1-15 januari 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Leuk! Wordt echt zo he ;)

2. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leuk noux! Ben benieuwd of je slaagt.
    Noralie: wil je mij ud nog op 4 januari zetten?
    Wagen: ons lijkt zo'n wagen wel wat die met je meegroeit. Dus als er een 2e komt dat je er een bak bij kunt zetten. Volgens mij heb je dan de joolz geo, icandy Peach of eentje van bugaboo.
    Verder willen wij de stokke kinderstoel en waarschijnlijk commode en kast van Ikea en ledikantje van bopita.

3. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Ja.. vindt t nog steeds wel onwerkelijk hoor! Dinsdag weer een echo.. ben alweer zenuwachtig!!
    Dit kamertje is van KidsFactory.. Bopita staan ook leuke van op Marktplaats.. vaak maar voor 1 kindje gebruikt.. Kast hebben we niet nodig, zit een vaste in t slaapkamertje..

4. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Oo leuk, heel veel worden (net als ik) al helemaal gek van de babyspullen. Wij gaan sowieso voor het volgende: kinderwagen - mutsy evo nomad urban. Babykamer - serie hensvik van ikea. Verder nog druk aan het rondkijken, zie veel te veel van alles. En om de kosten te besparen, ga ik zelf een aantal dingen naaien zoals een wrapper, broekjes, boxkleed, en wat speelgoed items zoals hanger voor in de kinderwagen enz.

Zoveel leuke inspiratie ook te vinden op pinterest!

5. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Ik kijk bijna dagelijks op mp.. komen elke dag nieuwe kamertjes bij.. scheelt te veel met nieuw kopen!

6. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Ooh maar zand is geen probleem ben niet echt een strand persoon. En als we naar de zee gaan is dat buiten het seizoen dan is het zand meestal nat. :D
    En een draagzak zal er hier waarschijnlijk ook wel komen dus voor een strandwandeling zouden we dat nog kunnen gebruiken.

7. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Voor een draagzak ben ik aan het twijfelen tussen een tula of een van rose and rebellion. Het makkelijke aan de tula is dat je een insert hebt om ze te kunnen gebruiken vanaf de geboorte.

8. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Ik heb een bondolino. Kan ook vanaf de geboorte zonder speciale insertie! Ik vind hem erg fijn!

9. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Die vind ik minder mooi :)

10. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Hier nog niks gekocht en voorlopig ook niet van plan :) We hebben alles nog van de oudste (zelfs alles nog in gebruik, op de box na). Die krijgt een nieuwe kamer en voor de nieuwe uk gaan we alleen de accessoires nieuw halen. Eerst maar even kijken wat het wordt, dan gaan we shoppen!

Ik wil met 16 weken een geslachtsbepaling laten doen (kost hier 40 euro), 2 dagen later gaan we voor 4 weken op vakantie dus wel leuk om het voor die tijd te weten!

Wij hebben trouwens een mutsy 4-rider single spoke.

Edit: en ook een bonolino en een manduca. Heerlijke draagzakken!

11. Vosje84

Vosje84 Actief lid

28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Dat scheelt echt een hoop denk ik. Mijn nichtjes hebben er een en dan zitten de wielen "achterstevoren" lijkt me nogal lastig met sturen.

Spannend, de termijnecho alweer. Wij moeten nog iets meer dan een week wachten.

12. Vosje84

Vosje84 Actief lid

28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Wij hebben een mini monkey draagzak gekregen. In theorie is het een erg leuk ding. Je kan er een hangmat van maken en later een heupdrager voor peuters. Ik heb hem maar een keertje 2 minuten gebruikt. Hij hangt heel zwaar aan je nek en als hangmat vond onze dame het nogal eng. Ik heb hem uitgeleend en ook daar gebruiken ze hem niet.

13. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Hier morgen 9.40 termijnecho ! Spannend weer hoor!

14. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Hier hebben we een quiny kinderwagen en een maxicosi die daar ook op past. Via mijn zwager kunnen we waarschijnlijk een draagzak overnemen, maar zelf wil ik nog een draagdoek.

Morgen om 14.00 termijnecho. Tijd vind ik best wel snel gaan.

15. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    We hebben t bedje en commode gekocht!! Moet een nieuw likje verf op, maar het staat as we speak achter in de auto en gaat met ons mee naar huis! Blij blij!!

16. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Hier nog 12 dagen tot de volgende echo. Ik hoop dat alles nog goed is.

17. Missmystique

Missmystique Niet meer actief

Fijn Noux!! Ben erg benieuwd, mogen we een foto zien?

Hier nog twee weken tot de termijnecho.

18. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland

19. Snoepje11

Snoepje11 Lid

10 jun 2014
    45
    0
    0
    @Esther en @Vlindertje heeeeel veel succes morgen! Wij hebben morgen ook onze eerste echo! Zo benieuwd, spannend en de zenuwen zijn nu al aanwezig. Het eerste echte bewijs dat er een kindje in m'n buik groeit!

20. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Snoepje jij ook succes en plezier vandaag! Hoelaat mag je??

Deel Deze Pagina