1-15 januari 2015 mama´s (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Weet niet meer wie het zei, maar dat gevoel dat het niet te plannen is die bevalling.. Dat heb ik ook! Word daar vreselijk onrustig van!

Ben nu vooral bang dat m'n vliezen breken op een oncharmant moment :p

Maar hier verder om nog niet toe aan bevallen.. 11-1 vind ik een prima datum

2. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    He getsie wat balen dat er zoveel zieken zijn. Hoop dat jullie allemaal snel opknappen. Hier is vriendje al een paar dagen ziek dus ik ben vooral hem aan het verzorgen hahaha. Hopelijk steekt hij me niet aan....

Gisteren en vandaag moest ik een paar keer niezen en toen was ik ineens 'bang' dat daardoor mijn vliezen wel eens konden breken hahha. Geen idee eigenlijk of dat ook kan.

Voel op wat pijnlijke steken beneden eigenlijk helemaal geen gerommel ofzo...dus denk dat de beeb hier nog wel even zal blijven zitten.

3. Vosje84

Vosje84 Actief lid

28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Ik kwam hoestdrank kopen voor onze dochter en moest meteen vertellen waar ik het dan voor ging gebruiken...
    Fijn dat jij er wel eentje gekregen hebt.
    Hopelijk kan je vannacht lekker slapen.

4. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Er zijn er al zoveel bevallen, dus wij moeten blijven wachten tot het einde :p Anders blijft er niks over voor januari..!

Ben er ook nog niet klaar voor, maar wil wel graag ons kleintje ontmoeten.

5. Vosje84

Vosje84 Actief lid

28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Ik zou ook nog graag n weekje wachten NiHeJa.

6. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Haha wil je niet zulke nare dingen zeggen Niheja!!
    Vandaag 38 weken en ben het echt al goed zat. Van mij mag deze spruit wel komen. Hoop echt niet pas in januari pfff

7. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Haha ik offer me wel op voor januari dan! ;)

Wat vervelend al die zieken! Beterschap allen!

Vandaag laatste kleding wasjes gedraaid. Lekker gevoel is dat! Van de week maar de vluchtkoffer klaar maken! Ben nog steeds op zoek naar een "beval shirt".

@ bloempje haha dat gevoel herken ik heel erg van de eerste. Maar kan niet hoor van niezen. Ik dacht ook op het laatst als ik voor grote behoefte moest dat ik haar uit zou persen haha. Na de bevalling wist ik wel beter! ;)

8. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    haha dat laatste denk ik soms ook.

Ben echt een tikkend tijdbommetje, mag van mij nu echt wel hoor. Morgen weer gyn dus hoop echt op wat meer duidelijkheid. vorige week met de 'ik weet niet zo goed wat ik met jou aanmoet' maakt het voor mij echt niet makkelijker.

laat die kleine maar komen :) Maargoed, ben zo langzamerhand ook wel van; 't is ook zo januari.

9. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Pffff.. wat n rotnacht.. om de anderhalf, twee uur wakker.. plassen, geen houding meer kunnen vinden.. bah! Ga nu maar weer f n poging doen tot slapen.. Om 11 uur controle bij de vk.

Ps. Ons beebje mag ook wel blijven zitten tot januari.. das over drie weken al! *waggelt de 37weken dans*

10. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dan gaan wij gewoon voor jjanuari ;)
    Niezen is herkenbaar haha

Wie van jullie houdt er ook opeens vocht vast? Eind vd dag staan de sokken in m'n benen en nu zijn m'n vingers enorm dik

11. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Het 36 weken waggeltje vandaag!
    Hier ook vocht vasthouden en dat is al een tijd! Wel alleen in de benen.
    Vandaag heeft zoonlief de kerstmusical! Hij is herder! Wij mogen straks gaan kijken! Zo benieuwd!

12. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Hier ook weer zo een rot nacht. Twas precies een leuk feestje aan de hang in mijn buik. Ben dan moeten opstaan om te plassen door al dat geduw. En had echt geen zin om terug 2 verdiepen omhoog te gaan. Heb dan nog even in de zetel geslapen.

Hier enkel vocht op mijn voeten. sinds een week ofzo.

13. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn beebje mag ook blijven zitten. Alleen het andere moet eruit. Grrr obstipatie :( jullie tips? Begint nu ook een beetje pijnlijk te worden want elke keer blijf je proberen.

Linoo: ja heb ik ook last van. Dit weekend mijn ringen maar eens afgedaan voor de zekerheid.

Balen die rotnachten meiden. Ik heb weer aan 1 stuk doorgeslapen. Wel op tijd wakker.

Verkouden/grieperig: sinds vanmorgen keelpijn. Had zo gehoopt dat het mij bespaard zou blijven. Maar lijkt er niet op.

Pamela: veel plezier!
    Ks: lekker verhaal van je gyn. Schiet jij niet echt mee op. Al in de kast van je vriend gekeken voor een shirt? Ik heb zo'n pyjama tshirt gekocht die over mijn kont valt. Lig ik er tussendoor ook nog bedekt bij ;)

14. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier ook voor de bevalling een big shirt! Al heb ik het iedere bevalling heet gehad zodat ik voor mij part ook naakt had kunnen bevallen!
    Hier mag de beeb ook blijven zitten tot januari hoor! Anders is het nog wat vroeg voor de beeb denk ik!
    Voor de verandering eens goed geslapen en maar 1 x eruit om te plassen!
    Nu even snel douchen, kindjes naar school, de "nieuwe" auto halen en weg brengen voor te keuren, dan naar school voor de kerstmusical!
    Tot laters meiden!

15. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pamela: matje op de stoel. Straks breken je vliezen op je nieuwe autostoel :D
    Wij krijgen deze week onze nieuwe bank. Reken maar dat ik met zo'n matje erop ga zitten. Wil niet mijn bank verpesten ;)

16. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Hier een nacht in coma. Vl kwam laat thuis, niks gemerkt hihi. Alleen t ijsblokje dat tegen me aankroop, brrr.

Vocht vasthouden doe ik al weken. Mevrouw michelin ben ik...

17. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Ik hoop voor de slechte slapers dat jullie overdags nog wat bij kunnen slapen!

@ mart vervelend zeg! Veel drinken en vezelrijk eten. Weet niet of je laxo (van roosvicee) mag drinken als je zwanger bent. Misschien helpt dat iets? En anders iets homeopatisch?
    @ vocht vasthouden en slecht slapen hier gelukkig geen last van!

Hier weer andere dingen. Van de eerste had ik wat straie en sommige lijken nu weer wat rood te worden. Hoop echt niet dat het er meer worden! :( hier ook een grote spatader...op mijn schaamlip!!! :( auw! En schaam me dood! :/

Kan idd nog wel even in de kast van mijn vriend kijken voor een beval shirt. Al ben ik echt zo'n muts die er "leuk" bij wil liggen voor de fotos haha. Korte mouwen want het is altijd bloed heet in die ziekenhuizen. Over mijn billen moet het vallen want bij de vorige wilde ik alleen maar rondlopen en hij moet zwart zijn zodat je niet de vieze vlekken heb op de foto haha......dussss

18. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Oh en pamela heel veel plezier! Lijkt me zo leuk om te zien!

19. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Hier ook vocht vast houden helaas voel me echt dik nu omdat ook mn gezicht enkels en voeten nu dik zijn hahaha had het tot mn buik wilken beperken

Wat de verkoudheid betreft lijkt het beter te gaan
    Heb vanacht redelijk geslapen dat doet ook wonderen en het slijm komt echt goed los nu
    Ik hoest nog wel de longen uit mn lijf maar nu komt er teminste wat los dus dan vind ik het niet zo erg
    Merk wel dat de baby er heel ontustig van word omdat steeds als ik hoest ik mn buik aanspan zodra ik stop met hoesten krijg ik meteen een knal of schop van um hahaha verloskundige zei dat het geenkwaad kon en eigelijk juist fijn is omdat ie nu slaapt als ik ook slaap omdat ik hem met dat hoesten wakker houd hahaha

20. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Zo, toch nog weer ff in slaap gesukkeld..

Leuk Pamela, veel plezier met de musical!

Vocht, alleen aan t eind van de dag is alles iets opgezwollen..

En ik heb dus twee van die spataders, op beide schaamlippen 1.. ga dr ook maar niet meer met n scheermesje langs. Laat ze vandaag ff aan de vk zien, wou ze graag ivm een evt knip met de bevalling..

Deel Deze Pagina