@kristelo: je kan dat ook krijgen hier in belgie, je moet eens de site van je mutualiteit doornemen. @nekplooi krijgen jullie allemaal onmiddellijk de resultaten van het bloed mee? Hier is het nog 2 dagen wachten. Als ik geen telefoon krijg is het goed, als ik wel telefoon krijg is het niet goed. Vrijdag is bloedgenomen, in de het ziekenhuis werkt het labo heel de nacht en weekend door. Ik denk dus als het niet goed is dat er toch al een telefoon zou moeten geweest zijn. Ze gaan toch echt niet wachten om op die laatste dag te bellen?
Hey meiden ik mag helaas ook bij de vlindermamas...... Jullie allemaal een hele fijne zwangerschap gewenst dat alles goed mag gaan.
Loulou, Ik kreeg dat onmiddellijk mee omdat ik al bloed ben gaan laten trekken op 10 weken. En dan berekenen ze dat onmiddellijk, hier volgens mijn papieren adhv nekplooi, neusbeentje en leeftijd
Vanmorgen op controle geweest bij de vk! Alles in orde en ook het hartje gehoord! Wat een heerlijk geluid is dat toch!
@Iris heel veel sterkte! Zo ik ben er weer, heb inmiddels een nieuw appartement 4kmr zijn nu druk aan de klus,,pffff en k doe natuurlijk veels te veel.. Sinds een week hele erge bandenpijn, en kramp rechts heup onderrug na plassen en met lopen dus zo ff vk bellen
Jeetje Iris wat vreselijk zeg! Dacht dat jij ook al de 12 weken voorbij was...dan verwacht je het ook niet meer zo. Ik wens je heel veel sterkte.
Ik wilde vanmorgen nog iets gaan doen op de nieuwe slaapkamer van zoonlief, die moet helemaal gestript, belde mijn zusje! Heb ik 1 uur met haar aan de telefoon gehangen. Helaas dus niks kunnen doen! Nu de kindjes halen en vanmiddag nog het oudergesprek van de jongste. Misschien daarvoor nog tijd om het badmeubel wat er staat al gedeeltelijk uitelkaar te halen!
Iris, ik las net je verhaal... wat moet dat een klap geweest zijn! Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen!
Sterkte Iris. Wat moet jij vol met ongeloof zitten, zo plots klaps je wondertje verliezen als je het totaal niet verwacht omdat alles een paar dagen ervoor nog goed was. Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte Iris! Dat verwacht je nu toch niet meer. Er mochten bij deze lijst geen vlindermama's meer bijkomen. Echt super naar! Hopelijk kunnen ze bij het onderzoek in ieder geval antwoord geven hoe dit kon gebeuren en misschien hoe het een volgende keer goed kan gaan. Nogmaals heel veel sterkte voor jou en je omgeving!