Wat een mooie buikjes al! Had vandaag een maxi dress aan maar je zag duidelijk mijn buikje gelukkig waren we bij mijn ouders en die weten het toch al...maar ben elke keer weer aan het bedenken wat ik aan moet om het te verbergen! Ahhh net voor het eerst het hartje van de baby gehoord met de angelsound!! ♡ hoorde hem direct toen ik het apparaat erop zette!
Wij hebben het noodweer overleefd. Ging flink tekeer hier, het rommelt wel nog altijd! Nu lekker slapen en hopelijk trekt de koele lucht naar binnen!
Wat een mooie buikes, wauw! Hier is mijn bolle buik van boven wel verdwenen (opgezette darmen), maar je ziet nu langzaam toch echt een zwangerschapsbuikje komen Had trouwens de angelsounds doppler in huis gehaald, en na die onzekerheid kon ik niet meer wachten! Ik heb m gister geprobeerd en hoorde vrij weinig, had m toen maar aan de kant gelegd. Vandaag weer geprobeerd (met volle blaas) en ja hoor, na 1 minuutje hoorde ik een sneltrein voorbij komen wauw, het mooiste geluid wat je kan horen.. helemaal verliefd ben ik. Ook heel duidelijk anders dan je eigen hartslag. Ik verwacht dan ook niks anders dan een goede echo morgen ik moet om 10 uur.. Er moeten een hoop dames morgen voor de echo he? Spannend!!! Good luck everyone.
@Nouralayn en ks2011 wat leuk dat jullie de hartslag al gehoord hebben! Dacht dat dat pas vanaf 10 weken ofzo kon. Ga er denk ik ook maar een aanschaffen, heb toch best nog veel onzekere momenten.
Ja ik heb m echt puur voor mn eigen onzekerheid aangeschaft, en denk dat ik m nog vaak zal gebruiken, mezelf kennende . Had m op marktplaats gevonden voor maar 15 euro, de double versie.
Wat een mooie buikjes inderdaad! En wat veel echo's morgen! Ook ik heb een echo 😊 Ben morgen precies 11 weken dus ben benieuwd hoe groot beeb al is geworden. Maar heb de echo pas om 19.15 uur omdat manlief dan mee kan.. Nog even geduld dus. . Anderen ook allemaal succes!
Ja wilde ik net typen! Toevallig zeg! Maar inderdaad wat een geruststelling. Ik heb woensdag mijn termijn echo! Is mijn eerste echo dus neemt weer een stukje onzekerheid weg....hartje klopt in ieder geval! Jij veel succes morgen dan! Blijft spannend!
Bij de 1e heb ik netjes gewacht tot 11 weken maar had hem nu toch liggen dus dacht probeer het eens! Ik vind het echt super dat ding! Elke keer als ik een week verder was luisterde ik weer even tot ik haar kon voelen. En daarna is het leuk de schopjes en bewegingen te horen en op een gegeven moment kon ik het horen als ze de hik had! Dus ik zou hem zeker bestellen!
Oh wat fijn, ik ben niet de enige die al een buikje heeft! Alleen voor mij is het de eerste. Ben zeker drie kilo kwijt dankzij de misselijkheid en mijn darmen zijn gelukkig iets minder gespannen. Waar ooit een zacht vetbuikje zat zit nu een rond bolletje, een soort halve voetbal, heel compact.
@chanti: Wauw, de eerste echo hier van 11 weken. Ben benieuwd iig veel plezier morgen! @ks2011: Fijn dat je nu dan al weet dat alles goed zit en het hartje klopt. @Rinkeltje: Ook al een mooi buikje! Hier ook 2 kilo kwijt door de misselijkheid.. zal er de komende weken vast weer heel hard aankomen hihi.
Mooie buiken Allemaal voor Mijn gevoel zoe ik er gwn dik uit en dat werd gister op een feest mg ff lekker bevestigt doordat een kennis zei nja wat ik zie kan niet van de baby zijn dus denk dat je een beetje teveel aant eten bent niet :s waarop ik maar niet heb geantwoord en door ben gelopen was er best verdrietig over eigelijk Mja dat even terzijde ik hoop dat ik kan slapen wekkertje staat om half 8 en om 9 uur de intake en echo ben zoooo zenuwachtig haha
Hier mijn buikje met 9.3 weken! Moet wel zeggen..was echt nu net voordat ik naar bed ging dus op zijn "ergst"! Overdags is hij een stuk kleiner
Vanmorgen om 4 uur ging het hier weer los! Zoon kwam uit bed en is in ons bed gekropen! Die gebroken nachten beginnen toch wel op te breken. Hopelijk vannacht een nacht zonder onweer en regen! Veel succes bij de echo's dames!
@meiden met een echo vandaag, heel veel plezier! Hoop op allemaal prachtige echo's! Ik ben zo nerveus voor straks... voel me met de dag minder zwanger. Zo bang dat het niet goed is...
Al die buikjes. Hier het enige wat gigantisch gegroeid is, zijn mijn borsten. Donderdag ga ik 2 nieuwe bh's halen. Had al gekeken in een goedkopere winkel maar ze hadden niks in de maat die ik nodig zou hebben. Eigenlijk hoop ik op een buikje als die van mijn zus. Ik denk dat die vergelijkbaar is momenteel met de buik van belliebel en ze heeft nog 4-5weken te gaan. @gewicht: Ik dnek dat onze weegschaal kapot is, die geeft vandaag plots een kilo minder aan dan gisteren. Dat doet die regematig eens of dan plots 2kilo meer.
Succes met de echo's vandaag allemaal! Ik moet nog even wachten tot vrijdag, ben echt super benieuwd omdat het dan mijn eerste echo zal zijn! Hier mijn buikfoto van vandaag. Ik vond mezelf al behoorlijk dik, maar gelukkig ben ik niet de enige. In totaal nu 0,5 kg aangekomen . In de avond is mijn buik wel een stuk groter trouwens!
Iedereen die vandaag een echo heeft, succes en geniet ervan! Ik mag morgen om 9:35 en daarna gelijk intake bij VK. Had net een hele goede nacht, belt mijn moeder om kwart voor 8. Dacht die is gek, neem echt niet op. Maar toen belde ze ook naar mobiel van vriend. Toen dacht ik oke, er is wat aan de hand! En ja hoor, is mijn vader vannacht opgenomen in het ziekenhuis met een hartritmestoornis. Godzijdank niet levensbedreigend, maar goed is het ook niet. Mijn moeder zegt dat ik me er niet te druk om moet maken, maar doe ik onbewust best wel Maar vanmiddag lekker aan het werk en dan 2 daagjes vrij!