1-15 januari 2015 mama´s (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ja mijn zusje moest meteen in maatje 56 en zelfs dat zat krap.

2. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    hier vandaag groeiecho en controle gehad. Z'n buik is goed gegroeid; loopt nu een weekje achter. maar ach; dat is te overzien ;)
    Hij is ook al mooi ingedaald, ook niet verkeerd. Volgende week weer gewoon dokter+echo en het beste; nog maar 2 a 3 keer per week ctg. Moet er nu wel weer beter op letten; maar zo opgelucht.
    bij de gyn toch wel kleine inzinking gehad; zo elke dag breekt je gewoon een beetje op en dan blijkt het ook nog allemaal gewoon prima te zijn. (ben er heel blij mee hoor)
    Nu maar weer in de 'geniet' stand proberen te komen. Maar 't was een goeie dag :D

3. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    En OHJA; vandaag nog precies een maand tot 'de datum' - tijd voor een dansje :D

4. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Pfff, nouralyn, wat een bizar verhaal. Dat dit bestaat in NL onvoorstelbaar! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.

Danie, fijn dat je niet meer elka dag aan de ctg hoeft! Begrijpelijk dat je af en toe even instort, het is elke keer toch weer spannend en emoties en hormonen zijn geen fijne combinatie...

Hier nog 5 dagen werken! Er is nog wel een eindsprintje nodig om alles op het werk op tijd af te krijgen, maar dan kan ik daarna van mijn welverdiende verlof gaan genieten! Kan niet wachten om alle kleertjes, lakentjes, etc te wassen en strijken. Terwijl ik normaal een hekel heb aan strijken :)

Indalingsweeen heb ik sporadisch. Af en toe 1 of 2 en daarna dagen niets. Is ook helemaal niet pijnlijk, maar gelukkig wel effectief want de kleine man is al behoorlijk ingedaald.

5. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    wel gek, ze zeggen dat bij mij de kleine al goed is ingedaald, maar wel een paar avonden 'krampjes' gehad. maar zijn dat dan de indalingsweeen geweest? of komt 'dat' nog.
    de laatste paar dagen wel een drama met plassen. als ik MOET dan moet 't ook enzo.

6. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geen idee wat ik met indalingsweeen zou moeten voelen..
    Hier is de beeb wel naar beneden maar ligt nog niet vast. Bij jullie wel al dan?

7. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaaaaa! Hier ook, super leuk en spannend!

8. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bloempje, danie: ik heb een menstruatiegevoel gehad en dat bleek bij mij het indalen te zijn. Geen pijn maar gewoon krampjes. Weet niet of het kindje al vast ligt bij mij.

Volgens mij is bijna iedereen nu met verlof. Toch? Ben benieuwd wie nu als eerste haar kindje mag verwelkomen.

Ik heb weer een slechte nacht gehad :(

9. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ligt beebje al vast. M'n buik zit ook wat lager.

Vervelend die slechte nachten. Ik heb afgelopen nachten weer eens heerlijk geslapen.
    Als ik me zo blijf voelen dan sprint ik december door :)

10. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.782
    1.367
    113
    Hier ook geen indalingsweeen gevoeld, alleen maar kramp zoals menstruatiekramp. En dan nog maar een klein beetje.
    Vanavond weer controle en liggingsecho dus dan zullen we wel horen of ons kleintje is ingedaald en al vast ligt!

Ben ook erg benieuwd welke baby de volgende is! Iemand de laatste tijd nog wat van Kristelo gehoord?

11. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Hier echt hele heftige indalings weeen ik moet ze egt weg zuchten of onder een warme douche gaan staan

Verloskundige zei al de een heeft het heftiger als de ander er zijn er ook die niks voelen en ineens heftige bevallings weeen gaan krijgen
    Dus opsig vind ik die "voorbereiding" voor mn lichaam niet zo erg
    Alleen manlief schrikt steeds hahah

Maar ik moet zeggen als ok normaal ongesteld moet worden is bij mij de kramp ook heel heftig en zelfs met mn eisprong hadk eigelijk geen ovulatie test nodig want zelfs die was heeeel goed te voelen dus op de een of andere manier verwacht ik ook echt heeeeeele heftige pijn bij de bevalling aangezien mn lichaam altijd zo heftig reageerd

Mja we zien het wel ;) vandaag 34+5 we komen steeds dichter bij de 37
    As dinsdag manlief even naar de thuiszorg winkel sturen dan mag ik de klossen en po op komen halen

12. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Het leek hier vannacht wel oorlog in m'n buik... Zou ze gedraaid zijn? Ik hoop het zo!!!!

Vandaag 35 weken, nog 2 weekjes en dan mag ze gewoon al komen:$

Maar eerlijk gezegd wil ik dat helemaal nog niet.... Laat d'r nog maar lekker 5 weekjes zitten....

@indalingsweeën geen idee of ik die gehad heb had wel 1 dag menstruatieachtig gevoel vorige week, maar daarna helemaal niks meer...

13. Von1987

Von1987 Lid

22 apr 2013
    77
    0
    0
    Ik heb ook menstruatie-achtige krampjes gehad, dus ik dacht ze zal wel zijn ingedaald of er mee bezig zijn. Maar niet dus. Ik had dinsdag controle bij de vk en die was er stellig van overtuigd dat dit nog niet het geval is. Maar het is niet erg zei ze. Als ze met 38 weken niet is ingedaald mag ik een extra echo om te kijken waarom niet (eventueel een cyste ofzo), maar die kans is klein zei ze. Bij sommige vrouwen daalt het kind pas in tijdens de bevallingsweeën. Ik maak me er dus niet meer druk om. Ze lig in elk geval al vanaf zo'n beetje het begin met haar hoofdje naar beneden, zal dus wel goed komen.

Vandaag 35+6. Nog 8 dagen, dan mag ze komen. Aan de ene kant mag het ook dan wel direct, aan de andere kant mag ze nog wel tot 41 weken blijven zitten.

Zag gister een kerstreclame met een heerlijk wijntje. Lijkt me wel lekker om er 1 te kunnen drinken tijdens de kerst ;) kerst is echt m'n favoriete tijd van het jaar, verder heb ik m'n hele zwangerschap geen moeite gehad met geen alcohol drinken, maar áls ik de keuze heb, dan graag met kerst.
    We zullen zien of m'n dochter me dat gunt ;) hahaha

14. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    Oh van mij mag de kleine zich bij 37 weken ook direct wel melden. zou heel graag met de kleine de feestdagen vieren. ook een goeie reden om te zeggen van; sorry mensen maar wij doen ff lekker rustig aan! ;)
    Vind de feestdagen echt gezellig hoor, maar al die 'verplichtingen'. Vind trouwens wel dat wij als de kleine er is ook recht hebben op een 'eigen' kerst en hopelijk niet meer dat gevlieg.:p

15. Nouralayn

Nouralayn Actief lid

28 apr 2014
    372
    1
    18
    Noord-Brabant
    Dank voor jullie lieve reacties meiden! Met mijn stiefmoeder gaat het beter. Inmiddels is ze met veel tegenspraak weer in het ziekenhuis aan het infuus en de sonde (dankzij de huisarts), maar wat voelt ze zich ongewenst :( vind het zo sneu voor dr en walg er nog steeds van dat men zo behandeld kan worden in een land als Nederland.

Enfin, hier alles goed. Tot nu toe geen indalingsweeën meer gehad en ik heb het gevoel dat meneer wat gezakt is, dus denk dat ie goed op zn plek zit zo.

Verder heb ik een fikse verkoudheid en bijholteontsteking.. brrr niet fijn! Heb deze week ook niet gewerkt. Maandag en dinsdag zou ik nog moeten werken voor mijn verlof in gaat.. maar even kijken hoe het dan gaat. Zou 't wel fijn vinden mijn werk 'netjes' te kunnen afronden voor ik er ruim 4 maanden tussenuit ga ;)

Ben verder bezig de laatste kleertjes en dingen te wassen... en tegelijk ook met de laatste leuke inkoopjes. Heb via marktplaats een zgan Koeka voetenzak gekocht en een mooie sterren-hanger voor boven de klamboe. Kan niet wachten tot die binnen zijn!

Ja aftellen nu he dames.... who's next?! :D

16. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het 'werven' van stemmen voor de foto van de buik van de maand is niet toegestaan...dus mijn foto is er afgehaald. Ach volgende maand nieuwe poging. Maar iig bedankt voor het stemmen hihihi

17. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Wat flauw bloempje....

18. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Wat flauw! Zie t ook heel vaak in onderschriften voorbij komem, mag dat dan wel?

19. Nouralayn

Nouralayn Actief lid

28 apr 2014
    372
    1
    18
    Noord-Brabant
    Noralie ik hoop voor je dat je meid gedraaid is! Ik las ergens dat je er wel blauwe plekken aan over kan houden met dit termijn...

20. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja in onderschrift mag wel las ik idd. Ach ja het is jammer maarja volgende maand nieuwe kansen :D zal het dan in mijn onderschrift zetten en er verder maar niets over zeggen hahaha

Deel Deze Pagina