Is aan het onweren hier voor de 3de keer deze week. En ben alleen thuis. En ik ben er zo bang voor kan ik je niet half vertellen. Als kind zijnde was ik er als de dood voor en de angst alleen maar erger geworden en het is ook nog eens windstil en hangt precies boven het huis bah bah.
Nog 2 keer slapen en dan mag ik gaan voor een echo. Gisteren hebben de werkmannen die bezig zijn in de straat een gat geboord in een gas leiding. De mannen van het gas hebben tot rond 1u bezig geweest met een stop op de leiding te zetten. (veel lawaai) En nu zijn ze bezig met de leiding aan het herstellen zodat iedereen terug gas heeft. Blijkbaar zouden ze een waterleiding ook geraakt hebben. Als ze klaar zijn met de gasleiding kunnen de mannen van het water beginnen. Het was sowieso al voorzichtig zijn dat je niet over steenbrokken viel, en nu is het nog gevaarlijker. Er is maar 1 smal doorgangetje meer. Pff straks nog 4uurtjes werken. Zie er zo tegenop, ik zal mij weer door de namiddag mogen sleuren.
Ooooh zit ik me helemaal druk om niks te maken. Heb een nieuwe rode onderbroek aan, die geeft dus een beetje af. Net wat rode draadjes bij afvegen, kijk ik heel goed zijn het dus katoenen draadjes. Pfiew, voorlopig maar geen rode onderbroek meer aan... Wilde maandag al bellen om de echo te vervroegen
Ja het meeste is gelukkig weg! zonnetje schijnt weer maar het rommelt nog wel in de lucht. kort na mijn bericht kwam mijn vriend gelukkig thuis en hij vindt onweer juist prachtig
Hahaha.. oeps! Kan me voorstellen dat je schrok! Maar moet er toch ook wel om lachen.. Fijn dat de onweer weg is Riette!
Noralie hier vorigee week het zelfde gehad de rode maar even op geboren hahaha Pffff nog 17 dagen tot mn echo het w88 duurt zo lang Gwlukkig word ik goed verwent ik krijg egt gruwelijk veel leuke cadeautjes voor de kleine van de familie
Hallo allemaal, Meld mij ook aan, februari gestopt pil cyclus 40 dagen en tweede ronde zwanger. Heb 5 negatieve testen gehad maar de 6e en 7e op 8 mei positief . Kon niet wachten tot mijn termijn echo en vandaag op eigen kosten een echo gehad....hartje klopt, ben rond 13 januari uitgerekend, precies dezelfde dag als met mijn dochter, haha. Nou hoop dat het met iedereen goed gaat!
Zweepje, welkom en gefeliciteerd! Haha Noralie, oops. Ik had dat bij dinand met het wc papier met roze print. Die heb ik dus nu ook bewust niet in huis
Haha Noralie, zorgen om niets! Ik heb vanmiddag heerlijk 2,5 uur liggen slapen en werd wakker met trek in.... droog (?!?) brood! Drie boterhammen naar binnen zitten proppen. Ik lijk wel zwanger! Dinsdagavond echo, ik begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen. Ik kijk er nu al naar uit om het woensdag tegen de kids te vertellen. Benieuwd naar hun reactie!
Welkom zweepje! Hoe oud is je dochter? Hier zit ook maar 8 dagen tussen de verjaardagen van zoon en dochter. Voor de familie vieren we dat mooi tegelijk!
Hahaha, moet wel lachen om de onderbroek Hier ook flinke onweer geweest, paar beste knallen boven het huis. Van de naaste familie hebben we al een paar kadootjes gehad rn heb het op foto gezet
Op dat moment was ik echt even in paniek, gelijk collega het verteld, die huilde bijna met me mee.... kan ik morgen even goed nieuws vertellen aan haar haha! Heb nu echt zoiets van, ik zie beren op de weg, maar logisch na de hel in dec. die we hebben doorgemaakt.
Haha noralie, ik moest er wel om lachen dat ik het las hier ook dinsdag de echo!! 14.00 mogen wij. Ben echt zo zenuwachtig ! Ik durf pas na 3 maanden spulletjes te gaan uitzoeken hoor, echt nog niet aan toe.
Hier even een update van mij. Maandag naar de huisarts gegaan. Was stikbenauwd. Hier is naar me longen geluisterd die waren goed, me saturatie was netjes 99 en hartslag van 88. Eigenlijk hele nette waarden. Hierop dus bloed geprikt dinsdag. Alle dagen nog wel gewerkt, maar woensdag ging het echt niet meer. Ik deed niets anders dan eten, slapen en werken. Donderdags dus ziek thuis gebleven. Vrijdags kunnen bellen voor de uitslag van mijn bloed. Ik blijk allergisch voor huisstofmijt. Waarschijnlijk heb ik dit altijd wel al gehad, alleen is het waarschijnlijk erger geworden door de zwangerschap. Gelukkig voel ik me sinds gisteren wel weer wat beter. Nu dus begonnen aan een grote schoonmaak door het huis. Na een week zelf weinig tot niets te hebben gedaan en een man die geen huishoudwonder is... Ik ben dus nog steeds weinig aanwezig, lees wel alles mee. Maandag om 14.00 echo. Ben heel benieuwd. Heb ondanks dat ik best wat heb gelezen eigenlijk nogsteeds geen idee wat ik kan gaan verwachten. Ik laat het wel over me heen komen. @Echo's, spannend allemaal! En die ik al heb gezien oh zo bijzonder!! @Eveline, wat sla jij je er moedig doorheen. Sterkte! En dat je maar snel weer zwanger mag zijn en mag gaan genieten van een goede zwangerschap. @nieuwelingen, welkom en gefeliciteerd! @Noralie, ik heb stiekem heel hard moeten lachen Ach, beter zo dan andersom toch