Mijn misselijkheid neemt wat af gelukkig Ik voel ook minder in mijn buik, maar denk dat dit komt doordat je darmen nu een plekje hebben gekregen. Begin nu al echt een zwanger buikje te krijgen, zal zo even een foto plaatsen via mijn mobiel. Het was hier in Groningen heerlijk weer! Vanmiddag flink wat regen gehad, maar later heerlijk in de zon gezeten. Het is hier nu nog 20 graden
Hierbij een foto van 6,8 en 10 weken. Ga van een darmenbuikje op eerste foto, naar een zwanger buikje op de 3de foto
Ja Links is 6 week, midden 8 week en rechts 10 week. Heb zelf erg last van spastische darmen (hebben zelf gedacht dat ik ziekte van crohn had). Dus het verbaasde mij niets dat mijn darmen zo bezig waren en dat is te zien! Je hebt ook al een mooi buikje Lin0o!
Grappig! Op je eerste foto lijk je veel verder! En thanks! Ook darmen hier. Ach nog zo'n 3 weken stilhouden wijde shirts dragen ipv strakke jurkjes
Wat een weertje vannacht hier! Van 1 tot 3 flinke onweer en regen. Beide dames uit bed, gingen gelukkig wel weer slapen! Nu schijnt de zon al weer! Nog maar even proberen te slapen.
Hier mijn buikfoto met 8 weken. Maar morgen alweer 11 weken en mijn buik is inmiddels wel weer iets boller.
@lin0o om 9 uur sochtends al dus heerlijk vroeg haha De rest van de dag ook vrij gepakt om er lekker met manlief even vantxe genieten (die is altijd vrij oo dinsdag) Wat darmen betreft hier ook een drama soms heb ik last van diaree en soms kan ik dagen niet Wat de buik betreft ik ben nooit heel erg dun geweest (1.64 klein enwxeeg 70 kilo en al het vet zit op mn buik) dus nog niet egt een zwanger buikje maar wat eerst nog een beetje meegaf is nu best hard haha dus wel een beetje meer buik als eerst lijkt wel Heb afgelopen weekend lekker bij de h en m veel poitie kleding gekocht kost geen drol daar en zit heerlijk Nog 1 nachtje slapen en dna krijgen we eindelijk onze beeb te zien hoop zo dat alles goed is
Oooo wat een buikjes allemaal al, mooi!! Ik lijk nu gewoon dik ipv zwanger Weet niet meer wie het vroeg: maar ik zit op dit moment in noord Lapland/Finland.
Wat leuk al die buikfoto's! Sommige hebben echt al een mooi buikje. Bij mij begint het nu langzaam te komen, sommige broeken passen niet meer dicht. Ik heb al een paar dagen geen last meer van misselijkheid en mijn andere klachten. Voel ook geen steekjes meer in mijn buik dus ik maak me al een paar dagen heel veel zorgen Heb pas over 2 weken een echo bij de VK, dus heb een korte pretecho aangevraagd bij een echobureau, daar kan ik gelukkig morgenmiddag al terecht! Hoop echt zo dat we zien dat het nog goed is met de kleine.