Myssmystique, wat mij is verteld kunnen ze dat niet zien met de 20 weken echo. Ook hier is het kindje welkom down of niet. Ik vind dat ik niet mag beslissen of een kind mag leven of niet. Tuurlijk zal het zwaar zijn en ons leven op ons kop staan als het kindje gehandicapt zal zijn. Maar ook gehandicapten zijn mensen die gelukkig kunnen zijn. Maar ieder moet hierin zijn eigen keuzes maken.
Oh yeahhhh heb het hartje gevonden, moest behoorlijk hard drukken, maar toen hoorde ik het locomotiefje, heeeeel zachtjes een aantal seconden en toen was tie weer weg. Maar hij is er. ben echt zoooooo happy! Alle bezorgdheid in 1x weg. Wat kan een mens bezorgd zijn zeg!
He, gatver, nu net naar de wc verlies ik helderrood bloed Dat kan toch niet door de angelsound komen? Net verloskundige gebeld en morgen mag ik even voor een echo komen. Hopelijk zet het niet door en gaat het gewoon goed met ons ukkie....
Nee noralie kan daar niet doorkomen! Zal iets onschuldigs zijn vermoed ik! Fijn dat je wel meteen mag komen!
O jee dat is schrikken zeg! Ik denk niet dat het door de angelsound komt. Je hebt hem maar twee keer gebruikt toch? Mijn verloskundige vertelde wel dat het dagelijks gebruikt schadelijk is. Ik deed het bij onze dochter 1 keer per week. Uiteindelijk zelfs minder. Als je je kindje duidelijk kan voelen heb je er minder behoefte aan.
Net weer het hartje gehoord en m'n man ook, dus dat zit goed. De schrik zat er wel enorm in. Nu ga ik hem ff niet meer gebruiken morgen, want stel dat het wel schadelijk is. Morgen toch een echo dus dan kunnen we naar onze mini kijken
Hè Noralie dat is wel ff schrikken. Maar dat je het hartje weer hebt gehoord stelt dan wel gerust. Hopelijk is alles goed! Hier vandaag de intake bij de vk gehad. En termijnecho ingepland voor 26 juni. Lekker over 2 weken alweer joehoeeee! Morgen gaan we het nieuws aan mijn vader vertellen...spannend!
De angelsound is niet schadelijk, dat versterkt het geluid doormiddel van microfoontje ofzo. De doppler van de vk gaat wel met stralingen, daarom wordt dat meestal pas gedaan vanaf 12 weken
Bloempje veel plezier met vertellen! Noralie wat schrikken! Hoelaat mag je? Ik heb mn verloren kwaaltjes terug gevonden.. 'snachts Buik deed pijn, borsten pijn, en vreselijk misselijk.. Bleegh Maar wel blij dat ze er nog zijn
De nacht zonder bloed doorgekomen. dus denk een adertje gesprongen ofzo. ga nu eerst werken en dan om 9 u. de verloskundige bellen wanneer ik mag komen. Heb gewoon een trauma van bloed. pffff de zenuwen zitten er nog in!
Na een slechte nacht mag ik zo weer werken! Heb ook nog alles douchers, pffff! Gelukkig maar 4 cliënten. Slapen lukte gisteravond niet zo goed aangezien iedereen nogal uit zijn bol ging bij ieder doelpunt van Nederland vooral onze buurman! Noralie, fijn dat het bloeden weer gestopt is!
Noralie ik vond die rossige afscheiding al doodeng, dus bloed ook. Denk een adertje wat gesprongen is. Toevallig harde ontlasting gehad ofzo? We zijn weer een weekje verder dus weer een Buikfoto gemaakt. Ben er toch best wel trots op hihi. Denk alleen dat ik formaatje olifant word *grinnek*
Wouw bellibel !!!! Wat een mooie buik al ! Noralie bloed is altijd schrikken gelukkig mag je vandaag een echo hopelijk krijg je die vroeg. Bloempje34 ga je het op een creatieve manier vertellen of gewoon zo vertellen omdat het natuurlijk al erg leuk nieuws is. Wij willen het morgen vertellen was afgelopen week bij vk omdat ik ze dus zorgen maakte, maar de vk zei meteen ik weet zeker dat alles goed is kom zegt ze kijken we even. En toen dacht ik van ja waarom wachten tot de 12 weken....? Is dat niet omdat ze vroeger ook echt pas een echo kregen vanaf 12 weken ?
Schrikken zeg Noralie! Gelukkig is het weer weg. Wanneer kun je bij de vk langs? Bellie wat een gigantische buik dat belooft nog wat... Iris dat komt omdat ze hier in nl standaard alleen de termijnecho en 20 wekenecho doen. Termijn om de uitgerekende datum te berekenen, 20 weken als medische check. Alle andere echos zijn extra (wat ik overigens belachelijk vind hoor, zo weinig echos )
Yeej, wij gaan het vandaag ook al wat verder vertellen. De naaste familie en vrienden. Wilden eerst wachten tot 12 weken, maar wat maakt die ene week uit als de echo goed zit! Ben benieuwd wat ze gaan zeggen .