♥ ZWANGERSCHAPSLIJST♥ ♥ chanti1990 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 30 december 2014 ♥ wish01 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 30 december 2014 ♥ Mammievan5 (30 jaar) 7e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Zyra (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Daan83 (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Chickenmomma (27 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ belliebel (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ IngeM (28 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ Von1987 (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ MiekieLief (30 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ Bloempje34 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Mart (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Danie1991 (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Mop81 (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 januari 2015 ♥ Zeilbootje (29 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 januari 2015 ♥ girlwithredhair (34 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Sieza03 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Eki (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ MyNemesis (29 jaar) 5e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Noux (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Thammy (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Vlindertje81 (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Noralie87 (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 ♥ Nouralayn (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 ♥ Elfenprinses (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ ks2011 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ Vosje84 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ NiHeJa (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 ♥ MvanL (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 ♥ Esther1983 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Snoepje11 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Louloulo (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ LinOo (29 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Mamatje89 (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 januari 2015 ♥ pamela1203 (33 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 14 januari 2015 ♥ Rinkeltje (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ NookY (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ Droppie Drie(32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ MamavanDaisy (26 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 39 dames op de lijst: (15) jongen, (15) meisje, (9) verrassing ♥ BEVALLEN♥ - Kristelo (23 jaar) 7 november 2014 van dochter Lobke Aantal: 1 (0) Jongen (1) meisje ♥AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S ♥ 1 dec - Louloulo - Controle vk 3 dec - Noux - liggingsecho 3 dec - Danie1991 - Groeiecho 4 dec - MyNemesis - bespr. bevalling + groeiecho 8 dec - Sieza03 - Controle gyn 8 dec - LinOo - liggingsecho 9 dec - pamela1203 - liggingsecho 9 dec - MamavanDaisy - liggingsecho 9 dec - Noralie87 - liggingsecho 10 dec - Noralie87 - Draaipoging 10 dec - pamela1203 - Controle vk 11 dec - MvanL - liggingsecho 11 dec - Noralie87 - Controle gyn + echo bij cardioloog 11 dec - LinOo - Controle vk 16 dec - NiHeJa - Controle vk 17 dec - Droppie Drie - Groeiecho 18 dec - Louloulo - Controle vk Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ VLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ -mamalicious -Mandy3 -Mammz -Joyofliving -Ankie25 -Liz0104 -itakepictures -Eveline1986 -Elita -Cosy -Missmystique -Iris balk
Hier vandaag bij de gyn geweest ivm de vorm van me baarmoeder geen draaipoging...krijg een geplande ks... Op 8jan
@Noralie; oh dan hoop ik heel hard met je mee dat de kleine uk toch nog even lief gaat draaien! Heeft nog 2 weekjes! @Nouky: Dat is al erg definitief. Weten ze al zeker dat je kleintje niet meer kan draaien? @LinOo; oh das niet zo fijn dat je daar geen goede ervaringen hebt. Ik moet zeggen ik vind het ook een kille praktijk. Voel me daar gewoon nr 0349235 aan de lopende band, maar goed voor alleen echo's gaat het prima denk ik. Vandaag met beide oma's in spé naar de babywinkels geweest. Zo'n beetje de laatste dingen inslaan. Nu moet ik wel zeggen; woooow wat vermoeiend. Ben echt helemaal gesloopt. Zit nu met hoofdpijn en compleet uitgeput in de stoel. Wel een lekker idee dat bijna alles binnen is, maar als ik die spulletjes aan de waslijn zie, moet ik al weer bijna strijken. Het moet en zal weg, in de kast. pff; ben zelf ook wel vermoeiend dus
Zoooo....VERLOF!!! (heeeeerlijk om dat te zeggen zeg!) Ik woon in een klein dorpje in Twente NiHeJa.. Jee Nooky, wat balen! Knuf! Hoop voor jou dat ze nog draait Noralie...
Heérlijk lekker ook verlof! Spannend zeg, de meiden met een geplande ks. Hoe staan jullie erin? Wat doen jullie trouwens met kerstkaartjes? Hier 3 januari uitgerekend en lijkt me zo dubbelop om en kerstkaartje te sturen en later (of hopelijk eerder hihi) een geboortekaartje. Weet wel dat het 2 hele verschillende dingen zijn maar heb nu beetje het idee dat ik de kerstkaartjes maar een meer ga overslaan (hoewel ik ze wel al heb gekocht natuurlijk hahha). Oh enne hebben jullie het bedje/wiegje al opgemaakt of wachten jullie hier nog ff mee en zo ja wanneer gaan jullie het dan opmaken?
Heeey, bedje is hier al wel opgemaakt, vind ik mooier, misschien haal ik het er nog wel weer af, of de kraam natuurlijk maar voor nu netjes opgemaakt
Ja ging ergens al van uit dat de kans groot was... Wel ff balen maar nu wel iets om naar uit te kijken en weet dat de gezondheid van de kleine voorgaat ondanks dat ik het gewoon normaal wou bevallen... Maja wat niet kan kan niet
Hier moet jet wiegje nog van zolder. Heb wel ineens de behoefte om alles af te maken... Misschien zometeen maar even van zolder halen
Pamela ik kom niet uit limburg maar kom er wel vaak hah vd week nog naar valeknburg geweest week ervoor maastricht en manlief gaat altijd graag naar roermond woon zelf in son (langs eindhoven) Hier had ik van de week alles van het bedje afgehaald en gewassen Heb alles van little dutch donkerblauw met witte vliegtuigjes Ik stopte het in de as haalde het eruit en hing het op en dacht huh dat siet er raar uit Had het op 60 graden gewassen en mag maar oo 40 baal er echt van als je het niet weet sie je het niet maar er zit nu echt een waas over het dekentje en de waskussenhoes Heb alles klaar liggen in de kast als ik aan de gang ga mawk ik of manlief ff het bedje oo en waskussen en dan kan ie dr in haha Ik ben er echt klaar voor!!! Nog 3 weken en 2 dagen dan mag ie thuis geboren worden en no maximaal 8 weken en 2 dagen en dan ben ik zeker mama Haha vind het zo vreemd maar heb er zoveel zin in Alle dames die nu verlof krijgen geniet ervan!!!!!!!
@nouky; oh dat is best balen! Nou heb je wel een definitieve datum, das op zich ook wel lekker. @Noux; het prachtige Twente, bijna net zo prachtig als de Achterhoek Geniet van je verlofweken @kerstkaartjes sturen; Gek genoeg was ik ze gisteren aan het schrijven met de naam van VL en mezelf eronder en toen dacht ik tjah, misschien moet er nog een naam bij?! toen ben ik acuut gestopt met schrijven Ik ga ze wel versturen. Je weet ook weer niet wanneer je ukkie komt. Dus beetje op tijd de kaartjes versturen, dan is de tussenpoos zo lang mogelijk @bedje opmaken; Ik was de lakentjes, maar maak niets op verder. Dat komt wel tegen de tijd dat ukkie er is. Anders ligt het maar te verstoffen. Ons huis trekt namelijk heel veel stof aan.
Vorig jaar geen kerstkaarten verstuurd en dat ga ik ook niet meer doen! Hier het bedje wel opgemaakt maar is natuurlijk al de vierde dus weet inmiddels wel hoe het moet. Ik had het bij de eerste ook verkeerd gedaan.
Ik reken mezelf ook tot het midden van het land; omgeving Amersfoort - Harderwijk. Nog twee weken werken en dan ook eindelijk verlof. Kan niet wachten! Moet nog geboortekaartjes uitzoeken en alles wassen. Hoop maar niet dat de kleine te vroeg komt, want ik ben er nog niet klaarvoor! Bedje is al wel opgemaakt, maar beddengoed moet nog wel opnieuw gewassen en gestreken worden. Heeft ruim 3 jaar in een doos gezeten. Maar ik vond het leuker om het kamertje af te zien met opgemaakt bedje
Amersfoort is hier niet zo gek ver vandaan. Wij komen bijna wekelijks in de dierentuin. Wij wonen in Maarssen. (Omgeving Utrecht)
Voor mij wonen jullie allemaal ver weg haha, ik ben net verhuisd van in de stad groningen naar net buiten de stad. Een deek van mijn familie wonen in eibergen en enschede, dus ben wel wat bekend daar. Kerstkaartjes doen we dit jaar niet aan, postzegels zijn al duur genoeg en helemaal als je ook in dezelfde maand nog geboortekaartjes moet versturen. We hebben bijna iedereen hier ook al van op de hoogte gebracht. Voor diegene met een keizersnede. Lijkt me raar om te weten wanneer de uk echt komt. Maar wel fijn dat je het van te voren weet. Alle was is hier eindelijk gedaan. Door de verhuizing echt chaos in huis gehad, zat er ook echt even helemaal doorheen. Lichaam waar je niks mee kan en mag op het moment. Ben iemand die graag de touwtjes zelf in handen heeft en heb dit niet kunnen regelen. Was ook helemaal chagie hihi... Verder wordt ik op dit moment echt even helemaal gek van het geduw tegen mijn ribben. Sinds gister kan ik niet normaal meer zitten, doet zo'n pijn! Staan en liggen gaat wel gelukkig.