Da is idd ook erg lastig ja Succes er mee en hopelijk vult ie zn buikje snel en word ie wat dikker Fijn dat ze het in iedergeval goed in de gaten houden
1 keer gewassen 60 graden Heb perongeluk het beddengoed te warm gewassen op 90 was tering duur en is wel een beetje verneukt (sorry voor mn gevloek) manlief zei ag schatje het ziet er nog steeds kei mooi uit, maar ben er toch wel een klein beetje ziek van Niet heel erg maar klein beetje vaag geworden
Danie wat vervelend! Ik hoop dat je na een paar keer CTG geruster wordt. Als ze elke dag vertellen dat het goed gaat zul je je vast niet zoveel zorgen maken. @wassen; 1x wassen met neutral of klok. Dat is vrij van parfum etc. Dan heet strijken. Netjes opvouwen en in een afgesloten doos. Papa in spe heeft nu net de commode in elkaar gezet Het begint een babykamer te lijken ineens Wilde al foto's uploaden maar dat wilde mn telefoon nog niet.
Balen Danie! Hopelijk niets bijzonders en hoef je binnenkort niet meer dagelijk aan de CTG. Mijn buik hangt ineens 10 cm lager! Kleintje lijkt te zijn ingedaald. Volgende week maar eens bij de vk navragen. Ik vind mijn buik trouwens ook niet zo groot. Eens kijken of ik kan aansturen op een groeiecho. Voor de geruststelling, maar ook om te spieken Nog 8 weken wachten duurt me veeeeel te lang!
@Danie, jee wat schrikken! Hier was het rompje ook iets kleiner dan de rest maar volgens de vk niks om ons zorgen over te maken. Hopelijk verloopt alles gewoon goed en hoef je niet lang aan de ctg. Veel sterkte! Hier net met veel gepruts de maxi cosi (pebble) hoes ed eraf gehaald, zit nu in de wasmachine. Maar hopen dat het er weer heel uit komt
Wat vervelend Danie, maar goed dat ze er nu bovenop zitten. Hopelijk gaat je kleintje snel wat meer snoepen van het vruchtwater.
dankjewel iedereen, we hopen dat het snel beter gaat en vooral dat ik er een beetje 'rust' in vind, want ervaar 't nu behoorlijk als dat mn lichaam me in de steek laat, en dus vooral de kleine in de steek laat en heb 't er een beetje moeilijk mee. kleine vanochtend wel gevoelt, hij had de hik. dus dat was wel ff fijn. (voor hem wat minder denk ik, maar ach) toch wel een beetje het idee dat er 'iets' aan de hand is, want heb steeds hoofdpijn terwijl ik dat zeker de laatste 7,5 maand niet gehad heb (normaal wel migraine). maar we zullen zien. hopelijk zo nog ff weer slapen, want 6 u wakker is voor mij echt niet iets normaals
Dani veel sterkte. Kan me goed voorstellen dat je het zo ervaart. Niheja oei dat behang hoop dat het nog weer recht trekt. Door jouw verhaal vannacht gedroomd dat we ons motief behang gingen sauzen, voordat het überhaupt met lijm aan de muur geplakt was haha. Gekke hormonen. Ik mag vandaag een dagje thuis werken. Best fijn! Over een week en 1 dag m'n laatste werkdag! Woohoo
Dani, sterkte ermee. Hopelijk blijft het goed gaan met jullie kleintje. Ik zag ook al een mooi kamertje voorbij komen! Leuk! Die van ons is ook af, ik ben nu maar begonnen met alles wassen. Het grote opruimen en schoonmaken zal moeten wachten tot mijn verlof, na deze week nog 2 weken werken!!
Succes vandaag Danie, hopelijk valt het allemaal mee...Je moet jezelf niet de schuld gaan geven hoor!! Dikke knuf! Oei Niheja, hoop dat je behang nog een beetje rechttrekt! En anders heb je gewoon iets heeeel unieks.. Lekker he, het vooruitzicht nog maar heel even te hoeven werken! Ik alleen vanmiddag nog, en volgende week nog drie middagen! Slapen gaat hier ook op en af, de ene nacht heel goed, de andere nacht is het drama. Afgelopen nacht was drama, vriend zit in kost en dus helemaal alleen thuis. Normaal vind ik dat niet zo erg, maar merk wel dat ik er nu een beetje zenuwachtig van wordt..Hij is ook niet echt in de buurt, zeg maar. Stel dat er wat gebeurt snachts? Vliezen breken, weeen beginnen..or what ever! Zit ik hier alleen.. Zijn reactie is dan, 'schat, het is nog geen januari'.. Weet ik, maar stel dat baby eerder wil komen? (en zo lig ik dus 's nachts in bed te denken...) Dinsdag m'n eerste zwangerschapsyogales gehad (mooi woord voor galgje) Merk dat ik er relaxt van wordt, dus een goed keuze van mezelf!
Whaha dat er al mensen nachtmerries krijgen over behang, omdat het bij ons misging. Heerlijk Moet wel zeggen het droogt nog wel redelijk op. Alle bubbels zullen niet verdwijnen, maar het slagveld is wel iets minder groot als in eerste instantie. De meubels zijn nu ook in elkaar gezet; oftewel ik kan nu poetsen en inrichten. Lijstje maken met wat er nog komen moet Eindelijk; tempo. @Noux; ik kan me best voorstellen dat je je zorgen maakt. Enerzijds is het nog wel geen januari; maar het duurt niet zo heel lang meer. Alleen; als je gaat stressen is de kans dat er iets gebeurt wel groter he Dus koest! Over 2 maanden zitten we allemaal te praten over hoe de bevalling ging en hoe uk het doet :O Komt wel dichtbij zo!
Bleh hier egt een helse nacht en nu dacht ik lekker een middag dutje te doen Woon in een bejaarde buurtje dus de meeste mensen van de straat staan heel de dag zn stoepje vrij van bladeren te vegen haha geen laat van dus Vandaag om 14 uur begonnen er 2 mensen in de straat met boren en weet ik het wat allemaal Het enige wat ik kon was roepen ik wil slapen!!!! Maar dat hoorde ze niet helaas haha Hier ook echt een lage buik nu voel ok egt bijna heel de dag druk aan de onderkant zeg maar en mn krampen worden steeds heftiger Ik heb nog steeds het vermoeden dat ie niet heel lang meer blijft zitten de verloskundige zegt dat ie wel tot 37 weken blijft zitten maar ik wil toch eens laten kijken komende week als we er weer zijn of ik niet al wat onsluiting heb of zo dat gevoel heb ik egt heel erg en heb ok heel veel slijm verlies deze week bah haha Over precies een maand mag ie thuis geboren worden dus ik zeg bij iedere kramp tegen nn buik nog een maandje schatje! En dan mag je van mij gewoon komen hoor haha
@MvanL: op een gegeven moment ben je zo moe, dan slaap je vanzelf wel Je hebt 't steeds over gevoel dat ie eerder komt; maar wanneer verwacht je m dan? Verwacht je acuut te bevallen of verwacht je nog een week of 2?