1-15 januari 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmystique

Missmystique Niet meer actief

Welkom en gefeliciteerd Merlijn!

2. Zyra

Zyra Lid

30 apr 2014
    47
    0
    0
    Nijverdal
    Wat een mooie echos !!!

@borrelende darmen: deden ze dat maar, zit hier soms 4 dagen te wachten tot ik eindelijk moeite iets eruit kan krijgen

Pfff vind het wel moeilijk om het geheim te houden.. mijn buik wordt nu langzaamaan steeds iets groter en dat valt schoonma half op, aangezien ze er weleens tegenaan tikt met de mededeling dat het wel iets minder mag zijn.
    Maar wat nog erger is.. is dat twee vriendinnen allebei net een miskraam achter de rug hebben en het daar moeilijk mee hebben.. en vriendin die waarschijnlijk pcos heeft.. dus wordt moeilijk om het aan hun te vertellen. ...

3. Missmystique

Missmystique Niet meer actief

Oh en mamavandaisy gefeliciteerd met dit succes! En veel plezier met verhuizen.

4. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    MvanL, nog even over die muggen en spray. Hoeveel procent 'diethyl' stof zit er in die spray van de ha? In die van het KV zit gelukkig maar 9,5% dus nu voel ik me iets minder ongerust :D. Maar als je het voor me zou willen checken heel graag! ;)

Mijn onderbroek hakt bij mijn buik de boel in twee blubsjes :) dat heeft hij nog nooit eerder gedaan! Volgens mij heb ik een klein darmenbuikje :D

5. Thammy

Thammy Actief lid

30 apr 2014
    126
    0
    0
    Van alles
    Papendrecht
    Ik mag van de huisarts niks gebruiken, en gewoon goed gaan drinken en niet te vet en te zwaar eten..
    Nu gaat t sinds vanmiddag redelijk en blijf lekker op t bankje liggen en straks me bed in en dan kijken hoe het morgen gaat

6. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Zo ik ga vandaag eens proberen te werken. Hopelijk kom ok de dag door!
    Fijne dag meiden!

7. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Mama van daisy, super fijn! Nu lekker inpakken en verhuizen! Hier vroeg wakker en begin nu wel zenuwachtig te worden! 13.45 echo lijkt nog zover vandaag ;)

8. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Wish werkse.
    Iedereen bedankt voor de felicitaties :)
    Voor degenen die vandaag de echo hebben succes en geniet ervan.
    Fijne dag vandaag. Ik aan het werk tot 15.00

9. girlwithredhair

girlwithredhair Actief lid

9 mrt 2013
    260
    0
    0
    013
    #2169 girlwithredhair, 27 mei 2014
    Laatst bewerkt: 27 mei 2014
    Mijn naam blijkt niet op het lijstje te blijven plakken, maar ik heb om 11 uur een echo. Ben zo benieuwd, hopelijk speelt ukkie vandaag geen verstoppertje en hebben we straks een mooie hartslag! Toch wel een beetje zenuwachtig hoor...

Verder, ook ik heb last van obstipatie of juist niet! Zit 2/3 keer per dag op de wc, pfff... Maar zo te lezen is het een bekende kwaal!

10. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mag je geen muggenspray gebruiken als je zwanger bent?
    Ik ga op vakantie en neem mee... Muggenspray met Deet en azaron. Dat laatste mag je gebruiken maar niet voor lange tijd zei de apotheker. De muggenspray had ik al gekocht toen ik nog van niks wist.

11. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Werkze vlindertje! Girlwithredhair, succes en plezier straks! @ mart ik had ook geen idee dat muggenspray niet gebruikt mocht worden...

12. Thammy

Thammy Actief lid

30 apr 2014
    126
    0
    0
    Van alles
    Papendrecht
    goedemorgen dames,

Ik voel me weer redelijk fit...
    Gelukkig maar...

Dames die de echo hebben vandaag veelplezierr

13. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik moet ook werken en straks nog bijscholing maar voel mij beroerd! Pffff, hopelijk trekt het nog weg in de ochtend!

14. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Ik ook niet maar MvanL kwam met die opmerking thuis van de ha nadat ze die enorme allergische reactie heeft gehad.
    Ik heb even gegoogled en vond dit:

DEET bij zwangerschap en borstvoeding:
    Vrouwen die zwanger zijn of borstvoeding geven mogen geen DEET producten gebruiken die sterker zijn dan 30%. In de eerste 3 maanden van de zwangerschap is het risico het grootst. In die periode kunt u uit voorzorg de hoeveelheid DEET wat beperken. Verblijf zo veel mogelijk in muggenvrije ruimten en bedek de huid goed met kleding.

Vandaar mijn vraag naar de percentages :)

Edit: heb ook nog iets van een apotheek gevonden, blijkbaar moet je er toch bewust mee om gaan... Iets wat ik niet deed want ik heb me gedachteloos ingesprayd :)

Apotheek.nl - DEET

15. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.780
    1.367
    113
    Nou heb ik het geluk dat ik nooit gestoken word, maar wel goed om te weten zeg! Nooit bij stil gestaan dat zulke dingen niet mogen! Succes voor alle meiden met echo vandaag, ben erg benieuwd!

16. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Succes met de echo's vandaag!

Dat van Deet wist ik ook nooit!
    Staar dat ook wel op de flesjes/gebruiksaanwijzing?

17. Zyra

Zyra Lid

30 apr 2014
    47
    0
    0
    Nijverdal
    Ik wordt ook geprikt.. maar gelukkig niet zon reactie erop.

18. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Yeaaaah morgen eindelijk men echo heeft iemand een doppler on het baby hartje te horen? Of weet iemand vanaf wanneer je dat mag gebruiken ?

19. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Heerlijk geslapen vannacht.:D
    Zometeen komt mijn moeder langs en dan gaan we even lekker boodschappen doen. In het oude vertrouwde Nederland. ;)
    Nederlands brood,Kaas souffle's ;) omnomnom :)

20. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL

Oei, ik heb 40% deet. Heb het bonnetje niet meer, maar ga wel even vragen bij de Etos of ik hem mag ruilen. Het staat overigens niet op de gebruiksaanwijzing.

Deel Deze Pagina