Oke tnx voor de tip Ik ben zo niet handig met dat soort dingen al eens uitzoeken wanneer ik uiterlijk moet betalen
Heb net een beschuitje gegeten, het smaakte me goed, nu hopen dat t binnen blijft! Hoop t wel, gaan vandaag een dagje op pad met schoonfam..
Wat een super mooie echo noralie! Pff kan nu al helemaal niet meer wachten tot dinsdag. Toch weer een spannend moment! Als die echo er goed uitziet zal ik meer gerust zijn. Andere kant, je maakt je he hele leven lang wel zorgen om je kindjes, ook uit de buik Oja hier ook een cyste, veel last van gehad de eerste weken, maar bij vorige echo was ie al mooi gekrompen en volgens mij nog maar zo'n 3 of 4? Cm.. hoop dat de jouwe ook mooi mag krimpen noralie! Hier flink ziekjes, heel verkouden en de holtes ontstoken. Fijn is anders... dus maar flink stomen en vitamines binnen krijgen. Iedereem een fijne zondag! Oja ik was aan het terug lezen en las over een fb pagina voor dit groepje.. is dat nog wat geworden??? Dan zou ik graag toegevoegd willen worden Liefs
Zo wij lopen hier wel erg hard van stapel haha Dalik een baby kamertje ophalen wat we via marktplaats gekocht hebben Vind het best spannend hahaha word allemaal steeds echter Wel fijn op marktplaats vind je egt voor zo belachelijk weinig geld een complete kamer! Als het vanavond staat zal ik wel eens een foto posten Ook denken we eruit te zijn wat namen betreft hebben jullie het daar okal over of doe ik egt alles te snel hahah
Klopt voeg me toe als vriend op fb dan kan ik jullie daarna toevoegen anouk vierstra hrb een groen shirt aan op foto
Ik kon het niet laten om op facebook te kijken welke gezichten erachter zitten, hopelijk niet erg😜 Maar wat een knappe meiden heb je zeg! *smelt*
Ben ook wel benieuwd naar de fb pagina, maar wacht nog even Wij hebben het namelijk nog aan niemand verteld, dus ben veelste bang dat ze iets zien.
Hier ook veel steken in de onderbuik. Doet helemaal zeer als ik moet niezen auww Lees bij een aantal dat ze dan wellicht te veel gedaan hebben. Wat is dan te veel? En moet je echt al rekening houden met de zwangerschap door dingen niet te doen? Heb ook een cyste maar ze hebben niet genoemd hoe groot deze was.... Las dat er meer mensen in de zorg werken, vanaf wanneer mag je bepaalde niet meer doen of beter van niet? Verder nog steeds geen/weinig klachten en besef het soms nog niet echt goed dat er een klein baby'tje in mij groeit
Hier ook bij niezen maar dat zijn me banden. Hier ook in de zorg. Maar ben nog arbeid therapeutische aan het werk. Wil na de vakantie weer gewoon normaal gaan werken dus dat is even afwachten. Ik denk dat je moet oppassen met aantrekken van steunkousen en je houding daarbij. Vanaf bepaalde weken niet meer te vaak bukken of hurken. Maar dat kun je op Internet vinden.
Gelukkig ben ik weer goed te pas. Denk dat een griepje is geweest zaterdag..Gister was ik er weer boven op!