1-15 januari 2015 mama´s (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nouralayn

Nouralayn Actief lid

28 apr 2014
    372
    1
    18
    Noord-Brabant
    Noralie wat fijn dat je gynaecoloog zo meedenkend is idd! En ik vind het vooral onwijs knap van jou dat je alsnog voor een stuitbevalling wil gaan en het zelf wil proberen, wauw! Respect.

Zijn jullie baby's ook nog steeds zo druk in de buik? Hier lijkt het of meneer nog alle ruimte heeft.... ;)

2. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Bloempje en Nihaja, doen jullie wel n beetje rustig aan? Een pijnlijke buik is niet goed hoor.. pak je rust!

Onze beeb krijgt wel minder ruimte nu, bewegingen worden minder, maar die wat er zijn, zijn heftiger.. voetjes steken soms echt naar buiten.. ;)

3. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Wat fijn noralie dat de gyn zo mee denkt!

Leuk leuk de geboortelijst wordt langer! Ben benieuwd ook of iedereen een andere naam heeft!

Hier heeft de baby savonds haar uit rek uurtje....man wat kan dat af en toe pijn doen haha! Alsof ze er via de zijkant uit wil komen!

4. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Vanmiddag groeiecho gehad. Het kleine menneke ligt met hoofd, buik en vruchtwater precies op het gemiddelde. Alleen z'n beentjes zijn veel langer. Ben benieuwd of mijn kleine slungel die schattige pakjes uit 1 stuk gaat passen... Voor de zekerheid ook maar combi broekje+shirtje in de ziekenhuis tas stoppen!

Noralie, fijn dat de gyn zo achter jullie staat!

Hier is de beeb ook super druk. Vooral als ik eindelijk eens op de bank plof na eendrukke dag. Dan kan ie gerust twee uur lang liggen woelen. Zou ie een nooduitgang aan het zoeken zijn? ;)

5. Vosje84

Vosje84 Actief lid

28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Ze worden nu duidelijk sterk he.
    Hier word m'n rug van binnenuit gesloopt. Weet dsn echt niet meer wat ik er mee aan moet..

6. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.784
    1.367
    113
    Herkenbaar die bewegingen! Vooral 's avonds inderdaad, soms voelt het alsof er een voet uit mijn zij geduwd moet worden, zo hard. Ik zeg steeds maar dat de uitgang toch echt onder ligt ;).

7. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier ook nog een drukte van jewelste in mijn buik!
    Vanmorgen al weer opgestaan met een zeurende pijn in mijn onderbuik en liezen! Ga maar een plasje wegbrengen om een blaasontsteking uit te sluiten! Anders even de vk bellen aangezien wij morgen voor een weekend naar zeeland vertrekken! Ik vermoed dat de kleine aan het indalen is! Mijn buik lijkt lager te zitten!

8. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    #1708 mart, 18 dec 2014
    Laatst bewerkt: 18 dec 2014
    Dames rustig aan en voor voldoende ontspanning zorgen! Laat jullie lekker verwennen.
    Bloempje: ik plan maar 1 iets per dag zodat mijn dagen niet te druk zijn.
    Pamela: veel plezier in zeeland! Hoop dat het weer meewerkt, ti's nu echt niks buiten. Vergeet je zwangerschapskaart niet mee te nemen.
    Zeilbootje: rommelt het nog bij jou?
    Noralie: fijn dat de gyn mee wil denken. Dus jij zit 2014 dan nog uit?

Hier: slechte nacht gehad. Vorige nachten er niet uit om te plassen en nu ineens weer 3 keer.
    Gister heb ik me trouwens te goed gedaan aan roosvicee laxo, yoghurt met lijnzaad en Chili con carne ;) vandaag staat hetzelfde dieet op het programma. Hopelijk heeft het effect!

Oja mijn beeb is totaal niet druk in mijn buik. Ruimtegebrek volgens de vk. Maar ik voel het gelukkig wel meer dan vorige week. Mijn buik wordt trouwens steeds langwerpiger. En sochtends kan ik de contouren van de baby heel goed voelen. Net alsof er alleen maar vel en een vetje tussen mij en de baby zit ofzo.

9. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Mart, vluchtkoffer en kaart gaan mee!
    Volgens mij zou het weer wel iets gaan betere het weekend!
    Danke, komt vast goed!

10. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Nacht nr 3 op de zetel doorgebracht. Mijn vriend moet al zo vroeg op om te werken dat ik liever in de zetel ga gaan snurken ipv hem wakker te houden.
    Ik lag wel supergoed te slapen in mijn bedje, tot hij mij weer had wakker geduwd omdat ik lag te snurken. Had hij geen pijn aan zijn rug ging hij gewoon in de zetel slapen, maar dat zou het nu alleen erger maken.
    En eenmaal je wakker bent dan begint het feestje terug in de buik.
    Amaj wat kan die duwen. Precies of ze zal er doorzitten op bepaalde momenten.

Overdag doet ze dat ook veel maar dan stoor ik er mij minder aan, af en toe eens een gezicht trekken omdat het niet echt comfortabel is.
    Vanmiddag terug op controle, vraag mij af of er al veel in beweging is gekomen.

Proficiat aan allen die bevallen zijn!

11. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Vk gebeld! Advies: neem maar 2 paracetamol en een warme douche! Mochten het indalingsweeen of voorweeen zijn zakken ze af! Is dit niet het geval en komt er regelmaat in weer bellen!
    De 2 paracetamol zitten erin, kijken wat ze gaan doen!
    Geen blaasontsteking.

12. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.784
    1.367
    113
    Hier nog steeds gerommel (harde buiken, krampen, soms een steek onderin), maar daar blijft het bij. Straks weer naar de vk dus dan maar eens vragen of ze denken dat er al wat bezig is. Wel heel sterk het idee dat ik vandaag ga bevallen, maar misschien is dat wishful thinking ;).

13. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Ohjee Pamela! Dat zou je je weekendje kunnen kosten.. Spannend!

Succes Zeilbootje, ben benieuwd.. ook al zo spannend!

Vriendlief komt vanmiddag EINDELIJK thuis.. :D

14. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.784
    1.367
    113
    Noux, wat lekker dat hij er vanmiddag weer is!

En Pamela, alvast een heel fijn weekend! Lekker uitwaaien zou nu wel moeten lukken, gezien het weer!

15. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Spannend pamela en zeilbootje!! Ben benieuwd wat vandaag jullie gaat brengen! :)

@ mart hoop dat je nieuwe dieet werkt!
    @loulou heel vervelend dat je dan niet meer in slaap valt. Herken het wel hoor! Als mijn vriend eruit gaat ben ik ook klaar wakker.

Hier alles rustig! Goed geslapen en niets aan het rommelen haha. Gister bed op klossen gezet.. jemig wat is dat hoog! Heb echt een krukje nodig haha.
    Vandaag laatste kleertjes strijken en dan vluchttas klaar maken.

16. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Wat fijn noux!! :)

17. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ben benieuwd meiden, overal wel wat gerommel.
    Hier geen gerommel, wel mijn slijmprop vanmorgen verloren. Schrok van de enorme hoeveelheid, zit trouwens geen bloed bij, maar dat hoeft toch ook niet?

37 weken vandaag!! Ben benieuwd hoe lang ze nog blijft zitten...;)

18. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Slijmprop is toch een voorteken noralie?
    Noux: laat hem nou niet meer gaan ;) hij moet in de buurt blijven :)
    Ks: wij gaan het bed pas na kerst op klossen zetten. Als dat te laat is staat het zo. Ik heb de klossen al wel gereserveerd, dus we kunnen ze zo afhalen.
    Zeilbootje: spannend hoor zo'n voorgevoel.

19. MyNemesis

MyNemesis Niet meer actief

Even kort; wat mij betreft mag m'n kleine meid met haar volledige naam op de lijst hoor... ;) Giacaé Nemesis Gudde. En mochten "we" gewicht en lengte etc nog gaan toevoegen; ze was 2540 gram en 45 cm geschat.

20. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Hij komt ook echt niet meer zover weg nu! ;)

Hoe gaat t nu Pamela?

Noralie, jij maakt t ook spannend!

LouLou, hoelang moet je nog werken?

Deel Deze Pagina