Nee, ze was niet zo meewerkend helaas. Hopelijk die van morgen wel. Ze zei dat een miskraam met deze termijn echt een mini bevalling is en ik heb geen krampje gehad. Ik ben meer bang dat de placenta misschien gedeeltelijk voor de uitgang ligt.
Leuk nouralyn! Ik ben ook reuze benieuwd, wij hebben 29 juli echo en hopelijk kunnen ze dan al wat zien, ik wou eerst ook naar een pretecho praktijk, maar ga het pas doen rond 27 weken voor een 3D en nu nog even geduld hebben want ik vertrouw die nub theorie eigenlijk toch niet zo...
Ik mag om 13 uur voor de echo komen. Ik ben nu al op van de zenuwen. Hopelijk is alles goed met ons kindje. Benieuwd of vriend mee kan maar anders gaat mijn moeder mee. Ook vanmorgen mijn leidinggevende gebeld en deze was vol begrip toen ik zei voorlopig niet te willen werken totdat bloedverlies is gestopt. De eerste keer dat ik hem sprak, haha. Is pas begonnen bij ons.
Pamela ik duim met je mee dat alles goed is! Vandaag is baby dump geweest, mijn kinderwagen is geleverd, joepie!
Leuk! Wij hebben hier in de buurt niet echt wat zitten. Binnenkort wil ik naar n grote prenatal. Eens een moment prikken met ml
Ja, nog altijd minimaal helder rood. Sinds het stolsel eruit is zeg maar. Daarvoor was het echt heeeel veel. Ik hoop ook dat alles goed is maar ben zo bang.
Pamela we kunnen handje schudden gisteren aaf sex gehad... Vanochtend bloed.. en nu nog steeds wel heel weinig maar ook ik stress me kont er af mag half 2 langs komen
Hopelijk is het niks ernstigs! Hier heeft de vv langsgekomen vandaag. Die doen hier geen echo's maar luisteren met de doppler. Het was niet langer dan 3 harstlagen vast te krijgen. Doordat mijn baarmoeder nog laag zit en ik blijkbaar goeie buikspieren heb (onder mijn laagje vet zitten blijkbaar spieren ) kon ze ook niet genoeg drukken om het makkelijker te vinden. Wel veel vruchtwater gehoort doordat het niet stil zat.
Veel succes beide!! Ik denk dat t goed komt maar ben toch reuze benieuwd! Kwam net op een site uit, niet dat ik erin geloof, maar wel leuk om eens te lezen Wordt het een jongen of meisje? | Mens en Gezondheid: Zwangerschap Onderaan staat ook een waarheidje??? Als de hartslag hoog is een meisje, lage hartslag een jongen??
Haha de hartslag was de vorige keer 140 wat wordt het dan? Uit de andere dingen raak ikniet wijzer even vaak een meisje als een jongen. Maar mijn gevoel zegt nog altijd een meisje.
Haha inderdaad! Ik weet het totaal niet! Eerst dacht ik een jongen, dan denk ik weer een meisje, weer een jongen... Hier was hartslag 157 als het klopt is het een meisje ook tof, al lijkt me een jongen ook leuk, het maakt me dus totaal niks uit
Hier goed heb een stolselbloed achter placenta wat er nu dus uit komt kindkje heerlijk bewegelijk hartje klopte goed... Nu afwachten tot stolsel er uit is en komt zonder groter te worden