Bahbah... Staat voor mijzelf voor een lastige keuze en weet niet wat ik moet doen. Ik heb een eigen webshop met sieraden die ik zelf maak. Nu verkoop ik de laatste tijd weinig tot niks. Nu met de baby op komst, ga ik er in de loop van de tijd toch geen tijd voor hebben. Hierdoor zit ik er aan te denken om alles te verkopen wat ik heb, en dat is er nogal wat Het enige waar ik mee zit is dat ik er nooit voor ga krijgen wat ik er aan uitgegeven heb. Denk nog niet eens een kwart, maar ja, we kunnen de ruimte ook wel gebruiken zo lang we nog in dit piepkleine huisje wonen. Vriend zegt dat ik het niet moet verkopen, ten eerste omdat hij bang is dat ik spijt krijg en ten tweede, omdat je er toch niet voor krijgt naar wat je er aan hebt uitgegeven. Pfoei, moet het even van me afschrijven... Lastig als je een collectie hebt waar je 13 jaar over hebt gedaan om bij elkaar te hebben
Heerlijk is dat he? Ukkie wilde zich vandaag niet laten horen, na 5 min. was ik het zat. Van de week nog maar weer eens proberen
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST♥ ♥ chanti1990 (23 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 30 december 2014 ♥ wish01 (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 30 december 2014 ♥ Mammievan5 (29 jaar) 7e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Beertje4387 (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Zyra (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Daan83 (30 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ belliebel (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ IngeM (28 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 - miepje1981 (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Bloempje34 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Chickenmomma (27 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Von1987 (? jaar) ? kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Mart (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 januari 2015 ♥ Zeilbootje (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 januari 2015 ♥ Vlindertje81 (32 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Iris balk (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ girlwithredhair (34 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Sieza03 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Louloulo (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 - Mop81 (32 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Noux (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Moontje86 (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 - Mamatje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 ♥ Elfenprinses (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ ks2011 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ Nouralayn (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ Eki (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ Mireille74 (40 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 ♥ Thammy (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 ♥ Noralie87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 ♥ Esther1983 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Snoepje11 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 - MamavanDaisy (25 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 12 januari 2015 ♥ Vosje84 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 januari 2015 ♥ Zweepje (? jaar) ? kindje Uitgerekend op: 13 januari 2015 ♥ LinOo (29 jaar) 1e kindje uitgerekend op: 13 januari 2015 ♥ MvanL (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 13 januari 2015 ♥ Rinkeltje (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 januari 2015 ♥ pamela1203 (33 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ Merlijn1981 (33 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ NookY (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ Droppie Drie(32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 41 dames op de lijst: (aantal) jongen, (aantal) meisje, (4) verrassing ♥AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S ♥ 23 juni - Mammievan5 - tweede echo 24 juni - Moontje86 - termijn echo 24 juni - Eki - termijn echo 24 juni - Nouralayn - termijn echo 24 juni - Vosje84 - termijn echo 26 juni - Rinkeltje - termijn echo 27 juni - Louloulo - tweede echo 30 juni - belliebel - afspraak vk 30 juni - LinOo - termijn echo 1 juli - pamela1203 - termijn echo 1 juli - Noralie87 - intake vk 2 juli - MvanL - termijn echo 4 juli - NookY - termijn echo 11 juli - Thammy - 14-weken echo 30 juli - Noralie87 - geslachtsbepaling 20 augustus - girlwithredhair - 20 weken echo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ -mamalicious -Mandy3 -Mammz -Joyofliving -Ankie25 -Liz0104 -itakepictures -Eveline1986 -Elita -Cosy -Missmystique
LinOo, lief je dat het vraagt. Gaat best redelijk, helaas nog wel buikpijn maar zit pas op dag 4 na het verliezen van het vruchtje. Vorige keer (ben nu ervaringsdeskundige ) heb ik na het verliezen van het vruchtje ook nog 12 dagen wat bloed verloren en de eerste week nog buikpijn gehouden. Ik zie zeker verbetering naar mate de dagen vorderen dus komt vast weer goed . Emotioneel gaat het ook wel redelijk, heb wel eens een dag een dipje maar ik probeer positief te blijven, volgende keer moet het gewoon goed gaan . Daarom focus ik me niet al te veel op wat er allemaal mis kan gaan en wat de reden daarvan kan zijn. Gewoon vol goede moed de toekomst tegemoed omg dat rijmt haha. Ik zie nu opeens jouw banner, en die geeft me wat hoop voor de toekomst (niet om te zeuren hoor, maar in je handtekening staat een klein foutje, bem ipv ben )
Hee Hee. Cosy neem je tijd en hopelijk mag het 3x scheepsrecht zijn voor jullie gun het je zo! Hier 30 juni geslachts bepaling met 14 weken. Me gevoel zegt een meisje en in het nub topic zegt er tot nu toe 1 ook een meisje. Ben dus erg nieuwschierig! Hoe is het met jullie alle?
Hihihi ik zag t ook.. Is aangepast Knap dat je er zo instaat.. Ik was na de tweede mk helemaal kapot van verdriet. Daar kwam bovenop dat het vervolgens lang duurde voor het weer lukte.. Ik vind je enorm dapper! Denk goed om jezelf. Neem de tijd die je nodig hebt. Wij hebben wel allerlei onderzoeken gehad, maar ik kan dan ook slecht omgaan met "niks doen". Die uitslagen geven mij wel veel rust. Er zijn geen afwijkingen gevonden, wat de kans dat er nu iets mis is enorm klein maakt. Maar nogmaals, doe wat voor jou goed voelt. Je komt enorm dapper over!
Met 14 weken al? Is het dan wel goed te zien? Hoeveel echo's heb je al gehad? Volgens mij is jullie kind nu al n fotomodel
Das heel lastig.. Ik kan je wel het advies geven nu niet te drastische beslissingen te nemen.. Verder weet ik ook niet zo goed wat hierin het verstandigste is
Uhm volgens mijn 5 echo's maar ik ben zwanger geraakt dankzij een kliniek dus heb meer echo's gehad zowel daar als bij de vk. In België doen ze het al bij 13 weken. Ze lopen daar een stuk voor op Nederland. Er zijn ook plekken in Nederland waar ze het al kunnen zien vanaf 14 weken.
Waar ik ga doen z ook geslachtsbepaling vanaf 13 weken idd. Schijnt dat ze het bij 14/15 weken regelmatig ook kunnen zien. Hier pas bij 16 weken, wil toch wel 100% zekerheid hebben, dat schijnt pas vanaf dan te kunnen, daarvoor is de kans dat ze het mis hebben (omdat het nog verder ontwikkeld) toch een tikkie groter. Lastige keuze Sieza! Zou er gewoon eens goed over nadenken voor je een beslissing maakt! Zou idd wel erg klote zijn als je later spijt krijgt... Wat fijn dat het wat beter gaat Cosy, hopelijk snel een goede zwangerschap!
Ik zie nu pas dat er 13 staat dan is jullie geduld zeker wel op de proef gesteld zeg . Omdat dit de tweede ma/mk was kreeg ik ook het aanbod voor een consult bij de gyn en dus wat daarop mogelijk zou volgen. We hebben samen besloten dit nog niet te doen. In het overgrote deel van de ma/mk ligt het aan het vruchtje dus de kans dat ik 2x dikke vette pech heb is gewoon erg groot. Ik zou juist onrustig worden van al die onderzoeken hihi, en er nog meer mee bezig zijn. Das ook een van de redenen waarom we het er gewoon nog een keer op wagen . Ik moet zeggen dat rustig op mijn mk's wachten en mijn lijf zijn werk laten doen voor mij persoonlijk echt de beste keuze is, mijn hoofd heeft al aan het idee kunnen wennen en het gedeeltelijk verwerkt. Nu het op gang kwam was ik er klaar voor ik had die tijd gewoon nodig denk ik
Sieza Als je hier nou eens je webshop vermeld wie weet zien wij dan nog iets leuks hahha ik hou egt van sierade die zelf is gemaaktlekker uniek Wat de geslachtbepaling betreft Een vriendin van me heeft met 16+3 laten doen in lommel Het werd een jonge Heel dr vakantie geshopt naar blauwe en jongens spullen Nu heeft ze eergister haar 20 weken echo gehad, ze vroegen weetje al wathetword, ja zei ze , zegt de gene bij het diagnostisch centrum, leuk!!! Jullie dochter is al lekker druk Nog een paar keer goed gekeken en het is echt een meisje Dus wij hebben meteen besloten maar geduldig tot de 20 wk te wachten haha
Sieza, had over je vraag heen gelezen maar ik zou de trend gevoelige items verkopen en de evergreens bewaren. Wie weet hoe je er over 5 jaar over denkt en alles wegdoen voor een fractie kan altijd toch nog? MvanL, wat een bak zeg
Wij zagen met de 20 weken echo echt al duidelijk dat het een jongetje werd! Mijn zusje wilde het niet weten maar die zagen het zelf met de 20 weken echo. Ze vertelde dat dus en ik wist genoeg. Wij scheelde 10 weken van elkaar, uiteindelijk is zij 8 weken na mij bevallen!
Dat is fijn dat je het al gedeeltelijk hebt kunnen verwerken Ook fijn dat je lichaam het zelf doet. En onderzoeken moet je indd alleen doen als je er achter staat. Grappig hoe maar weer blijkt hoeveel mensen verschillen. Ik heb niet afgewacht (heb medicijnen gehad) en wilde juist die onderzoeken om het vertrouwen in onszelf terug te krijgen. Ik ben er voor nu heel blij mee, want ik weet nu dat wij geen chromosomafwijkingen hebben. Dit geeft enorm veel rust voor de termijnecho. Maar ik vind het heel knap hoe je dit hebt gedaan. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dat het dit keer wel goed mag gaan!
Haha, dus die heeft alvast een berg kraamcadeautjes op voorraad voor als er in haar omgeving een jongetje wordt geboren!! Ik twijfel nog een beetje of we netjes tot 20 weken wachten of bij 16 weken al een geslachtsbepaling laten doen. Ach, we hebben nog even om daar over na te denken!
vaak is het toch andersom... en jongens is meestal zo duidelijk te zien... die van ons die spreiden gewoon dr benen bij de echo
Wij willen ook weten wat het wordt. Maar hier geen geslachtsbepaling. Wij wachten gewoon tot de 20 weken (duurt alleen nog zo lang haha). Mijn gevoel had het de vorige 2 keer goed qua geslacht. Nu zegt mijn gevoel een jongetje. Ben benieuwd of het deze keer ook goed is.