Goeiemorgen!! Ik wist helemaal niet dat jullie hier ook aan het kletsen waren, gezellig! Mag ik mee kletsen? Mijn uitgerekende datum is 09-01-15 . Ben 24 jaar. Ik heb al een dochtertje van 2,5 jaar! Wij hebben het al verteld aan ouders/ schoonouders en beste vriendin! Voel me goed! Geen kwaaltjes. Ben wel moe maar of dat door zwschap komt of dochter die vroeg wakker wordt is?? Hier nog elke keer aan het broekgluren; bang dat ik toch ongesteld word, al is daar helemaal geen reden voor!. Ga binnenkort nog een testje doen hoop op een knaller. Laatste test was vrijdag, een cb die gaf 1-2 weken aan. Volgende week de vk bellen. Hoop snel op een echo! Maar denk met 10 weken pas! Voor de dames waar het al mis is gegaan! Heel veel sterkte!
Gefeliciteerd ks2011! Mooie test belliebel! Ik ben nog steeds zwanger. Teststreepje is bijna even donker als de controlestreep en geen bloed. Best een beetje misselijk, cola drinken helpt. Ben vooral ook heel blij met die menstruatiekrampen. Die heb ik anders zelden tot nooit laat staan zo erg. Nestel maar goed in kleintje...
@belliebel waaauw mooie test! Hihi, ik doe er denk ik dinsdag pas weer een en hoop dat ie dan knalt! Gewoon kv hoor, heb nooit cb gedaan of nodig gevonden, doe liever wat anders leuks van dat geld @ks2011, gefeliciteerd! En welkom! Tuurlijk mag dat, leuk! Zover ik weet krijg je een echo bij je eerste afspraak bij vk rondom de 8wk, per vk zal dat verschillen denk ik. Wij gaan over 4weken verhuizen, nogal heel ergens anders haha dus moet dan de eerste x naar de vk daaro, als t goed blijft gaan deze week bel ik denk ik na volgend weekend voor een afspraak Zooo spannend weer allemaal!! Hebben jullie veel kwaaltjes? Hier vooral veel misselijk en vaak ff duizelig. Buikkramp en steken en licht gevoelige tepels. Verder woel ik snachts heel veel en ben iedere ochtend klokslag 5 klaar wakker. Ook zoo warm snachts! Gister had ik ook erge hoofdpijn maar dat zie ik er los van (ben namelijk chronisch hoofdpijn patiënt) ook dromen zijn anders dan anders, woensdag had ik al gedroomd dat ik de vrijdags positief teste! Gewoon ook die dag en heb vrijdag idd mijn eerste licht positieve test gehad!
Oja en opgeblazen gevoel en al echt een (darmen) buikje! Bij mn vorige kon ik het met 6wk amper verbergen en met 7wk vroeg men al in t openbaar of ik zwanger was! dus heel benieuwd hoe t nu zal gaan
@ KS, gefeliciteerd met je zwangerschap. @ MamaDaisy, ben ook benieuwd wanneer je het hier gaat zien. Vorige zwangerschap zag je het met 8 weken al heel goed maarja hoop dit keer eigenlijk niks te zien tot 14 weken.. Pas dan willen wij het vertellen
Ks: gefeliciteerd!!! Bellie: Nice Als ik jullie zo hoor over die buikjes mag ik blij zijn dat ik van week 8 t/m 12 op vakantie ben. Niks geen moeite hoeven doen om er dan te verbergen Maar misschien moet ik wel voor die tijd positiekleding gaan kopen. Heb geen zin in knellende broeken en weet niet of er zoveel winkels zitten. T-shirtjes kun je toch nog wel lang aanhouden lijkt mij?
Ik droeg de vorige zwangerschap vaak jurkjes, die rekken lekker mee hihi! Hier mooie oplopende testen, nu zijn ze op en moet ik er maar gewoon op vertrouwen dat het goed zit.
@ Mart, lekker op vakantie waar ga je heen? Kan inderdaad ook wat wijde shirtjes kopen. Ik wil het wel echt verbergen tot minimaal 12 weken. @ Eveline, ziet er idd goed uit zal vast wel goed zitten. @ Vakantie, wij hebben eind augustus een vakantie geboekt naar Florida, dan zal ik 21 weken zwanger zijn opzich nog mazzel want meestal is dat wel het termijn waarop je nog best wat energie hebt. Annuleren kon niet alleen als het vanwege een medische reden is.
Joy: ik wil tzt ook nog naar Florida. Ben helemaal gek op gap-baby. Dus ik wil daar lekker shoppen voor de babe Ik pb je de bestemming wel. Het is een niet alledaagse bestemming en ik wil niet herkent worden Eveline: ik ga denk ook voor jurkjes/tunieken met een legging of panty. Alleen dat werkt niet echt tijdens onze vakantie ben ik bang.
Hallo dames Kan het nog steeds niet geloven maar ikmaxg hier mee komen kletsen MvanL, (word bijna 25) dus maak er maar 25 jaar van, 1ste kindje En uitgerekende datum volgens deze site 12 januari Mocht eigelijk dinsdag pas testen maar de test was vrijdag al suoer duidelijk en de cb gaf het ook in nog geen minuut aan hahaha Ben zo gelukkig Hoop dat het vruchtje mooi blijft zitten waar die zit
Hoi dames! Vandaag weer terug van een weekje buitenland (ben nog aan het bijlezen, iig welkom nieuwe zwangeren!) Vandaag laatste testen opgemaakt (5+1):
Hallo! Mag ik ook met jullie mee kletsen? Ik ben zwanger geworden na 8x IUI, was de laatste voor we over zouden gaan op IVF/ICSI.. Ik ben Noux, 26 jaar, en zwanger van ons 1e kindje. Ik ben (na eigen berekening) 5 januari uitgerekend. 26 mei heb ik de eerste echo!! Spannend allemaal! *nu ga ik snel jullie verhalen teruglezen* Liefs, Noux
Vandaag 10 dpo, met 3e plasje! Duidelijk genoeg? Ben zo onzeker! Zie dat je hem op deze foto nauwelijks ziet!