Dankjulliewel en ik wens jullie heel veel geluk en een hoop mooie zwangerschappen! Geen vlindertjes meer in deze groep hoor, het zijn er wel genoeg nu!
Jeetje evelien, lijkt me best heftig allemaal. Het is allemaal zo snel gegaan. Ik wens je een spoedig herstel toe en een geweldige zwangerschap (als jullie er aan toe zijn natuurlijk) Veel liefs
Ook vanuit hier heel veel succes Eveline. Fijn dat ze het goed weg hebben kunnen halen en de boel hebben kunnen sparen van binnen. Ik ga nu naar bed, we hebben het net onze ouders (toch maar) verteld. Best spannend, maar hele fijne reacties .
Fijn dat ze het vruchtje gevonden hebben Evelien. Ik wens je een spoedig herstel en veel geluk voor in de toekomst, maar met jouw positieve instelling twijfel ik daar niet aan
Jee eveline heel veel sterkte . Wat heftig allemaal , even naar de vk voor een echo en dat deze hele achtbaan. Veel sterkte meid
Sterkte eveline, moet een behoorlijke impact zijn! Vannacht echt zo slecht geslapen. Eerst dacht ik nog van hé, ik ben niet eens misselijk. Nou heb het geweten en werd gelijk gestraft door boven de wc te hangen. Uiteindelijk tegen half 8 weer in slaap gevallen tot half 11!! Ik slaap echt nooit uit, altijd zo zonde van de dag. Het zonnetje schijnt hier weer lekker en hoop dat we er nog wven van mogen genieten voor het weer met bakken uit de hemel valt
Jee Eveline, wat een achtbaan! Wens je veel sterkte en succes met je herstel, en hoop voor je dat je snel een goede zwangerschap krijgt! Mooie echo's weer meiden! Hier nog twee nachtjes slapen tot de echo, helaas pas om vier uur!! Spanning stijgt nu al.. pfff.. hihi
Hier weer aan het werk. Gezellige dag vandaag, want ze hebben live muziek in de stadsbussen in Gouda. Dus druk met muzikanten en muziek hier. Hier nog 3 dagen tot de 2e echo. Vind het ook weer spannend worden. Ben benieuwd hoe kleine uk gegroeid is. Dinand mag dan lekker naar school, Fabiënne nemen we gewoon mee of brengen we even bij oma langs. Aansluitend hebben we de intake bij de vk.
Hier net weer een Tosti Kaas/Spek naar binnen gekregen. Vanmorgen weer goed misselijk geweest toen alleen een appel gegeten maar tot nu toe nog steeds niet overgegeven *Klopt af* Ook al zit ik er wel steeds tegen aan te hikken
Gelukkig dat ze het vruchtje toch hebben gevonden Eveline. Nogmaals heel veel sterkte. Maar wel vreemd dat je gelijk weer mag proberen zwanger te worden. Wij moesten 3 maanden wachten voordat we het opnieuw mochten proberen. @mamavandaisy, heel veel sterkte bij de rechtszaak! @hier, ik merk dat ik na een drukke dag, de volgende dag echt even moet bijkomen. De misselijkheid is dan ook een stuk erger. Alleen een beetje jammer dat ik nu niet naar college kon en de docent gelijk heeft gezegd dat ik hierdoor teveel colleges heb gemist en dit jaar die module niet meer kan volgen... Valt me wel op dat de vrouwelijke docenten veel begripvoller reageren (zeker na mn mk in februari) dan de mannelijke docenten.