Nee eigenlijk niet... Van het weekend wel voor het eerst een harde buik gehad, maar dat was wel logisch na een drukke verjaardag. Wat zegt je vk er van dan? Lijkt me niet echt prettig...
Ik heb zo'n vk die behalve als je een torenhoge bloeddruk hebt of de beweging van de baby niet goed voelt, je verder niet echt serieus neemt! Dus ook nog maar niet gebeld. .
Chanti hier ook velhardbuiken en voorweeen ze zeggen hier dat het met indalen te maken heeft (maar heb het zovaak als ie iedere keer ook maar een mm zou indalen was ik nu al wel bevallen hahaha) Vanavond mag ik weer naar de verloskundige dus ik ben benieuwt of ie ook daadwerkelijk verder ingedaald is (mn buik zit wel al lager) Gister egt een leuk dagje gehad met manlief De kerstmarkt in valkenburg was dan wel 10 keer niks maar veel gelqchen samen en ook veel gepraat over wat onze verwachtingen zijn van de bevalling en daarna en zo en savonds nog lekker uit eten geweest Nu wel zware benen hahaha maar heb vandaageen lekker lambaldagje met mn beste vriendin dus dat komt wel goed :d Het enige waar ik echt op moet gaan letten is dat ik de naam nie ga verklappen hahaha
De middelste! Schattig zeg! Ziekenhuis tas staat hier ook nog niet klaar. Komt wel als ik verlof heb. Nog maar 2 halve dagen!! 🎉
Weeen en echt pijnlijke harde buiken ken ik ook (nog) niet. Zaterdag ochtend had ik wel een harde buik die ik meer voelde dan andere, moest echt puffen even.. maar verder niet. Ga maandag, mn eerste verlofdag de kleertjes van beeb wassen. En dan zal ik ook eens een tas gaan zoeken en inpakken. Het idee met n papiertje erop, voor de 'last minute' dingen is ook wel n goeie. Doe er denk ik ook nog een schoon shirt en deo in voor vriend. Je weet ooit hoelang het duurt. En op t zh is t vaak wel lekker warm.. Zal mn fototoestel ook eens op gaan zoeken..
Moguh dames, Tijdje niet geweest. Druk geweest met van alles en nog wat, behalve mijn zwangerschap. Zit in een arbeidsconflict met mijn werkgever. Al vanaf augustus, maar mr. lambal denkt alles te kunnen maken. Zo is gister mijn zwangerschapsverlof pas aangevraagd, terwijl mijn verlof dus al in is gegaan. Zit weken te wachten op geld, meneer betaald gewoon niet uit. Rechtsbijstand erop gezet, en na enige dreigbrieven is meneer tot de conclusie gekomen dat hij toch beter kan gaan betalen omdat hij totaal niet in zijn recht staat. Kopzorgen alom, want weken zonder salaris hakt er flink in. Nu maar hopen dat hij gewoon elke keer netjes optijd gaat betalen. Lichamelijk begint het zwaar te worden. Veel last van harde pijnlijke buiken en felle steken down under. Voelt aan als speldenprikken. En dan vandaag een heerlijke off day met knetterende koppijn, vlekken voor mn ogen en scheel kijken van de hoofdpijn. Denk migraine, zo voelt het althans wel. Verder doet mn kleine meiske het prima gelukkig. Geniet van haar bewegingen. Ik heb hier wel het idee dat het niet lang meer gaat duren voor ze komt. Heb dat gevoel bij Dinand en Fabiënne ook gehad, dus vluchttas staat klaar voor mij en beeb, en heb net ook voor alle zekerheid de matrasbeschermer er maar op gelegd voor het geval dat.
Oh belliebel, wat onzettend vervelend. Dat is wel het laatste waar je jezelf druk om wilt maken tijdens je zwangerschap. Ik hoop dat je nu snel wordt uitbetaald. Jammer dat je daar zoveel energie in moet steken. Wel leuk om je hier weer even te zien Je zegt dat je dat gevoel bij je vorige twee kids ook hebt gehad, maar kwamen die dan ook echt te vroeg? Klopte je gevoel toen? @mensen die nog kleren/kleertjes willen kopen: V&D heeft 20% korting van 24nov tm 7 dec. Je kan ook via internet bestellen met de kortingscode: geefdagen. Dan kan je 5 artikelen met 20% korting ontvangen
Hier ook nog geen vluchttas, heb echt het idee dat ze nog laaaaang niet komt. Met 36 weken ga ik alles eens bij elkaar zoeken denk ik. Hier was controle vk ook goed. Ze denkt alleen dat ze nog in een stuit ligt en heeft me alvast wat informatie meegegeven. Morgen groeiecho dus dan weten we het zeker. Hopelijk draait ze nog.... Morgen 34 weken, dus moet nog kunnen! @nouralayn, eerste pakje vind ik heel leuk!
Wat vervelend zeg harde pijnlijke buiken en voorweeen. Hier nog geen last van, soms wel een harde buik maar niet echt pijnlijk. Nouralyn: het eerste pakje vind ik heel leuk! Wij hebben ook 3 'eerste' pakjes. Zitten alledrie in de koffer zodat ik/wij op dat moment kunnen beslissen hihihi. Ben namelijk ook heel slecht in kiezen.
MvanL, zou hier ook wel van indalen kunnen zijn. Maar net wat je zegt dan zou het met gemak er bijna uit moeten komen lopen! Btw, nu al kerstmarkten? Wat leuk @vluchttas, ik zou er genoeg in doen! Ik heb bij mijn dochter 3 dagen in het ziekenhuis gelegen uiteindelijk en ik had dus niet genoeg kleren enzo mee. Mijn vriend moest toen nog naar huis om meer op te halen. Niet heel handig dus neem genoeg mee! En wat ik nu ook niet ga vergeten is een speen! De eerste nacht in het ziekenhuis niet geslapen omdat baby alleen stil was met een pink in de mond pff
Hier had mijn voorgevoel het toen ook goed. Dinand kwam met 37 weken en Fabiënne kwam met 38 weken. Het idee dat dat over 2 weken al is, komt dan toch opeens wel errug dichtbij haha! Heb er zin in, ook in bevallen haha!
hey dames, voorweeen en harde buiken hier ook al flink last van....nog niet dagelijks gelukkig en dacht eerst dat ik laatst flink last had van het indalen maar vandaag controle gehad en beeb is nog niet ingedaald. Groei echo was verder keurig, hoofdje alleen 2,5 week voor op de rest..... hmm dat was vorige x niet zo...haha mja of dat nu veel scheelt? geen idee... 9-12 weer controle en dan ook weer een groei echo, benieuwd of dan ook het hoofdje nog zo voor loopt. Verder komt qua groei berekening de due date uit op 12-1....best grappig want dat was mijn uitrekendata op basis van mijn eisprong... verder hier alles zn gangetje, op het nog vele hoesten en de bekkeninstabiliteit na dan. strx weer richting fysio.. Zorgverzekering geregeld voor 2015... kraambed en andere benodigdheden besteld.... pfff haha het komt nu dichtbij meiden! Hier willen wij nog graag een x naar babydump om dan ook het allereerste pakje nog uit te gaan zoeken... ma of dat m nog daadwerkelijk gaat worden.... is niet echt om de hoek om zo ma te zeggen en wouden dan even zonder kids gaan.. dus dan ook nog ff kijken of we oppas kunnen regelen
Ja het komt echt heel dichtbij ik hoop dat mijn uk niet tussen 20 dec en 1 januari komt Dus dan zul je zien dat baby dan komt Had nlk de zorgverzekering ook aangepast. Uitgebreider pakket in januari, maar kon helaas niet al vanaf dec ingaan. @MamavanDaisy; is het voor jou niet veel makkelijker om naar Prenatal of Babypark te gaan? Prenatal zit in Hengelo zelf en Babypark in Enter. Kom je denk ik makkelijker dan Babydump? Neem aan dat voor jou die in Hellendoorn het dichtste bij is?
3 december weer groeiecho en controle. alles was nu goed. harde buiken & pijn komt waarschijnlijk door de stoelgang dus daar nu medicatie voor; hopelijk wordt 't beter. ik vind de kleertjes van de babydump wel leuker dan van oa babypark of prenetal. maar dat is ook persoonlijk natuurlijk
Woon in Dokkum! niet meer in Hengelo Grou zouden we dan heen kunnen of Groningen. Nog ma ff plannen want wil eigenlijk echt wel even graag heen. Had alleen zinnen op deze week gezet ivm boxkleden in de aanbieding Mja even afwachten of dat nog gaat lukken dan.
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST♥ ♥ chanti1990 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 30 december 2014 ♥ wish01 (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 30 december 2014 ♥ Mammievan5 (30 jaar) 7e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Zyra (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Daan83 (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Chickenmomma (27 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ belliebel (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ IngeM (28 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ Von1987 (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ MiekieLief (30 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ Bloempje34 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Mart (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Danie1991 (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Mop81 (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 januari 2015 ♥ Zeilbootje (29 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 januari 2015 ♥ girlwithredhair (34 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Sieza03 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Eki (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ MyNemesis (29 jaar) 5e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Noux (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Thammy (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Vlindertje81 (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Noralie87 (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 ♥ Nouralayn (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 ♥ Elfenprinses (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ ks2011 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ Vosje84 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ NiHeJa (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 ♥ MvanL (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 ♥ Esther1983 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Snoepje11 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Louloulo (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ LinOo (29 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Mamatje89 (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 januari 2015 ♥ pamela1203 (33 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 14 januari 2015 ♥ Rinkeltje (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ NookY (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ Droppie Drie(32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ MamavanDaisy (26 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 39 dames op de lijst: (15) jongen, (15) meisje, (9) verrassing ♥ BEVALLEN♥ - Kristelo (23 jaar) 7 november 2014 van dochter Lobke Aantal: 1 (0) Jongen (1) meisje ♥AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S ♥ 27 nov - Noralie87 - Groeiecho 27 nov - LinOo - Controle vk 1 dec - Louloulo - Controle vk 3 dec - Noux - liggingsecho 3 dec - Danie1991 - Groeiecho 4 dec - MyNemesis - bespr. bevalling + groeiecho 8 dec - Sieza03 - Controle gyn 8 dec - LinOo - liggingsecho 9 dec - pamela1203 - liggingsecho 9 dec - MamavanDaisy - liggingsecho 10 dec - Noralie87 - Controle vk 10 dec - pamela1203 - Controle vk 11 dec - MvanL - liggingsecho 11 dec - Noralie87 - Controle gyn + echo bij cardioloog 16 dec - NiHeJa - Controle vk 18 dec - Louloulo - Controle vk Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ VLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ -mamalicious -Mandy3 -Mammz -Joyofliving -Ankie25 -Liz0104 -itakepictures -Eveline1986 -Elita -Cosy -Missmystique -Iris balk
Vergeetachtig... Wie zei er pas ook alweer dat je een cadeaubon kreeg bij een tijdschrift voor ouders? Welk blad was dat ook alweer?