who wat een buik, mooi hoor. die van mij blijft maar erg bescheiden, maar toch wel 'last' van. vanmiddag weer ctg, wel gek hoor; 1 voordeel; parkeren in het weekend bij het zh is toch wel een minder grote opgave. dacht dat 't allemaal wel netjes was; maar 't hartslagje wel erg rustig. woensdag weer gyn. ben nieuwsgierig.
wow wat een buik! Hier zei iemand vanmorgen ook dat ze m'n buik enorm gegroeid vind. Vind ik niet echt, maarja ik zie mezelf dagelijks in de spiegel...
mijn ouders zijn vandaag geweest en hebben ons een box gegeven; helemaal happy en hij staat nu ook al; kon 't gewoon niet meer laten en zo kan onze kat er ook ff aan wennen. al heeft ie er nog niet echt naar om gekeken. begint nu wel serieus te kriebelen hier! spannend!
Ik ben er weer, vandaag mijn verjaardag gehad. Ook al was het maar een paar uurtjes, ik ben kapot! Dat krijg je met een grote familie als de onze, op een gegeven moment was er denk ik wel bijna 40 man binnen. Gelukkig veel lieve helpende tantes en nichtjes waardoor ik regelmatig even kon zitten.
Hiephiephoera gefeliciteerd Zeilbootje. @Danie; fijn he dat het er maar staat Hoe voel jij je nu verder? Hoe gaat het met de CTG's? @buikjes; mooie ronde buikjes komen er voorbij! leuk!
Bedankt voor de felicitaties allemaal! Net maar even een foto'tje gemaakt van mijn 34weken buik! Poepoe, wat wordt ie groot. Helemaal in vergelijking met toen ik net 6 weken zwanger was .
Wat een verschil in buiken. Hier mijne met 34 weken en plus 7 kilo. Ik merk nu ook goed dat alles vermoeiender begint te worden. Zelfs opstaan uit de zetel kost me energie omdat dat niet meer zo soepeltjes gaat. Maar voor mijn gevoel nu werk er zo goed als op zit kan ik echt gaan aftellen! Gaan jullie nog trakteren op werk ivm verlof? En zo ja wat gaan jullie dan trakteren?
Ik heb niet getrakteerd. Doet niemand eigenlijk. Ze kunnen wat lekkers krijgen als de baby er is en langs komen.
Miekielief: echt? Ik dacht dat het er een beetje bij hoorde. Ik heb trouwens sinds dat ongeluk steeds menstruatiepijn, al doet het niet echt pijn, maar het zeurt gewoon zo. Hebben jullie dat ook? Heb het ook aan de VK gemeld, maar ze zei dat het rond deze termijn wel normaal is.
Ik ga wel trakteren. Van die icecup chocolaatjes met witte chocopasta en dan roze en blauwe muisjes erop.. kleine bonbonnetjes dus..
Ik ga al trakteren voor mijn verjaardag en mijn laatste dag gaan we ergens lunchen met mijn afdeling. Dus daar blijft het bij wat mij betreft, geen extra traktaties dus. Na vandaag nog 5 dagen werken en dan verlof, heerlijk!
Ik zit nu officieel al 6 weken thuis Eigelijk zou vrijdag mn laatste dag zijn Denk dat ik donderdag lekker ga bakken Had een speculaas pepernoten taart voorbij zien komen en denk dat ik dan nog een appeltaart bak Maar ik ben nogal veranderlijk dus het kunnen ook cupcakes worden hahaha Die menstruatie pijnen heb ik een keer of 6 per dag verloskundige zegt dat dat hier met de indaling te maken heeft Ik heb eigelijk ook nog een smerig vraagje voor jullie Hebben jullie ook zo veel Afscheiding de laatste tijd? Verloskundige zegt dat het normaal is Ik vind het gewoon weg ranzig en vind het eerlijk gezegt okk wat stinken dus manlief heeft er vanaf nu een verboden zone bij! Haha ik zeg sorry schat maar het is nu echt afgelopen voor je eige bestwil want vind dit smerig hoor
@MvanL; je "vieze" verhaal is herkenbaar hoor En aangezien we toch tegelijk lopen zal het wel bij de termijn horen Ik ben de hele zwangerschap niet echt misselijk geweest, maar nu de laatste dagen ineens wel? Snap er niks van? Mn maag knort van ik heb honger; pak ik een mandarijntje om te eten.. Na het eerste partje zit ik al vol? Krijg er ook geen boterham meer in.. Vind ik een beetje apart. Meer mensen die ineens misselijk zijn? Vandaag hebben we een regeldagje. Gaan naar het gemeentehuis voor de erkenning. Naar de notaris wat dingetjes verder regelen. Naar de winkel spulletjes halen. Ohja we gaan ook naar de kruidvat. Ik kan zo'n babypakket halen. Moet je dat zelf bij elkaar sprokkelen of ligt dat al kant en klaar bij de kassa?
Zoiets ga ik ook maken. MvL: ok, niks om me ongerust over te maken. Slijmverlies hier ook. Ben ik net naar de wc geweest en dan heb ik soms het gevoel dat ik in mijn broek plas. Is het zo'n vieze klodder Bij mij was het al even een verboden zone. Tis gewoon niet fijn meer en vaak pijnlijk.
Ik heb gevraagd bij de kassa van Kruidvat, dan sprokkelen zij t bij elkaar.. Afscheiding wordt hier weer iets minder heb ik t idee.. niet meer van die 'klodders' in ieder geval..
Wat een mooie buikjes en wat een verschillen inderdaad, blijft zo bijzonder. Wat betreft afscheiding daar heb ik hier ook last van, de ene keer wat meer dan de andere keer, maar idd echt smerig. Pakketje bij Kruidvat: ik heb die ook opgehaald, idd ff zelf je spulletjes bij elkaar zoeken in de winkel en wel je klantenkaart mee nemen. Hier gisteren terug gekomen van stedentripje dusseldorf (2 nachtjes geweest). Was heerlijk met alle kerstmarkten en verlichting, ik hou zo van die sfeer. Maar het was echt wel vermoeiend, had eerste nacht slecht geslapen en gelijk 3 blaren van het wandelen haha. Mijn geest moet zich nog aanpassen aan de beperkingen van mijn lichaam nu, das wel eens een strijd haha.
Hier eigenlijk nergens last van, geen menstruatiepijn en helemaal geen afscheiding. Had ik voordat ik zwanger was echt heel veel last van, nu bijna niks. Heb alleen last van lage rugpijn en veel harde (pijnloze) buiken na een dag werken maarja dat vind ik niet verwonderlijk...
heey, vanmiddag weer gewoon ctg; duurt iedere keer wel lang omdat ze de kleine toch erg rustig vinden. Dus 40 minuten tot anderhalf uur zit ik er per dag wel aan. woensdag naar de gyn. ff kijken hoe alles er voor staat. vandaag zou ik officieel met verlof zijn, wel gek hoor; dat ik al 4 weken thuis zit. begin wel het idee te krijgen dat mijn energie weer ietsiepietsie beter is geworden. zo sliep ik toen ik net thuis kwam wel 12/13 u achter elkaar. met 9 a 10 u ben ik nu wel weer wakker.