Fruit? Hier is de misselijkheid minder en het helpt hier om juist te eten zodra ik niet eet word ik misselijk ofzo
Wat een mooie echo's weer allemaal , ik begin nu echt af te tellen nog 10 dagen tot de echo haha Qua misselijkheid is het nu echt een ramp aan het worden kan heel de dag maar kleine beetje eten anders moet ik zovergeven maar ontdanks dat ik goed en gezond eet vanaf het moment dat mijn ogen open gaan tot ze sluiten misselijk echt constant dus dat gaat lekker haha Namen ben ik opt moment nogal wisselend in We wilde eerst een jongen Jaxx en een meisje Jackie maar toen liet ik ons mam en ons oma de namen hardop oplezen en Jaxx werd te letterlijk uitgesproken (terwijl het djeks moet zijn) en jackie dat jun je wel raden dat werd gewoon plat gezegt jakkie dus we denken weer verder haha Voor de gene die al kinderen hebben hoe heten de kindjes die jullie al hebben daar ben ik wel heel benieuwt naar
Ja ik zelf ook nog steeds maar de uitspraak voor jackie zit me tot nu toe toch nog wa in de weg ben bang dat ze daar dan later mee gepest zou worden of zo Maar ze staan nog wel opt lijstje hoor want vind het nog steeds suoercgave namen
Ja dat snap ik wel. Onze dochter heeft een hele makkelijke naam (zie pb) maar veel mensen spreken hem toch verkeerd uit. Met een u ipv een i. Je hebt de perfecte naam gekozen voor je kind en je bent er trots op. Het is niet leuk als mensen hem niet goed uitspreken.
Mijn kinderen heten voluit 1: Stefano Alexander Johanus Adrianus (jongen) 2: Quiny (meisje) 3: Dilano-Luciano (jongen) 4: Kelsee Gabriella Rosita Tamara (meisje) 5: Destiny Limoni Ilana Summer ( meisje) 6: Joanna Tifany Divany (meisje) Voor kindje nummer 7 nog geen naam in gedachten
Poeh ik vind het al moeilijk voor een derde jongen een naam te verzinnen.. laat staan voor een 7e met allemaal 4 namen... moeilijk hoor!
O misselijkheid, Geen koffie drinken en ik heb nergens last van maar ik hoef maar een kopje te drinken en ik ben dagen misselijk Nog meer mensen die echt een "trigger" hebben?
Hier wordt de misselijkheid ook veel erger! Onze zoon heet Arvid, wij hebben al een definitieve meisjesnaam en jongensnaam in gedachten.
Herkenbaar!! Stomme is dat bij mij vooral vette dingen werken. Probeer tijdens het avondeten dus maar zoveel mogelijk gezonds naar binnen te krijgen en eet dan later een mars of een kroket en dan is mn misselijkheid meteen voor een paar uur weg... Ook allerlei gezonde alternatieven geprobeerd, maar een vette hap is snel en effectief Ohja, en pasta en aardappelen triggeren het juist vreselijk
Qua namen vind ik het ook erg moeilijk. Gelukkig hebben we nog even. Positiebroeken draag ik ook al! Andere broeken pas ik nog wel. Maar zitten niet meer lekker.
Vandaag vroege dienst nummer 3! Pfff, ik zie het niet meer zitten en heb nog een avond (morgen) en daarna weer een vroege. Nog 2 nachtjes slapen en dan de echo, ik begin hem een beetje te knijpen. Gisteravond weer een beetje bruin in de afscheiding, hopelijk een mooie echo dinsdag. Edit: daarnet toch weer meer afscheiding met rood/bruin!
Ohh rood/bruin is nooit leuk! Ik ga duimen dat alles goed is! Namen.. Totaal niet mee bezig nog.. Eerst de 12 weken voorbij zijn en dan kijken we wel verder.. Ik heb mezelf al wel zo'n mooie coin-ketting belooft als de termijnecho goed is! Met een plaatje van 2 baby voetjes! Zo leuk!
Even afkloppen, maar ben alleen misselijk als ik niet gegeten heb. Verder lust ik nog alles, ga alleen wel over m'n nek van luchtjes, vooral koffielucht geeft een trigger voor misselijkheid. @namen Wij zijn er al uit! Lekker makkelijk, de opa's en oma's gaan vernoemd worden dus dat staat ook al vast
Ben een tijdje erg misselijk geweest wat bij mij hielp was inderdaad meer kleine maaltijden en minder koffie en thee wat bij mij ook heel goed helpt wand ben nu geen dag meer misselijk is in de middag warm eten en in de avond een broodje en dan tegen de tijddat we bijna gaan slapen een vette hap hihi Kwa geslacht van de baby hopen wij op een zoon zijn er meer meiden die echt het geslacht willen weten ?
Dames, kiezen jullie voor een combinatietest? En waarom wel/niet? Ik vind het heel erg lastig om te kiezen.
Wij willen het wel weten, maar gaan het waarschijnlijk niet vertellen. Blijft het voor de rest toch nog een leuke verrassing en voor ons is het makkelijker met aanschaf van de spulletjes en de naam Ik wilde in eerste instantie wel een combitest maar VL wil het niet. Hij zegt als het kindje syndroom van down heeft laten we het toch komen. Dus wat maakt zo'n test dan uit. Als het echt niet goed is, hoor je het wel van de VK. En het wordt ook niet vergoedt, voor dat geld doe ik liever de geslachtsbepaling