Klinkt leuk al die voorbereidende dingen. Liggingsecho's, kleertjes wassen en strijken, fotoshoots, etc. Vandaag heb ik een poetsdagje. De badkamer moest weer eens gebeuren en ben ook druk met wassen. Maar dan vooral lakentjes en dekentjes. Leuk om aan de waslijn te zien hangen .
Heerlijk he die kleine lakentjes en kleertjes aan de waslijn Dopen doen wij niet dus hier zou het puur voor de verwennerij zijn Ben benieuwt naar de bellypaint/shoot! Veel plezier!!
Veel plezier tijdens de paint/shoot en het feestje dames! Vandaag zijn de newborn pampers in de aanbieding bij kruidvat! Bij 2 pakken 40% korting..Scheelt toch 15 euro! Heb ze via de site besteld, want in de winkel zijn ze dan vaak alweer weg..
Omg! Dat toetje ziet er heerlijk uit MvL! Zit hier te watertanden Nu doe ik sinds ik zwanger ben een moord voor alles wat zoet is. Gister was ik naar de voorstelling van Najib Amhali en daarvoor waren we lekker uiteten. Nou dat toetje(cheesecake)... Mmmm, alsof er een engeltje over je tong piest Vanavond kom ik trouwens ook wel aan de zoete trek, wij vieren Sinterklaas bij mij ouders, zin in! Het verlof heb ik goed kunnen gebruiken voor de surprise en de alle rijmen. Van mijn zwangerschapsgym is van de week de eerste bevallen. Ze was ook wel al 16 december uitgerekend maar toch een gek idee dat zij haar kleine mannetje al in haar armen heeft... Wij zijn bijna aan de beurt meiden! Zo spannend!!!
Vandaag bellypaint gehad. Ook een shoot, die foto's komen later... Hier is het wit al wat gekrakt door het zitten.
Gaaf noralie! Ik heb ook een shoot gehad.. Deze net nog even snel met mijn mobiel gemaakt. Lippenstift is al een beetje uitgelopen.
Leuk die foto's weer! Peettante de eerste is hier al gevraagd. De 2e vandeweek. Hier alleen maar tantes dus meisje krijgt 2 peettantes. ook onze meid word gedoopt. Ja we zijn bijna aan de beurt vind het wel spannend worden maar ben wel een beetje klaar met zwanger zijn, wil ons kleine meisje wel eens gaan zien!
Oooh wat een mooie buikjes weer meiden, leuk zeg zo'n belly paint! Kriebelt het niet vreselijk? MVL dat toetje!!!!!!!!! Man oh man, kan ik geen bestelling bij je doen hahha. Echt rot voor je dat je 'per ongeluk' wat teveel hebt gemaakt haha. Dit is trouwens het geboorte kaartje wat wij graag willen. Vind het zo'n heerlijk gezellig en warm winterkaartje. En vind hem ook zo lekker 'ouderwets', ben er helemaal verliefd op hahha. Retrogeboortkaartje winter
Even zeuren hoor. Ben er helemaal klaar mee. Ze mag van mij vrijdag wel komen. Overal pijntjes, steeds minder mobiel aan het worden. Kan alweeeeeeeer niet in slaap komen. Voel me ziek aan het worden. Zo, dat is er even uit. Hoop dat de kleine wat meekrijgt van m'n frustraties en denkt: laat ik maar gauw komen, dit is ook niet leuk voor m'n moeder. Haha! Nou, ik ga poging zoveel wagen om te gaan slapen..
Balen he?! Hier is slapen ook echt weer een drama. Ik verbaas me er ook over hoe ik steeds de dag weer doorkom. Veel last van maagzuur nu en rennie helpt ook niet.. En vriend ligt maar heerlijk te knorren naast me. Soms zou ik die ook wel eens wakker willen schudden gewoon omdat t oneerlijk is dat hij nergens last van heeft hahahaha.
@ slapen: Na weken van onderbroken nachten (veel wakker, steeds naar de wc moeten, etc), heb ik op aanraden van mijn yoga juf twee kussens onder mijn matras gelegd bij het hoofdeinde. Dat staat nu dus iets omhoog. En warempel, ik heb al twee nachten geslapen zonder er uit te hoeven. Misschien is het psychisch, maar zolang ik slaap maakt het me geen klap uit. Misschien een tip voor andere dames?
Mijn nacht was redelijk. Doe nog steeds overdag geen dutje en slaap gemiddeld 9 uur per nacht. Wel ben ik gemiddeld 2/3 wakker on te plassen, maar de afgelopen nachten was dat ineens maar 1 keer. Heb alleen een klein kussentje bij mijn buik en verder niks extra. Alleen dat heien sochtends... Morgenochtend zal het wel weer raak zijn Zeilbootje: goede tip. Is zo gedaan als ik niet lekker lig. Hou je trouwens van zeilen gezien je naam? Laatste paar dagen word ik wel weer gek van dat menstruatiegevoel. Begint steeds pijnlijker te worden. Gister was de baby trouwens wel weer erg actief dus wat dat betreft ben ik iets gerustgesteld.
Hier gaat slapen redelijk de laatste dagen Ben alleen snot verkouden dus af en toe een keer snuiten en sprayen haha Moet er wel weer meer uit om te plassen sinds meneer flink is ongedaald maar slaap daarna wel gwn weer smiddags ga ik alt nog ff 1/2 uurtjes slapen vind ik zo fijn hahah dus denk nu kan het nog! Maar toen ik niet zwanger was ging ik lm 16 uur ook van het werk naar huis douche en ff een uurtje slapen dus dat doe ik altijd eigelijk al Mooie bellypaints!!! Heb gister een super leuk Feestje gehad alleen om 12 uur zat ik er ineens doorheen mn buik was te zwaar alle spieren deden pijn en wist niet meer hoe ik moest gaan zitten of staan dus zeg tegen manlief we gaan zo naar huis als je je bier op hebt Nja had kunnen weten dat die laatste dan een half uur duurt (terwijl ze daarvoor binnen 5 min weggewerkt waren hahah) mja laat um Maar lekker doen denk ik dan we hebben de deal dat vanaf week 37 hij niet meer zat word voor het geval dat dus hij had het er goed van genomen hahaha Maar al met al een top feestje!
Goedemorgen, Ik ga even een egoberichtje doen hoor. Ik hoop van af nu de gesprekken weer iets beter bij te kunnen houden en dan weer meer op jullie te kunnen reageren. Nu loop ik wel zo ver achter dat ik gewoon niet meer weet wat ik de afgelopen tig pagina's heb gelezen en waar ik nog op zou moeten antwoorden. Dat slecht slapen ken ik ook. Eerst sliep ik nog wel lekker, toen moest VL hoesten en daarna elk uur de klok in beeld. Zelf snotverkouden dus ik krijg gewoon geen lucht door mn neus. Elk uur mn neus gesnoten, maar zodra je de zakdoek dichtvouwt zit je neus alweer vol. Traanogen en hoofdpijn, lichte koorts. Ik kan alleen maar hopen dat het snel weer over is. Van de week superdrukke week gehad. Mn ouders hebben een huis te koop staan (al 4 jr) en dat is nu onder voorbehoud verkocht (Jeeeej!). Daarvoor moest natuurlijk nu wel alles leeg en schoongemaakt dus ik ben met mn vader en vriend woensdag en gisteren naar dat huis toegegaan. Donderdag had ik nog met een vriendin afgesproken. 6 uur reistijd + 6 uren bijbeppen; toch behoorlijk pittig. Kreeg van haar een tas met 33! cadeautjes mee Nu mag ik elke dag een pakje openmaken tot de uitgerekende datum. Dus ik mag morgen beginnen met het eerste cadeautje. Superleuk! Ze vond het zo jammer dat ze er niet zoveel bij kon zijn, gezien de afstand tussen ons. Op deze manier hoopte ze toch een beetje haar bijdrage te doen. Echt een geweldig idee dus Nouja.. dat wachten met cadeautjes uitpakken is natuurlijk wel heel irritant.. ik wil t liefst overal de verpakking afscheuren hahaha. Heb al wel gevoeld wat er misschien in kan zitten @Bodypaints; superleuk! @MvanL; tof dat je zo'n leuk feest hebt gehad. ik vind het knap dat je het nog zo lang hebt volgehouden. @Nouralyn hoe gaat het? @Bloempje; ik vind het echt waardeloos dat jouw buikfoto niet mee mag doen omdat je stemmen geworven hebt... Normaliter kijk ik niet eens op die pagina. Krijgen ze eens wat extra bezoekers omdat een deelnemer hen er op attendeert; wordt je als deelnemer geschrapt; pffff. En wat is dan het verschil met wel in je handtekening mogen zetten, maar niet mogen noemen bij dit topic? Bizar! Nou ik zal mn best doen en proberen alles weer bij te houden
Hier ook erg slecht met slapen. Kon al iets van twee weken niet naar de wc, dus eerst een of ander medicijn van de dokter gekregen in van die zakjes. was echt zoooo ranzig en een week later was de boel nog niet los. nu van een andere dokter spul opgehaald van de trekpleister en nu loopt 't als een trein -,- ook niet perse je van het. van mij mag die zich over een week ook wel melden hoor, maar waarschijnlijk omdat ik dat alleen al denk zit die er 4 januari nog ook ben ik echt een emotioneel tijdbommetje op moment. Laatst ook weer een keer de migraine dus denk dat dr iets aan de hand is met de hormoontjes