Zijn er meer dames hier die ook zo'n trekkerig gevoel van de huis hebben. Het voelt alsof mijn buik elk moment uit elkaar spat. Houdt mijn vel iedere keer wat bij elkaar met mijn handen en dan zakt het wat af, maar zodra ik mijn vel/buik los laat dan trekt het weer enorm erg!
Sieza, zijn het geen harde buiken? Dan trekt alles ook flink samen. Ik ben erg moe, maar slaap niet goed. Als ik eenmaal in bed lig dan heb ik zon actief gevoel. heel irritant.
Hier vanmiddag weer ff paar foto's van mijn buikie genomen hihih, soort van Ibiza strand buikfoto is dit geworden hahaha.
En wat haat ik dat vele wakker liggen en tig keer wakker worden op een nacht om het nog maar niet te hebben om die vreselijke jeuk!!!! Zooo ff klagen mag af en toe he hahaha.
Hier ook weer wakker Vandaag was mijn babyshower!! Wauw, echt super was het. Ik kan het met woorden bijna niet omschrijven. Ben zo vreselijk verwend! Ze hebben een boek gemaakt met allemaal verhalen en leuke dingetjes er in. Daarnaast ook nog suuuuuuuuper veel kado's gekregen. Ik heb sinds donderdag ook 's nachts krampen. Vooral als ik me omdraai wordt het erger. Hoop dat ze aan het indalen is. Hoe lang duurt zoiets?? Verder voel ik me best goed! Weet niet meer wie zei dat ze dan moe is maar eenmaal in bed ligt en niet meer kan slapen, maar dat heb ik ook. M'n ogen prikken van moeheid, maar slapen ho maar. Haha. Ga het nu toch maar weer proberen
Mooi bloempje! Wij hebben binnenkort nog een shoot bij een bevriende fotograaf. Kan bijna niet wachten!! Vosje: nog lekker geslapen? Ik slaap nog steeds goed, merk wel dat ik wat uurtjes meer nodig heb. Sieza: ik hoop voor je dat je huid niet scheurt, maar tegenhouden kan niet. Ben er ook een beetje bang voor want heb best wat littekens en daar is de huid natuurlijk al wat dunner.
Hier gaan de nachten eindelijk beter! Ik probeer nu wel langer op te blijven want dan slaap ik meer uren achtereen! Dat werkt voor nu beter. Hier gelukkig geen last van krampen in de benen of buik in de nacht. Wel in de avond last van kriebelbenen. Omdraaien gaat lastiger in bed en dan nog een actieve beeb in de avond en nacht! Ik merk hier wel een patroon in. In de ochtend en avond is beeb flink actief en in de middag rustig!
Dat van die trekkende huid heb ik ok sta ok helemaal vol striemen als ik lig voel ik de druk niet zo erg maar bij zitten of staan staat er echt spanning op Slapen maximaal 5 uurtjes per nacht aan 1 stuk en ben sinds 3 dagen stront verkouden dus dat kan er ook nog wel bij Von: ik heb al vanaf week 30 indalings weeen en ze worden met de week heftiger verloskundige zegt vanaf week 30 kan het al en het wil niks zeggen over de geboorte spmmige lopen er mee door tot 42 weken (pffff) Net als vele van jullie ben ik er klaar mee Gister 34 weken dus nog 3 weken en dan mag ie komen hoor! Mn man hoop allemaal pas na 39 weken wand dan Zijn we de feestdagen voorbij Maar ik zot er lichamelijk zo doorheen dat me zelfs dat geen flikker meer uit maakt
Goeiemorgen meiden, Wat een optimistische berichtjes allemaal Niet dat ik mn best ga doen het nog wat op te leuken, want hier gaat het er net zo aan toe haha. Op zich geen trekkerige buik, geen indalingsweëen en al dat soort vervelende dingen, maar als ik me omdraai dan doet mn buik heel erg zeer. Dus dan wordt ik wakker. Aan een stuk slapen doe ik dus niet. Bovendien ben ik echt ontzettend moe, terwijl ik naar mijn idee nog best veel slaap (zeker met jullie verhalen om 4u snachts enzo er bij ) Toch raar dat je lichaam niet denkt; ik ga van te voren eens even goed uitrusten, zodat ik die bevalling zo piep. @Bloempje,, leuke foto zo! Buik om trots op te zijn. @Von; wat leuk dat je nog een babyshower hebt gehad. En zo heerlijk verwend! Gisteren naar het theater geweest. Was nog cadeautje voor VL zn verjaardag. Was heel erg leuk, maar ik ga het niet weer doen. Zodra de lichten dimmen ben je in een gevecht om je ogen open te houden. De helft van de show krijg je niet mee en zooooveel mensen... Beetje druk aan je hoofd.
Vinden jullie dit nou niet super lief. Ik heb mijn vluchttas nog niet gepakt. Dit weekend vraagt mijn man: moeten we de tas niet eens gaan pakken Hij is zich echt helemaal aan het voorbereiden.
Wat n schatje Mart! Hier een lange nacht gehad.. Vriendje heeft buikgriep, vanaf half 12 gisteravond, om t anderhalf uur wakker.. pfff.. dacht ik, kan vanmorgen nog lekker blijven liggen, maar de Cogas komt tussen 9en11.. bah! (en die zijn natuuuuurlijk nog niet geweest) Hoe gaat t met de rest?
Hier gaat het nog best prima. Vandaag 35 weken zwanger precies, en mijn laatste werkweek is begonnen. Deze week maar 3 dagen werken omdat ik nog vakantieuren had om in te zetten. Heerlijk! Donderdag heb ik de liggingsecho. Ben benieuwd of het kindje dan goed ligt en al is ingedaald. Weten jullie of ze echt alleen maar kijken naar de ligging, of dat we misschien nog iets meer kunnen spieken? Heb het kleintje nu al 15 weken niet gezien...
@zeilbootje, ik kan je vertellen dat je niet veel meer ziet. Kindje is zo groot nu dat je nauwelijks nog iets kan onderscheiden op een echo. Ligt vaak ook helemaal ineengedoken met voeten en handjes voor het gezicht. Maar misschien als je geluk hebt zie je nog een hand of voet voorbij komen
Balen van alle klachten. Zwanger zijn is helaas niet altijd een pretje.. Ik heb woensdag ook een echo hoop dat deze net zoals de vorige ook 3D is. Het is bij het zelfde bureau... Geen idee wie het vroeg maar slapen gaat hier ok... Ik ben om de paar uur wakker maar slaap snel weer in(als mijn man niet snurkt tenminste) overdag probeer ik vaak ook nog een uurtje te pakken als onze dame slaapt. Die slaapt gelukkig nog 2-3 uur. Mijn man is ook al aardig zenuwachtig... Als ik even roep of hij kan komen helpen staat hij meteen gespannen naast me... Hier ook nog geen vluchttas. Moet er maar eens aan beginnen geloof ik vrijdag 35 weken dus ik heb nog even. Iedereen verder al klaar? Ik moet nog 2 wasjes draaien en de wieg in elkaar zetten. Oja, gister een babyshower gehad. Ze hebbdn met z'n alleen een boxkleed voor ons gemaakt. Heel leuk/lief. Ook super verwend.
Zo net weer goed gekeurd! Bloeddruk iets omhoog maar dat is niet erg wang die is meestal heel laag. Halve kilo afgevallen!?! Geen idee hoe, eet me helemaal misselijk aan chocola haha. Nu +9 kilo. Het kindje konden ze niet zo goed voelen hoe ze lag. Wrl dat ze met het hoofd in mijn bekken lag, nog niet vast. Zullrn ze het niet goed voelen omdat mijn placenta aan de voorkant zit?? Vergeten te vragen. Wrl dachten ze dat het ook niet een heel groot kindje gaat zijn. Volgende keer belinstructie! Dan alweer 36 weken! Pfff het gaat echt zo hard! En december zal wel voorbij vliegen! Merken jullie lichamelijk ook al zo'n verschil nu je verlof hebt? Heb echt veel minder last van alles! Tuurlijk wordt het gewoon zwaarder doordat je meer naar het einde gaat maar ik vind het een opluchting! En ondertussen gaan we gewoon waggelend en kreunend door met alles! Hihi @mart wat lief! Echt super een vent die zo meeleeft en denkt! @ vosje leuk de babyshower! Een boxkleed is een mooi aandenken! @ echo ik zou ook wel een groeiecho willen, al is het gewoon om te kijken hoe ze nou ligt in mijn buik haha
Mart: mijn vriendje begon toevallig ook zelf over de vluchtkoffer, schattig hè?! Babyshower leuk! Ff lekker verwend worden en gezellig bijkletsen, heerlijk hoor! Hier vannacht ook een slechte nacht gehad, veel jeuk en gewoon veel wakker. Vandaag dus echt beetje gaar en lamlendig. Ik doe trouwens mee met 'buik van de maand foto' hihihi. Dus als jullie mijn foto leuk vinden willen jullie dan op me stemmen...? Nou fijne dag allemaal en wat is het koud hè vandaag....brrrr!
Buikkie met 34.3! Met precies 34 weken een zwangerschapshoot gehad. Was super leuk! Ben zo benieuwd hoe de fotos zijn geworden!!
Hier staat de vlucht koffer klaar ben alleen zo bang dat ik ieta vergeet hahaha Mart dat is wel heel schattig he als ze zo mee leven Ik weet niet wat ik vandaag heb heb echt heel slecht geslapen maar voel me top fit haha Gister hier de hele familie over de vloer gehad voor sinterklaas was heel gezellig maar wat een zooi 2 weken geleden bijna flauw gevallen bij het stofzuigen (zit al lang stil natuurlijk) maar vandaag ging het zo goed! Ben om 9 uur begonnen steeds stukje stofzuigen ff pauze stukje dweilen ff pauze Dus beneden is het schoon! Zal mn man blij mee zijn heeft hij teminste iets aan zn vrije dag morgen Over 2 weken nog manlief zn verjaardag hier en dan hebben we alles gehad wand kerst hebben we dit jaar alle dagen op een ander haha ideaal!