Wat spannend allemaal, ben benieuwd of het doorzet bij jullie. Succes in ieder geval Chanti en Pamela!
Spannend allemaal! Ik doe vandaag met mart mee! Lekker bed en bank hangen en flimpje kijken haha Werd om 7 uur wakker toen hebk ff vlug ontbij gepakt beneden en snel mn warme bedje weer in om 8 uur viel ik weer in slaap en nu net werr wakker hahah dus denk dat ik wat slaap aant inhalen ben hahah heerlijk Moet wel zeggen sinds die waterdichte molton op mn bed ligt zweet ik als een gek in bed en ben zo iemand die nu dus iedere dag het hoeslaken uitwas wat er over heen zit en mn slaap shirt haha wel ff op kort programma maar het moet egt iedere dag gewassen worden nu haha
Ga ook maar weinig doen vandaag..(weg voornemens om kelder en kamer op te ruimen ) Keer met de stofzuiger rond, en voor de rest lekker Serious Request kijken.. Zweten doe ik ook meer, nu het zeiltje eronder ligt..Bleegh..Ik was om de dag m'n hoeslaken..
Wilde nog even naar de bouwmarkt fietsen voor spray voor de nieuwe bank (en een oliebol ) Maar het waait zo hard hier Volgens mij is die spray ook zo chemisch als wat en kan ik dat nu beter niet doen. Dus weg goede voornemen om toch even naar buiten te gaan. Ga maar lekker een kerstfilm kijken Hier ligt ook die molton er onder. Wordt inderdaad een beetje broeierig in bed en dat komt niet van de spannende dingen die onder de lakens gebeuren haha Ik heb nu ook steeds meer de drang om mijn huis opgeruimd achter te laten. Voor je het weet is het zo ver. Dus ik ga zo ook nog even met de stofzuiger en stofdoek rond.
Oh Chanti spannend! Hopen dat het doorzet Pamela; klinkt niet echt of je hebt kunnen genieten van je weekendje weg. Jammer hoor! Beetje rust was wel goed geweest. Vriendje naar mn ouders gestuurd om te klussen. Ik dacht laat ik maar verstandig zijn om niet te helpen. Hier maar begonnen met beesten voeren, stofzuigen, boven de badkamer poetsen (en dan ook echt plafond, tegeltjes enzovoort ) Wasje draait en nu lig ik kreupel op de bank. Last van harde buiken. Hoe dat toch kan ? Had eigenlijk nog wel gepland om vanmiddag beneden de badkamer te doen, maar weet niet of dat wel gaat lukken zo. Vannacht wel redelijk geslapen trouwens. Sinds ik weer floradix gebruik ben ik overdag minder moe, maar kan ik ook weer beter in slaap vallen en beter slapen. Misschien toch dat beetje aanvulling dat ik nodig had. Niet zoveel last van dat voorwerk als sommige andere dames hier (Gelukkig )
Spannend Chanti, ben benieuwd of het heeft doorgezet. Hier een goede nacht gehad... Nog brak van de migraine dus doe niet veel vandaag.
He meiden.. spannend hier! Ik verwacht vandaag of morgen toch wel een nieuw wondertje hier hoor.. ben benieuwd wie de volgende is. Hier sinds een paar dagen echt onwijs last van mn bekken, vooral snachts weet ik me geen houding te geven en slaap hierdoor ook erg slecht. Ook enorm zweten pff! Voor de rest enorme schoonmaakdrang.. de gekste dingen ben ik aan het boenen. Verder is alles zo goed als klaar. Van mij mag ie wel komen nu
Dat zweten herken ik ja, echt sinds ik de waterdichte molton om mijn matras heb. Dus dat zit nu lekker in de was en ik zit ondertussen lekker op de bank.
Hier het zelfde verhaal haha Ondertussen zit ik mn kind te smeken er uit te komen hahahah helaas tot nu toe geen succes want hij is nog veel te druk in mn buik
Dat probeer ik ook steeds, maar luisteren ho maar. Dat belooft veel goeds . Maar morgen is onze trouwdag, dus dat zou wel een leuk cadeautje zijn!
Mijn ukkie blijft nog effe zitten. Die is high van de bleek en andere schoonmaakmiddelen Heb beide badkamers een grondige beurt gegeven. Denk niet dat ik dat ooit zo grondig heb gedaan sinds ik hier woon (bijna jaar) . Baby is ook erg rustig trouwens. Lig nu uitgeteld op de bank me te storen aan allerlei prutjes Ik ging het bedje opmaken... Gister filmpje gezien van Naviva hoe het moet. Nou zoals het er uit ziet, zo gaat het niet.. pffffff T is voor de show, want ledikant wordt eerst weken/maanden niet gebruikt, maar vond het matrasje niet zo leuk. Dus ik dacht ik maak het op. Na poging 2 maar gestopt Mijn arme kind, heeft een mama dat nog niet eens een bedje op kan maken Pff ben echt nog steeds buiten adem en lig al weer 20 minuten uit te rusten...
@bedje opmaken - Niet te moeilijk doen. Molton en onderlakentje, opgevouwen handdoek onder hoofdeinde (ivm instoppen dekentje, dat t hoofdje niet lager komt te liggen dan t kontje), hydrofielluier invouwen waar t hoofdje ligt (evt in punt als dat makkelijker instopt) en dekentje met hydrofielluier als omslaglakentje instoppen. Laag opmaken zodat kindje niet onder de dekens kan schuiven. Klaar is Klara.
Weet je Mynemesis, nu je dochtertje zo'n bijzondere naam heeft, ben ik steeds benieuwd hoe je andere kinderen heten. Ook van die originele namen? Maar kan me voorstellen dat je dat ivm privacy niet wil delen .
@Mynemesis; makkelijk praten Zo was 't op t filmpje ook. Alleen uitvoeren is dan toch effe weer anders Molton en onderlaken ging wel goed, de rest mag de kraamverzorgende wel uitleggen
Haha..bedje opmaken heb ik ook 5 of 6 overnieuw moeten doen.. Leg nu 't lakentje 'ondersteboven' op de commode, dekentje erop, lakentje terug vouwen en dan op het bedje.. (nu ik dit zelf teruglees denk ik: HOE DAN?!) Heb erg last van maagzuur vandaag..Bleegh! Heb toch een begin gemaakt aan het opruimen van de extra slaapkamer boven.. Onze slaapkamer, de babykamer en de badkamer gestoft, gezogen en gedweild. De trap grondig afgenomen en beneden alles gezogen.. Zo! En nu languit voor de tv..met een bakkie thee, en doe ik verder nix meer vandaag! (ohja, alleen mijn broertje en schoonzusje van het station halen vnaaf, die zijn naar het Glazen Huis in Haarlem vandaag)
Doe ik dan iets fout aan het bedje opmaken? Heb het in 3 min gedaan hahah Iemand een link van een filmpje? Want nu ga ik aan mezelf twijfelen Heb gwn aerosleep Aerosleep hoeslaken Katoene hoeslaken Hydroluier voor onder het hoofdje En dan lakentje en deken in elkaar gevouwen aan het einde kort opgemaakt en goed onder het matras gestopt