dan wordt 't bed ook wel weer erg hoog want hij zit zonder iets al op 61 cm.
Eventueel een matrasje extra kan ook voldoende zijn Ons bed is vrij laag, moet op bierkratten en waarschijnlijk nog een matras. Komen we net aan op de hoogte die moet. Niet dat ik dan nog mn bed in en uit kan komen, maarjah ARBO.. vooruit we werken er maar aan mee. @Von; vervelend van je moeder. Ik hoop echt dat ze je kindje vast kan houden straks. @Noux; erg leuk geworden, je commodehoekje. @Rest;ben al weer vergeten wat er verder nog stond Vandaag veel te veel gedaan. VL is jarig, en op de een of andere manier kost dat super veel tijd. Heb nog geen moment rustig gezeten en nu last van lage rugpijn. nog even bedenken hoe de lasagna in de oven komt en hoe ik alles netjes krijg voor vanavond... morgen 32 weken... heb al sinds begin van de zwangerschap 32 weken in mn hoofd en ik weet nog niet zo goed waarom.. Wat zou er deze week gaan gebeuren?
Bed verhogen heeft idd met arbo te maken... maar... als je sowieso niet thuis bevalt en je wil je bed niet verhogen.... dan doe je dat toch lekker niet?... enige is dan... dat de kraamhulp je bed dan niet verschoont. .. maar dat kan ml/vl missch dan doen? Dit heb ik altijd begrepen omtrent verhogen van t bed, en ivm bevalling dan...
Wij hadden bij de eerste ook geen bed wat je kon ophogen en hebben toen een eenpersoonsbed opgehoogd voor de controles. Ligt ook maar net aan welke kraamhulp je krijgt. Van de laatste mochten de klossen er onder uit omdat ik zo'n moeite had om in bed te komen.
Ons bed is 65cm hoog, ik mag een matras er bovenop leggen. de kant van m´n man wordt dan niet verschoont, maar dat vind ik geen probleem. Wij verschonen toch 1x per 2 weken het beddengoed, dus die ene week hoeft dat niet.
Hier gaan ze gelukkig akoord met 65 cm en ze zeggen vraag de kraamhulp ff de eerste dag of evt de klossen of extra matras eraf mag vaak zijn deze dames ook maar 1.60/1.70 en vinden ze 55 cm hoogte voor hun ook een prima werk hoogte Vandaag mn 32 weken waggel Waggel wel iets minder enthousiast want heb zoon last van hardenbuiken/indalings weeen Meneer lag al vrij laag maar merk dat mn buik nu nog lager komt te zitten En striemen komen ook per dag meer te voorschijn mja dq vink eik nog het minst erge haha Die hardenbuiken hebk toch best wel last van verloskundige zei me dat ik me niet druk hoef te maken maar dat aangezien ik toch thuis zat misschien is kon gaan kijken wat ik allemaal in "de tas" wil stoppen want zowel ik als zij denken dat hij wel eens eerder kan gaan komen dus ze ei het kan maár klaar staan al duurt het tot 42 weken dan staat het toch klaar voor de zekerheid Nja vanaf vandaag nog maximaal 10 weken tot ons prulleke zich laat zien 😍 Vandaag vrijgezellenfeest van mn schoonzus Dresscode black dress maar ik verek het wand vooral met die harde buiken is een goede ondersteunig ook wel fijn dus mooi een broek en shirt aan haha tis goed met ze hoor Gelukkig begint het pas om 17 uur en gaan we in de buurt opstap kan ik lekker met de auto en mooi naar huis zodra ik wil want eerst ging ik door tot 5 maar ben tegenwoordig blij alsk om 1 uur naar huis mag als er iets te doen is hahah
Veel plezier MvanL! Hopen dat je niet zoveel last hebt van je harde buiken,, het moet ook nog een gezellige dag blijven
Veel plezier mvl Lastig die harde buiken /indelingsweeen.. Hier om wel last van kramp.. Lijkt elke dag wat erger te worden. Net wat opgeruimd.. Maar nu moet ik echt zitten door de kramp. Nou ja zit het straks in elk geval niet meer in m'n ribben hoop ik
Veel plezier Mvl! Hier ook die indalingsweeen! .... net ineens flinke aanval... en kon me niet herinneren dat dat vorige x ook zo erg was. Baby was ook nog eens flink druk en moest ze echt wegpuffen. Kon op gegeven moment alleen nog maar halfliggend liggen met ondersteuning van kussens. Pijnkrampen liepen me steeds hogerop de rug op. Werd vermoeiend en moment dat t afzakte viel ik dus gewoon half in slaap van vermoeidheid. Twijfelde echt even of dit niet iets was om te bellen... Ma goed het is afgezakt.. nu nog wel veel harde buiken maar goed die had ik dan ook al wel. Bekkenpijn gaat ook weer in stijgende lijn bah dus vandaag blijf ik lekker in mijn kloffie rondlopen. Oudste is met mijn moeder mee naar verjaardag van neefje dus dat is wel even lekker. Jongste ligt nu in bedje maar die gaat ook steeds minder slapen overdag dus n u maar even de rust meepakken.
Heb sinds vanmorgen ook krampen onderin m'n buik bij liezen/schaambot. Doen af en toe gemeen zeer, hoop alleen niet dat het indalingsweeen zijn want dan daalt ze in in een stuit
@Noralie; als ze indalen hoeven ze nog niet vast te gaan liggen he. Ze kunnen dan nog wel weer "terugspringen" en alsnog omdraaien. Mijn VK zei; tot en met week 34 hoef je je over indalen nog geen zorgen te maken.
Ik weet niet of dit indalen is (geen ervaring mee ), maar ik heb wel steeds krampen net alsof ik ongesteld moet worden. En ik voel druk helemaal onderin mijn bekken. Donderdag weer controle dus dan even horen wat de vk zegt!
Klinkt hetzelfde als bij mij, en bij mij is het indalen Vandaag 32 weken hobbeltje het komt nu wel heel erg dichtbij! Nog maar 8 weken! En nog maar 8 werkdagen! Woohoo
Hee dames lees veel Indalings pijntjes. Hier ook volop aanwezig. Gelukkig niet de hele dag. Dinsdag alweer 34 weken. Hier gisteren verrast met me babyshower echt heel leuk! Super verwend. En dan vandaag me verjaardag vieren, ben morgen wel pas jarig. Dus een druk weekendje. Fijn weekend nog allemaal!
wish geniet van je dagje! Alvast gefeliciteerd Ben je tegelijk met mn mams jarig Iemand nog tips voor het knippen van teennagels?
Bij mij lukt nagels knippen nog als ik ga zitten op een stoel en dan mijn ene been op de andere leg. Dus knie naar buiten en voet op de knie van het been wat nog op de grond staat. Als je begrijpt wat ik bedoel .
Leuk wish! Geniet ervan en alvast gefeliciteerd! Teennagels... Hier lukte t vd week nog idd een Beetje vreemde houding en daarna wel buiten adem whahhaha