Wish wat een fantastisch mooie echo!! Ik vind het zo geweldig, die echo's van rond de 10 weken. Echt al babytjes! Voor mijn zwangerschap heb ik nog nooit echt een echo gezien. Ja je ziet het wel eens in films ofzo. Maar ik heb nooit geweten dat je met 10 weken al echt een babytje ziet! Ik kan niet wachten tot ik tien weken ben
Mooie echo's! Over 8 dagen mag ik ook eindelijk Ik heb vandaag gekeken voor positiekleding want ik pas helemaal niks meer. Helaas niks gevonden. Verder ben ik gelukkig (afkloppen) sinds 4 dagen van mijn misselijkheid/overgeven af dus hopen dat dat zo blijft. Heb helaas wel last van bekkenistabiliteit, net als vorige zwangerschap. Gelukkig hebben we vandaag een nieuw bed besteld dus slapen zal over een paar weken weer wat beter gaan.
https://www.dropbox.com/s/nzhni3langz5dsq/2014-06-02%2015.33.24.jpg Ik heb van de buurvrouw hele tas met positie kleding gekregen en blij mee want nu kan ik eindelijk weer normaal achter op scooter zonder me riem los te moeten make enzo
Hey meiden, Even vanaf de vakantie! Hier een heleboel h&m's met mega veel rompertjes. Allemaal 3 halen 2 betalen. Alleen die unisex zijn zo saai! De h&m's zijn hier sowieso groot en er zitten er heel veel. (Ben in Zweden) Hele dagen door de stad struinen trek ik op dit moment echt slecht. Vanmiddag ook even in een park in de zon een tukkie gedaan En daarnaast veel op terrasjes gezeten. Wat een straf Gelukkig valt het met de misselijkheid erg mee. Termijnecho: bij de vk krijgen wij die helaas niet. Ben 13 weken als ik terug ben van vakantie en dan is het al te laat. Dus ze houden de 8 weken echo aan. Maar het ziekenhuis wil ook vast stellen of het een doorgaande zwangerschap is dus daar krijgen we ook een echo. En wij doen wel de testen. Gelijk als ik terug ben moet ik bloed af laten nemen en dan die maandag de nekplooimeting. Wish: je hebt ook een gummibeertje in je buik
Owh ja begin een buikje te krijgen, broeken gaan steeds strakker zitten. Gelukkig heb ik positiekleding mee. En ben ik op vakantie, hoef ik hem lekker niet te verbergen
Mooie echo's weer! Hopelijk voor de dames vanavond en morgen net zulk goed nieuws! Heerlijk he, die positiekleding Ze hebben hier in nl ook bij h&m newborn rompertjes als het goed is. Die hangen vaak in een apart vak, maatje 68 hangt daar vaak naast/achter oid!
Hier net na een week niks gehad te hebben weer wat bruinverlies bij afvegen.. zucht. Je hebt toch het liefst dat het wegblijft..
Wat een super mooie echo's!! Snap dat jullie helemaal verliefd zijn Moet zelf nog 9 dagen wachten tot termijn bepaling. Ben de laatste paar dagen wel wat gegroeid, op mijn buik liggen voelt al niet meer lekker
Wat een mooie echo's meiden! Ik kan ook echt niet wachten, heb heel de week volgepland in de hoop dat het heeeeel snel vrijdag is! Hopelijk krijg ik net zo'n mooie echo als die van jullie! Hier trouwens ook al een buikje, vooral in de avond valt het echt heel erg op.
Ik had gister niet moeten schrijven dat de misselijkheid redelijk onder controle is, het werd daarna weer 3x zo erg Hebben jullie dat ook dat de kwaaltjes aan het oplopen zijn? Ik weet nog niet of het me lukt om morgen te werken... MvL kan jij je niet een dagje ziek melden om even bij te komen? Wat een mooie echo's zijn er voorbij gekomen! Wow dat zijn geen boontjes meer, maar al echt kindjes! Nog vergeten door te geven voor op de lijst: 5 juni hebben we de 2e echo.
Wat een mooie echo Wish, echt al een kindje! Wat betreft kleding: ik kan nog 2 broeken aan (die stammen uit de tijd dat de taille tot net boven de navel kwam) maar de heupbroeken van normaal zitten echt niet lekker meer. Heb nu 1 positiebroek, die zit heerlijk, maar dan valt mijn buikje wel gelijk veel meer op dan met een hoge-taille broek. Die camoufleert toch wat meer .
Mooie echo wish ! Wij mogen morgen weer even spieken.hopelijk ziet er alles weer goed uit.toch spannend. Hier doe ik naar mijn werk een joggingbroek aan lekker charmant maar spijkerbroek zit echt rot. Vooral s nachts.en positiebroeken met hoge band lijkt me nog niet fijn....
Heb nog genoeg positiekleding staan maar nog geen zin om te pakken. Ik hoop dat het beter weer wordt, zodat ik leggings en jurkjes kan dragen. Kan helaas niet meer in mijn spijkerbroeken. En kon er pas net 2 maanden weer in . Wij doen wel een combi test, willen het gewoon weten.