Helaas geen voorteken De druk op de onderkant komt doordst ie volledig is ingedaald en zal okk niet meer weg gaan voor de bevalling Misselijkheid en rommelig gevoel komt nog van dat ik ziek ben geweest denkt ze Meneer zn hartje klopte perfect rn mijn bloeddruk was ook helemaal goed dus hoef vandaag geen baby te verwachten Ze zei ik heb geen voorspellende gave en zit er ook wel is langs maar ga maar van ongeveer de uitgerekende datum uit hij heeft nog ruimte zat en zn hartje klopt heel mooi dus hij vind het nog prima daar Kan ook ineens omslaan natuurlijk maar ze zei ga er maar vanuit van niet dus word toch een 2015 kindje ben ik bang
Ohhh MvanL... jij zal balen!! Maar ze zeiden daar eerst ook dat je waarschijnlijk vroeggeboorte zou hebben. Dat hadden ze ook niet goed, dus misschien nu ook niet Nu maar rompertjes enzo kopen met Born in 2015 enzo?
Jammer MvanL! Ik moet morgen weer voor controle. Bloeddruk is al een paar keer te hoog dus moet nu om de paar dagen weer laten controleren...
Haha idd! Neej gin 2015 rompers Heb meneertje net uitgegelt dat ie als ie vuurwerk wil zien 28 en 29 december nog een kansje heeft hahaha
Haha MvL, ben benieuwd of ie nu gaat luisteren! Maar wel een beetje een domper of niet? Hoe gaat t bij jullie met t maagzuur? Heb echt extreem last de laatste 2 dagen. Eerder hielpen Rennies nog wel een poos, maar helaas.. na n half uur, drie kwartier zijn ze nu uitgewerkt. Heb gister toch maar weer een bestelling geplaatst bij Kruidvat.nl, zou toch jammer zijn om de 10euro cadeaukaart niet te gebruiken, (kon alleen online natuurlijk) vandaag willen ze t bezorgen.. ben heeeeeul benieuwd!
Hier morgen even tussentijdse controle bij de gyn. Ik trek het niet meer... Ben zoooo moe en duizelig door die migraine en zie een stuitbevalling op deze manier gewoon echt niet meer zitten. Ze halen haar er maar uit!! Ben benieuwd wat de gyn gaat voorstellen morgen. Maar ik ben d'r klaar mee
@bloempje. Daar zou ik ook zenuwachtig van worden! Hopelijk zien ze op de echo dat ze het verkeerd ingeschat hebben! En anders wel fijn dat ze het evt eerder willen halen! Ik net naar de vk geweest! Jaaaaa ze is ingedaald en ligt vast!!!! heel erg blij mee! Hoef ik niet meer plat als mijn vliezen breken. Vond het zo'n eng idee! Poppetje wordt rond de 3200 gram geschat bij de geboorte. Vind ik prima! Heb elke keer het idee dat ik dingen vergeet klaar te maken/zetten of doen voordat de baby komt. Jullie nog ideeen of tips??
@ Danie, gefeliciteerd met Luka! Fijn, zo'n vlotte bevalling! Vandaag heeft de opruimwoede toegeslagen. Ons gezin is na de geboorte van dit kleine mannetje compleet, dus heb zojuist de meisjeskleding maat 50 t/m 86 op Marktplaats gezet. Alles mag weg voor een prikkie, dus sla je slag zou ik zeggen! Morgen maat 92 t/m 116 er nog op en dan hopelijk voor de bevalling overal vanaf. Dat zou opruimen! Vanavond kerstdiner met vriendinnen, morgenavond zingen met mijn koor in de nachtmis, 1e kerstdag komt mijn schoonzus met haar gezin bij ons eten en tweede kerstdag met de hele familie (meer dan 25 man) naar mijn ouders. Ben benieuwd hoe ik dat allemaal ga overleven... Geloof dat ik het nieuwe jaar met wallen tot op mijn knieen in zal gaan! Nou ja, hopelijk daarna nog even tijd om bij te slapen voor de kleine man zich meldt! @ Noux, hier gelukkig (nog) geen last van maagzuur. Bij de vorige zwangerschap wel. Toen hielp het om niet te vet en te zoet te eten, en na de maaltijd een bakje vanille vla.
Pfff... Noralie, kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Dan maar een keizersnede? Ben benieuwd hoe je gyn er over denkt. Maar als je nu al helemaal gesloopt bent is het denk ik geen gek idee... Sterkte meid!
Gaat lekker met ons allemaal! Hou vol noralie. Zo lang zal het nu niet meer duren. Maar goed dat je wel aan de bel hebt getrokken. Ks: fijn dat ze is ingedaald. Weer een geruststelling. Ik ben nog steeds misselijk. Het was even weg en dan doe ik weer vanalles en dan komt het weer
Vanille vla kan ik idd ook nog gaan proberen..Laat de chocola ook al staan..(en net met kerst krijg je vaak bonbons en lekkere dingen!) Yeah! M'n kruidvat pakket is geleverd hoor! Noralie, zal het kindje dan ook eerder worden gehaald? Omdat je zo zelf zo slecht te pas bent... Je hebt je energie wel nodig straks..
ah jeetje! Zo wil je de laatste weekjes ook niet door. Snap dat je er klaar mee bent! Ben benieuwd wat ze zeggen morgen!
Ik hoop dat ze een middeltje hebben voor me dat ik niet telkens zo'n aanval krijg, maar de HA kon al niks voor me doen dus denk de gyn ook niet. Na een week begint het me gewoon op te breken. Sowieso met 39 weken kan ik een keizersnede krijgen, dat is al over 1,5 week dus ik denk dat ik daar maar voor ga. Die 1,5 week zing ik dan nog wel even uit! Dan heb ik tenminste een datum om naartoe te leven. Vandaag gelukkig geen aanval gehad, maar mennnn wat ben ik moe zeg, m'n ogen vallen gewoon dicht en heb net alweer 2 uur geslapen. Zo over met mijn klaagzang. @droppie, heerlijk dat opruimen. Hoop voor je dat alles idd voordat de kleine komt weg is.
Nja noux het viel wel tegen omdat ik er egt doorheen zit maar de verloskundige heeft wel gelijk dat het beter is als ie in januari pas komt omdat ie al miet al te groot is en hij het nog prima naar zn zin heeft daar Ze zei dan moet je maar ff niet aan jezelf denken want je bloeddruk en zo zijn gwn goed dus zolang jou lichaam nog goed reageerd op de zwangerschap (op de kwalen na dan) gaan we niks doen en kijken we het af tot de kleine het gehad heeft Pas ma 39/40 weken grijpen we in en kunnen we je proberen te strippen maar eerder als januari wil ik dat eigelijk niet doen zolang het met jou goed blijft gaan Dus ik moet maar eens wat geduldiger worden hahah Heb hier net mn kerstpaket binnen 😍 nondejuh super lekker dingen en die zaten allemaal in een mooi cabin size koffertje het was egt een flink pakket dit jaar dqt word een flink vreet festijn de komende dagen hier hahaha
MvanL; Foto van je pakket dan! Ben nieuwsgierig Zit er nu effe helemaal doorheen. Ben klaar met alles. Buik doet superzeer en zit gewoon in de weg. Ik kan niet op een gewone stoel zitten. Als ik ga liggen wordt alle lucht me ontnomen en staan is ook geen optie, heb t gevoel dat ik dan door de benen zak. Niets wil. Alles valt of gaat verkeerd. Pfff. Tot zo ver mijn drama. Het kan veel erger, ik weet het.
Ks2011: wat fijn dat je kleine is ingedaald en vast ligt nu. Ik vond dat ook heel prettig om te horen, toch weer een zorg minder. Noralie: wat shit dat de huisarts niets voor je kan betekenen. Op een gegeven moment is je energie en puf gewoon op! Hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen dat je iig een datum krijgt om naartoe te kunnen leven, scheelt al veel denk ik! MvanL: balen dat het pas januari zal gaan worden maar aan de andere kant hoe fijn is het om te horen dat je mannetje het zo lekker naar zijn zin heeft in je buikje. Is toch ook wel heel fijn! En tja met de feestdagen erbij enzo zitten we zo in janauri! Pamela: fijn dat je weer lekker terug thuis bent maar wel balen dat je niet lekker goed kon genieten en relaxen. Beeb groot/klein: ik hoor idd wel verschillende verhalen en ook de verhalen dat er grote beebs zijn die goed worden geboren dus ik heb nog wel hoop. En bovendien misschien valt het idd wel mee! Even afwachten tot morgen
Qua groot/kleine beeb zou ik me nie te veel zorgen maken er zijn mensen die een kind van 5 kilo met gemak kunnrn baren maar er zijn ook mensen die een kind van 3 kilo helaas niet door de bekken kunnen krijgen dus dat weet je toch nooit! Heb alleen een beetje onduidelijke foto maar zal im ff toevoegen als meneer dan toch in mn buik moet blijven zitten en moet groeien zalle we um maar is goed vet gaan mesten niet dan