Hier ook zere borsten. Of nou ja, links vooral, rechts amper. Met vlagen misselijk ook, en menstruatiekrampen en een zere rug. En moe. Maar verder, ik geloof niet dat ik mag klagen.
@noralie wat heb jij snel een eerste echo!! Normaal is dat ergens tussen 7 en 10 weken. Lucky you! Ik heb mij nog niet gemeld bij de vk. Wacht daar nog een week mee
Ik heb in dec. een MA gehad en ze willen alles goed checken bij me. 15 mei was de enige optie nog, anders werd het. 28 mei. denk nog te vroeg om een hartje te zien. maar kunnen we wel. ff kijken of alles op de goede plek. zit.
Ik heb al 3 dagen van die lichte testen... Voelt niet gijn.. Heb Eem cb liggen maar durf hem niet te doen..
Ik heb eergisteren getest met 123thuistesten en was super super vaag streepje... Gister weer 123thuistest rn weer erg vaag.. Vandaar dat ik kV 2v5,- ben gaan halen en die werd gister een stuk duidelijker... Vandaag uit dezelfde urine 2 testen: kV (zelfde lijntje kijkt iets lichter of ligt aan mij) 123thuistest super vaag lijntje En de de kV testen onder elkaar van gister en vandaag! Snappen jullie t hahsha Heb cb ligge maar durf niet
De CB geeft met zo'n streepje wel zwanger aan hoor. Mijn streepje op de test van de etos (die van 2v5) was dinsdag net zoals die van jou en smiddags heb ik de CB gedaan (zonder geconcentreerde urine) en die gaf ook zwanger aan.
Dit is echt wel positief hoor mammz. Ik ga straks ff. cb digital halen. had gisteren al een heel duidelijke op kv2v5 En ook nog ff langs de action voor testen. wil graag een knaller hihi
Hier opeens minder pijnlijke borsten.. krijg het gelijk benauwd hopelijk heeft het niets te betekenen. Kan iemand op de lijst zetten dat ik 22 mei de intake bij de vk heb?
Goedemiddag dames, na al streepjes te hebben op 6, 7 en 8 dpo maar buiten afleestijd. Vanmorgen een vage binnen de tijd en vanmiddag een duidelijke op de midstream van sensitest, kom ik mij hier voorzichtig melden. Vermoedelijke bevallingsdatum is 15-1-15, 33 jr en 4e kindje! Kan het nog niet helemaal bevatten! Hopelijk lopen ze komende dagen mooi op!
Ok... Ik geloof t! Weet niet wat het is maar bij mijn zoontje wist ik voor de test al 100% zeker dat t raak was dat heb ik nu totaal niet.. Maar ga maandag toch de vk maar bellen 😁
@ Mandy, niet leuk! Digitale knuf! @ zwangere dames, van harte gefeliciteerd! Bij deze durf ik het aan om ook mijzelf aan te melden: Elfenprinses, 34 jaar, 1e kindje, 9 januari 2015 (denk ik) Het is voor mij de 3e x dat ik zwanger ben, en ditmaal heb ik er vertrouwen in dat er in januari een lieve baby geboren gaat worden. (In ons huis, natuurlijk ook bij jullie) @ voorstellen, ben bijna 1 jaar getrouwd, heb 3 katten, werk als activiteitenbegeleider in het ziekenhuis, woon in het zuiden van het land, studeer deeltijd theologie / levensbeschouwing en ben dol op lezen. @ kwaaltjes, af en toe wat steken bij uitrekken, voornamelijk 's avonds misselijk (maar nog niet overgeven) en de knoop van mijn spijkerbroek gaat niet meer dicht. @ afspraken, nog geen afspraken. Zal na het week de gyn bellen. Ivm met de bbz zal ik me daar eerst moeten melden. Heeft wel weer een klein voordeeltje, waarschijnlijk gelijk een vroege echo
He gat meis, jij ook al? Bij mij is het gisteren/vandaag ook begonnen Ik wens je heel veel sterkte!!!
Sterkte mandy, niet leuk! Nieuwe dames gefeliciteerd en welkom! Ik heb net gewoon een powernap gedaAn op de bank, ben zo moe! Dochter heeft hele nacht lopen spoken, ze is ziek Nu voel ik me gelukkig weer wat fitter! Wat zijn jullie plannen voor het weekend? Ik ga vanavond nog een rondje hardlopen en verder nog een knuffeltje haken voor een zwangere vriendin (bijna uitgerekend). Morgen denk ik lekker niks!
Hoi dames! Ik wil me graag bij jullie toevoegen! was eerst nog onzeker na een aantal (twijfel) lichte positieve testen, maar vanmiddag had ik een mooie test in handen! Dit wordt mijn derde kindje, en de eerste van mijn vriend... Hij is helemaal in de wolken! Ik ben 25 en de vermoedelijke bevallingsdata is 12-01. Ook wil ik even de dames met miskraam heel veel sterkte toewensen, hopelijk hebben jullie snel een plakbeeb! Dikke knuffel!