Wat fijn om te horen kristelo! Hopen dat ze zo door mag gaan en dat het een gezond popke mag worden Dank je wel @missladybug, zie dat je ook weer zwanger bent, hoe voel je je? Hier ook zo moe! Ondanks dat ik niet meer werk, maar doe nog wel alles in huis en nu met de verhuizing enz. Lig nu 's avonds ook steeds vroeger op bed. Er valt mij wat op de laatste tijd en kan het niet plaatsen. Soms krijg ik ineens een heel, tja hoe zeg ik het, zenuwachtig gevoel door mijn lichaam. Heb geen idee wat het kan zijn. Op dit moment nergens stress van, alles met verhuizen gaat goed. Alleen de spullen moeten er nog heen. Verder zie ik ook niet tegen de bevalling op ofzo.. Herkent 1 van jullie dit soort gevoel??
Kristello: wat fijn dat ze het goed doet Weeën: geen idee of het indalingsweeen zijn maar ik heb er ook al last van. Moeheid: het valt bij mij mee. Ik slaap mijn gewone ritme en dat gaat redelijk. Werken: hier nog 5 dagen. Ik tel ook echt al af!! Tenen: ik kan er nog steeds goed bij. Maar ik heb ook een redelijk kleine buik. Verder: niet zo veel meer gekeken hier. Maar alles gaat goed! Wel druk! Maar ik kan zeggen dat alles gewassen en gestreken is. Alles in maat 50&56, maar ook alvast in maat 62&68. Ben er nu al klaar mee. In maat 50&56 heb ik 37 rompers, 15 broekjes, 6 (box)pakjes en 33 truitjes. In maat 62&68 is het ook zoiets Nog 2 tips 1. bij het tijdschrift fabuleous mama krijg je nu als je een abo afsluit voor 40 euro een kleertjes kadobon voor 50 euro of een abo van 45 euro met een cadeaukaart van 50 euro van h&m. Dus een tijdschrift en geld toe 2. Je kunt nu een maand gratis Netflix nemen. Proefabo afsluiten en een dag later weer opzeggen. Ideaal voor het verlof in de koude decembermaand
Kristello wat fijn dat je haar al even vast hebt mogen houden! Fijn dat ze het goed doet! Ben jij al weer een beetje hersteld?
Kristelo fijn dat lobke het goed doet en zols je zegt nu lekker veel rusten en dat ze maar snel meer aan mag komen Missladybug gefeliciteerd met je zwangerschap! @moeheid Hier vandaag heel de dag bijna geslapen hahaha ff de badkamer tussendoor onder handen genomen en weer terug in de chillmodus hahaha ben egt een lui ding aan het worden haha
Gefeliciteerd missladybug, fijne zwangerschap gewenst! @kristelo wat heerlijk dat Lobke goed groeit! Nu nog aansterken en over een paar maandjes heerlijk met jullie mee naar huis!
Wat lief dat je een berichtje stuurt, en wat fijn dat je weer zwanger bent! Ik wens je een hele goede en mooie zwangerschap!
Missladybug; wat leuk dat je nog even voorbij komt kijken. Wat fijn dat je weer zwanger bent! Kristelo; Wat gaaf! Lobke gaat dus goed vooruit! Ik hoop dat je haar snel mee mag nemen naar huis! @slapen; jah; dat kan ik ook wel de hele dag en nacht. Ik ben onwijs onwijs moe! @zenuwachtig gevoel; dat heb ik ook. Gezonde spanning zullen we maar zeggen? Vandaag bij de tandarts geweest.. Word er gewoonweg depressief van... Ik heb slechte tanden, al heel lang. Nu geswitched naar andere tandarts ivm verhuizen. Komt er op neer dat zo ongeveer alles compleet slecht is en dat ik ongeveer verbouwd moet worden van binnen... Nou dacht dat ik de afgelopen jaren al voldoende had gehad... :S Niet dus.. Over twee weken weer heen.. pff
Mooi kamertje Bloempje! Bedankt voor de aardige reacties. Ik ben inderdaad weer zwanger, en ben gelukkig in de tweede termijn beland. Ik voel me wel goed. Nog erg misselijk en moe. Ik blijf hier meelezen om te kijken hoe het jullie vergaat!
bloempje wow wat een mooi kamertje zeg!!! missladybug wat fijn dat alles goed gaat en misselijk is vervelend maar helaas hoort er bij een hele fijn zwangerschap nog en leuk dat je hier mee kletst
Zenuwachtig gevoel.. Herkenbaar! Komt ook zomaar opzetten. Maar er veranderd ook nogal wat komende periode. Dus ik denk, heel normaal? Droomde vannacht alleen dat ik liever beval als naar de tandarts ga.. Haha als dat zo is teken ik er voor En vermoeidheid.. Pff zo erg. Mijn wekker is al een uur bezig om me wakker te krijgen.. Komende week kan ik gelukkig een dag extra thuis werken. Dat is wel heel relaxt. Nog even doorbijten.. Nog 6 werkdagen
Fijn Kristelo, dat Lobke het goed doet! Hoe voel jij je? Missladybug, gefeliciteerd met je zwangerschap! Vervelend he, dat misselijk zijn! (het gaat over, echt!) Geniet van het zwanger zijn, het gaat heeeel snel! Hier ontzettend last van maagzuur.. Hebben jullie nog tips? Moeheid valt op zich mee. Nog 6 middaagjes werken, en dan zit het erop voor 4,5 maand! Heerlijk! Gisteravond voorlichting gehad over een ziekenhuisbevalling. We hebben toch besloten om poliklinisch te gaan bevallen. (tenzij het zo snel gaat, dat we dat niet meer redden, maar dat zal wel niet)
Pffff en dan slepen we ons maar weer naar werk strakjes... Heb heel slecht geslapen, enorm misselijk en zo vaak wakker weer Lig ook niet meer lekker. Sorry voor mijn klaagzang maar ben zo toe aan verlof...