Zit in the middle of knowhere eerstvolgende grote plaats is op een paar uur rijden. Morgen komen we daar wel bij in de buurt. Durf gewoon nu niet meer naar de toilet, bang voor meer bloed. Heb de vk gemaild, hopelijk snel een antwoord.
@noralie Ik ben 28 jaar @Belliebel Spannend inderdaad als je weet dat dit is voorkomen bij je familie. Je zegt gelukkig wel dat de kans heeeeel klein is, dus ga daar ook van uit. De vk was ook positief.. Dus lekker genieten van je zwangerschap, dat is veel meer waard dan de zorgen... Bewaar die maar voor morgen @Mart Naar om bloedverlies te hebben.. Maar het kan zo snel gebeuren, na gemeenschap of beetje hard persen op het toilet. Niet meteen van het ergste uit gaan. Vertrouw je lichaam. @ Sieza wat een leuke foto! Veel leuke reacties gehad? Kan ook niet wachten om het te vertellen.. Stom dat er in NL zo'n onafgesproken regel bestaat dat je tot ongeveer 12 weken moet wachten. Mja, zo hoort dat blijkbaar...
Mart, dat is wel even schrikken. Normaal hoeft het niks te betekenen maar als je er ook buikpijn bij hebt zou ik wel even langs de dokter gaan. Maar goed dat je de vk hebt gemaild! Snoepje11, hoezo de regel dat je tot 12 weken moet wachten? Dat moet je helemaal zelf weten! Wij hebben het met de 1e en nu ook weer met 8 a 9 weken verteld nadat we een goede echo hadden. Fout gaan kan het nog de hele zwangerschap en ook al zou ik een mk krijgen dan maakt me dat ook niet uit als anderen het weten. Soms is het nog zo taboe om er over te praten. Ik snap echt niet waarom. Je moet doen waar je je goed bij voelt!
Mart, heel veel sterkte. Hoop voor je dat het niets betekent... Hier na mijn vorige echo het al aan veel mensen verteld. Moest op werk vertellen en wil niet dat familie en vrienden het via via zouden horen. Zelf maandag weer echo, ben toch wel zenuwachtig.
Er wordt inderdaad vaak gedacht aan de 12 weken termijn om het te vertellen, omdat je dan de "gevarenzone" voorbij bent. Maar na de goede echo van gister hebben wij het verteld. Bewust niet eerder aan de buitenwereld omdat wij hiervoor een miskraam hebben gehad. Hebben veel leuke reacties gehad, doet toch altijd goed!
O Mart wat ongelofelijk spannend zeg. Voor dit soort gevallen mag je gerust het spoednummer van je eigen verloskundige bellen. Het is misschien niet heel goedkoop maar wie weet kunnen ze je een beetje geruststellen. Eki, gefeliciteerd met de verjaardag van je kindje. Bijzonder he. Ik vond het echt geweldig om s ochtends zingen de kamer binnen te gaan en er een speciale dag van te maken. Belliebel, he wat vervelend. Het is schrikken he. Super fijn dat je snel terecht kon bij je verloskundige en dat alles goed is. Bij mij duurt het nu al een week trouwens. Het lijkt nu iets minder te worden(zul je net zien dat het weer begint)
Wish, je krijgt het behoorlijk voor je kiezen he. Jeetje. Ik hoop dat het snel minder zal worden of natuurlijk helemaal over is. Seiza, leuke foto. Wij hebben het redelijk snel aan de familie verteld en nu vertel ik het aan vrienden als het zo uitkomt. Missmystique, ik begrijp je helemaal hoor. Het liefst zou ik elke dag even kijken. Ik ben benieuwd naar je echo. Eventueel voor de lijst, 24-6 heb ik mijn termijnecho.
Nog een paar uurtjes en dan heb ik eindelijk de eerste echo!! Ben nu al zenuwachtig haha. @mart en Belliebel: sterkte beiden. Het komt vast goed, maar ik kan me goed voorstellen dat jullie in de zenuwen zitten...
Dames met een echo heel veel plezier!!!! Mart en Belliebel hopelijk gaat het snel beter en kunnen jullie ook lekker genieten van de zwangerschap. Hier merk ik dat ik mijn baarmoeder soms voel, deze geeft dan een stekende pijn. Volgens VL heb ik dan te veel gedaan, kan dat? Gisteren positiebroeken gekocht, alleen geen korte broeken kunnen vinden voor het werk helaas. Langzaam wordt het steeds echter, komt ook wel door de echo van woensdag. Nu tijd om lekker te gaan genieten
Ik dacht vanmorgen drink eens een kop thee ipv koffie maar heeft toch niet het beoogde effect helaas. Hier begint de vermoeidheid toch steeds meer toe te slaan. Slaap in de ochtend zelfs al weer langer en ben kapot bij het opstaan!
Ik dacht ook dat het eerst was na een drukke dag dat ik mijn baarmoeder voelde maar vanmorgen voel ik die ook af en toe steken en heb nog niks gedaan buiten in de douche geweest.
Ben geen bloed meer verloren Iets geruster dus, maar nog niet helemaal. Voel me baarmoeder inmiddels, dus er zal wel iets groeien.
Hier ook veel groeipijntjes hoor. Maar ik heb (vind ik zelf) dan ook al een gigantische buik. Ik krijg van iedereen de vraag of het er geen 2 zijn. De vk kon gister ook mijn baarmoeder al voelen. Deze kwam 2 cm boven mijn schaambot uit. Ze zei er verder niets over. De 30ste voor een normale controle naar de vk toe. Ga de vragen die ik heb maar opschrijven (want die vergeet ik toch weer haha). Geen bloed meer gezien hier. Heb wel het idee dat mijn bekken beginnen op te spelen. Werd meteen gecorrigeerd op mijn zithouding door een collega haha. Ben wel enorm blij met mijn collega's, ze zijn allemaal zo lief en bezorgd om me. Dat geeft toch ook wel een lekker gevoel.
Mart wat fijn dat het nu is gestopt.. Bloed is nooit leuk. Ik hoop dat alles goed is. Belliebel, gelukkig heeft het een duidelijke oorzaak. Hoewel niet leuk.. Kans is dus groot dat het nog weer goed komt. Daar duim ik voor. Kwaaltjes.. Hier beginnen te kwaaltjes langzaam minder te worden. De krampjes zijn weg en hebben plaats gemaakt voor steken in mn liezen.. Boobs zijn minder gevoelig en gespannen.. Misselijkheid is er nu alleen nog maar bij vlagen (oke wel opeens vrij hevig zo uit t niks) Ik ben alleen ook intens moe. Pff lijkt wel of er watjes in mn hoofd zit.. Hoewel ik aan de ene kant wel vertrouw dat t goed is, vind ik het toch wel eng dat de kwaaltjes minder worden.. Nog een kleine week tot de echo.. Ik wil zo graag die coins ketting kunnen halen.. Ik hoop echt maar dat alles nog goed is
Net een super mooie echo gehad! Het hartje klopt, de armpjes en beentjes bewogen en omdat hij/zij steeds draaide was het opmeten nog best een klus. Ben 2 dagen langer zwanger dan ik dacht, nu dus op 5 januari uitgerekend. Ben zo ontzettend blij!
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST♥ ♥ chanti1990 (23 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 30 december 2014 ♥ wish01 (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 30 december 2014 ♥ Mammievan5 (29 jaar) 7e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Beertje4387 (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Zyra (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Daan83 (30 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ belliebel (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 - miepje1981 (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Bloempje34 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Mart (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Chickenmomma (27 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Von1987 (? jaar) ? kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ IngeM (28 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 januari 2015 - Maminoti (33 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 5 januari 2015 ♥ Zeilbootje (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 januari 2015 ♥ Noux (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 januari 2015 ♥ Vlindertje81 (32 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Iris balk (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ girlwithredhair (34 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Sieza03 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Louloulo (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ NookY (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 - Mop81 (32 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Moontje86 (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 - Pandorabeads (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 - Mamatje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 ♥ Elfenprinses (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ ks2011 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ Nouralayn (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ Eki (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ Mireille74 (40 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 ♥ Thammy (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 ♥ Esther1983 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Noralie87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Snoepje11 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 - MamavanDaisy (25 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 12 januari 2015 ♥ Missmystique (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 12 januari 2015 ♥ Vosje84 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 januari 2015 ♥ Zweepje (? jaar) ? kindje Uitgerekend op: 13 januari 2015 ♥ LinOo (29 jaar) 1e kindje uitgerekend op: 13 januari 2015 ♥ MvanL (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 13 januari 2015 ♥ Droppie Drie(32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 14 januari 2015 ♥ Rinkeltje (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 januari 2015 ♥ pamela1203 (33 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ Merlijn1981 (33 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 44 dames op de lijst: (aantal) jongen, (aantal) meisje, (4) verrassing ♥AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S ♥ 16 juni - Esther1983 - termijn echo 16 juni - Noralie87 - termijn echo en intake vk 16 juni - Von1987 - tweede echo 17 juni - Noux - tweede echo 19 juni - LinOo - termijnecho 23 juni - Mammievan5 - tweede echo 24 juni - Moontje86 - termijn echo 24 juni - Eki - termijn echo 24 juni - Nouralayn - termijn echo 24 juni - Vosje84 - termijn echo 26 juni - Rinkeltje - termijnecho 27 juni - Louloulo - tweede echo 30 juni - belliebel - afspraak vk 30 juni - Missmystique - termijn echo 1 juli - pamela1203 - termijn echo 2 juli - MvanL - termijn echo 4 juli - NookY - termijn echo 11 juli - Thammy - 14-weken echo 20 augustus - girlwithredhair - 20 weken echo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ -mamalicious -Mandy3 -Mammz -Joyofliving -Ankie25 -Liz0104 -itakepictures -Eveline1986 -Elita -Cosy