1-15 januari 2015 mama´s (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Succes met de draaipogingen dames! Hier draaien de duimen ook voor jullie..

Vanacht slecht geslapen door de 'storm'. Vind t ook geen prettig idee meer dat vl zo'n eind weg is.
    Al heeft t ook 1voordeel. Elke avond kan ik bij mn moeder of zusje aanschuiven voor t avondeten.. ;)

Vandaag alweer 36 weken zwanger.. wat gaat het toch supersnel! Kan me de dag van de positieve test nog zo goed herinneren.. en nu zijn we al bezig met de laatste loodjes!

2. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Echt he denk zovaak terug aan die dag dat ik positief testen ik was zoooooo blij en mn man was helemaal in shock hahahah die had het zo vlug nie verwacht
    Omdat de dag erna het vrijgezellenfeest van zn zus was en ik (als
    Flinke drinker) geen alcohol mog drinken zijn we terwijl mijn man het pas een uur wist en nog helemaal van slag was naar zn zus gegaan en hebben het
    Meteen verteld hahahah die geloofde het niet omdat mijn man niet echt enthousiast was hahha die zat nog in shock om zich heen te kijken haha was egt een geweldige maar aparte dag

Nu nog maar maximaal 45 dagen voor die er is spannend vanavobd liggings echo ben best zenuwaxhtig hoor ineens te veel beebs die nog besloten hebben te draaie

3. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lag jouw beeb gedraaid? Anders niet teveel zorgen maken.. Mijn beeb ligt al vanaf de 20 weken echo goed en ligt nu dus ingedaald en vast. Komt vast goed! Het omdraaien nu voel je echt wel

4. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Die van ons lag ook al goed vanaf de 20wk echo, nu ook vast..
    Jullie mannetje was toch ook al behoorlijk ingedaald MvL? Lijkt me sterk dat ie dan nu ineens is gedraaid.. had je wel gevoeld denk ik.. succes met de echo!

5. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.782
    1.367
    113
    Succes vandaag met de draaipogingen en echo's! Hopelijk liggen de eigenwijze kindjes toch nog goed vanavond!

6. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Succes met de draaipogingen lady's !!
    En voor de echootjes; ik hoop dat al die kindjes zich gedragen vandaag en allemaal netjes met het hoofdje omlaag liggen en ook vast liggen.
    Nu iedereen zo begint over gedraaide baby's ben ik ook wel een beetje bang. Gisterenavond ging onze uk toch te werk. Lag te schuiven, schoppen en weet ik wat in mn buik. Morgen weten we meer, dan heb ik een liggingsecho. Stiekem ook wel leuk om nog één keer ons kleintje te zien voordat we uk echt in onze armen kunnen sluiten.

Hoe gaat het met de ziekenboeg? Heeft iedereen een beetje goed kunnen slapen vannacht, zodat het gesnotter en gekuch weer iets minder is?

Mynemesis hoe gaat het met jou? En Vosje is daar alles nog rustig?

7. Vosje84

Vosje84 Actief lid

28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Leuk nog even spieken. Hoop voor jullie dat jullie het gezichtje nog kunnen zien.
    Hier alles weer rustig. Ik had blijkbaar indalingsweeen. Ik wist echt niet dat die regelmatig komen en uren achter elkaar.
    Vannacht eindelijk een keer doorgeslapen. Ik was verbaasd dat de wekker ging;)
    Hoe is het verder? Nog ziek? De eerste (eigenlijk tweede natuurlijk) al aan het bevallen?

8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Controle bij vk was goed!
    Bevallingsinfo gehad, meteen bellen als ik denk dat het doorzet en vooral niet te lang wachten!
    Kleine al een beetje ingedaald maar kon nog veel dieper!

9. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Fijn dat hij/zij goed ligt Pamela!

Hier nog ff mijn 36weken buik(je). Hij groeit hard nu ik verlof heb zeg!

Bijgevoegde bestanden:

10. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    @Pamela; gelukkig was alles goed!

@Noux; lekker buikje! Wordt mooi rond!

11. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Wordt echt rond ja! :)

Hoe gingen de draaipogingen?

12. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind t nog een heel bescheiden buikje hoor! Mijn buik is 2x die van jou denk ik hahhaha! Gaat echt mega hard nu...en gaat ook goed in de weg zitten nu.

13. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Mijn 35 weken buikje!

14. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Mooie buikjes hoor!

Ben benieuwd hoe de draaipogingen zijn gegaan...

Volgende week heb ik ook de groei- en liggingsecho. Ben benieuwd of de kleine man er netjes voor ligt en wat het geschatte gewicht is!

15. Vosje84

Vosje84 Actief lid

28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Mooie buiken!

16. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Even klaagzang: ik mis mijn jägermeister :( Hoest me helemaal leip en dan is Jägermeister zo fijn... maarjah.. 't is voor t hele goede doel.

17. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Haha Niheja.. herkenbaar! Is zooo lekker dan! ;)

18. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Amai een week niet meer komen kijken en jullie tetteren er maar goed op los. Jullie moeten allemaal niet meer werken zeker?

Een paar pagina's terug gelezen, hopelijk zijn de draaipogingen goed gelukt!
    Vond de lijst niet terug, geen belangrijk nieuws?

Het slapen gaat hier op en af. Eindelijk eens 2 nachten zalig geslapen na 14dagen slecht slapen.

19. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mynameis: je hebt prijs gewonnen!! Het aankleedkussen, wat leuk!!
    Of nee wij hebben zeker een andere hier..andere naam...

20. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.782
    1.367
    113
    Zit die gebruiker bij ons januariclubje dan? Bedoel je niet Mynemesis?

Edit: Oh je had het al gezien ;).

Deel Deze Pagina