Wat een geluk dat je goed slaapt en de misselijkheid weg is en overgeven.. Ik heb daar dus nog geen last van gehad en hoop eigenlijk dat dat ook zo blijft, heb grote overgeef angst, raak dan compleet in paniek en krijg geen lucht
Zijn er vandaag nog dames die een echo hebben? Hier had ik mezelf opgegeven bij het fontys. Zochten ze mensen tussen de 10 en 13.1 weken. En mag aanstaande dinsdag tijdens een examen een echo krijgen. Super leuk keertje extra spieken.
Ik slaap eigenlijk behoorlijk goed. Val als ik naar bed ga rond 22:30 gelijk in slaap en word pas wakker van de wekker. Of van manlief, want hij is wel steeds vroeg wakker sinds ik zwanger ben haha. Ik ben nu sinds een paar dagen wel erg moe overdag. Dan merk ik dat een werkweek van 40 uur toch best een hoop energie kost...
Ik wacht ook met fb tot de volgende echo Slapen, best goed, mits ik niet op mn borsten lig! Auw!! Fietsen, en dan vooral klinkers hobbels kuilen.. Auw! Wie ook? En mijn buik groeit nu ook.. Heb al 1 broek die ik al niet meer pas
Ik kan de link niet openen Nooky, je mag ook wel ff zoeken op Marlous van Ouwerkerk en me lid maken, dan zie ik het meteen.
Ik heb net het hartje van beeb gehoord met de angelsound!! Eerst kon ik em niet vinden, zat als een gek te zoeken alle kanten op.. maar net toen ik het op wilde geven, en de angelsound stil had liggen, hoorde ik een kabaal en kwam beeb daar aanzwemmen hihi.. Klinkt zo mooi
Wat fijn chanti! Ik ben ook heel erg aan het twijfelen of ik een angelsound wil..maar ga eerst eens mijn echo afwachten vrijdag, whoehoeeee! Spannend!
Ja echt zo bijzonder! Bij mijn dochter in de zwangerschap ook gebruikt en vond het heel fijn. Bij haar was het namelijk best spannend omdat ze dagen had dat ze nauwelijks bewoog. En met de angelsound dan toch haar hartje gehoord, ben je wel weer gerust gesteld. .
@kriebels: Hier gister zo'n 10 minuten kriebels.. wel heel duidelijk bij mn bm, dus zou zomaar de beeb kunnen zijn Hier gaan mijn controles (ivm lichte vorm epilepsie) voortaan via de gynaecoloog. Heb volgende week dan ook een extra echo (jippie!) met 9+4 weken, dinsdag 10 juni.
Hier 24 juni termijnecho! Spannend weer! Wat voelen: hier een hoop geborrel en geplop, maar dat zijn toch echt mn darmen beeb is 2,5/3 cm, dus zou best knap zijn als die al zo fanatiek beweegt dat je het kan voelen geloof dat het pas rond 12 weken groot en sterk genoeg is om echt voelbare bewegingen te maken. Voelde onze eerste met 16 weken voor het eerst en dat was al flink vroeg geloof ik, weet nu waar ik op moet letten dus hoop het wel eerder te voelen! (Al voelde ik 3 weken geleden ook al exact hetzelfde plopje, gekke darmen )
Ik zeg ook niet dat het de kleine is he.... het zijn niet me darmen duidelijk me bm maar wat het is geen idee.
Morgen mn echo... ben weer zo zenuwachtig! En wordt zo misselijk van achter de computer zitten... Heeft iemand anders dit ook? En ik wil graag aansluiten bij de fb-groep. Mijn naam is Arwen Meulenbroek - de Feijter. Ik heb een vriendschapsverzoek verstuurd.
Leuk, zo'n FB groep... Alleen ik heb geen FB meer jullie blijven toch ook wel hier kletsen? Vanmorgen bloed met afvegen. Misschien moet ik het maar even iets rustiger aan doen. Elke dag wandelen we wel 15km. Is misschien iets te veel van het goede. Verder voel ik me goed. Misselijkheid is minder, alleen ben erg moe. Worden bij jullie de kwaaltjes al iets minder?