1-15 januari 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door belliebel, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Beebje krijgt zoals ik er nu over denk een eigen kamer. Rustiger voor de beeb en onszelf. Kamertje is best groot, dus ik kan er altijd nog voor kiezen om er een grote stoel in te zetten waar ik evt in kan rusten mocht dat nodig zijn.

Draagdoek/zak komt er hier ook wel. We hebben een hond, en dan is het met wandelen fijn mn handen vrij te hebben. Ook als je met huishouden bezig bent en de beeb wil niet liggen..
    Voor boodschappen wordt het wel de wandelwagen :p

Pff ik heb vannacht gedroomd dat ik bloedverlies had. Vandeweek stond er onder het miskraam-kopje over een mk bij 16 weken.. Ik word daar dus heel verdrietig en bang van.

Gelukkig mogen we maandag weer naar de vk. Eigenlijk alleen voor een intake, maar ik ga vragen of ze toch even naar het hartje wil luisteren. Maak me toch wel een beetje naar..

2. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Is ie egt duuder ja daar schrik ik echt van want als ik in nederland iets van de collectie skiphop wil kopen ben ik altijd duurder uit als bij de fun haha dus d8 daar lekker goedkoop te shoppen maar het kan dus nog goedkoper haha :p

3. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Oe dat hoop ok dan ook dat word duimen

4. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Als het goed is doen ze bij iedere controle naar het hartje luisteren! Hier bij 12 weken de eerste keer het hartje gehoord!

5. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Echt joh? Hier niet hoor, laatste controle bij 12 weken en alleen termijnecho gehad, geen hartje geluisterd :( Gelukkig heb ik mn angelsound nog, kan ik lekker zelf luisteren als ik daar behoefte aan heb :)

Hier baby eerste tijd bij ons in de kamer, maar dat is meer gewoon voor het gemak. Zodra baby doorslaapt maar ik niet (omdat ik wakker wordt van elk geluidje) gaat hij/zij naar zn eigen kamer. Bij de oudste was dat met 10 weken en dat was prima.
    Draagzak is heerlijk. Ik heb er 2 en ben van plan ze weer fanatiek te gaan gebruiken, zeker als beeb net zon moeilijke oversag-slaper wordt als zn broer...
    Ben trouwens niet van plan 24 uur per dag aan mn baby vastgeplakt te zitten hoor, bij de oudste wel grotendeels gedaan, maar vooral uit noodzaak (hij had veel behoefte aan knuffeltijd ;)), zie dat nu echt niet voor me met een dreumes die rondhobbelt. Maar misschien is het toch wel weer nodig en dan is het gewoon zo, we zullen zien hoe het loopt, voorspellen is altijd zo moeilijk.

6. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Hier wordt ook iedere controle naar het hartje geluisterd. Bij onze eerste hebben we haar met 1,5 week op haar eigen kamertje gelegd was beter voor ons eigen rust aangezien ik alles hoor en manlief na 2 weken weer ging werken. Met 6 weken sliep ze door. Ben bang dat een tweede nooit zo makkelijk kan worden als onze eerste haha

7. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Ik lees bij sommige oets over de angelsound, ik krijg met dat ding het hartje echt niet gevonden terwijl de verloskundige het hartje steeds in 1 keer vind haha ben gelukkig niet zo iemand die dan in paniek raakt maar
    Vind het wel jammer

Qua kamertje moet onze beeb meteen op zn eige kamertje ik heb aan alle kanten van mijn bed zoon 30-50 cm over om te lopen en thats it meer ruimte is er hier in de slaapkamer niet dus gewoon lekker in zn eige kamertje

8. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Hier mag de baby in de kinderwagenbak bij ons op slaapkamer slapen.. (of als ik nog ergens een goedkoop wiegje op de kop kan tikken daarin), maar ik denk dat hij/zij snel op z'n eigen kamertje komt, denk dat ik van elk zuchtje of kreuntje wakker ga worden..

9. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Hier sliep onze dochter zo'n 6 maanden bij ons op de kamer. Ze kwam ook nog elke nacht en ik had geen zin om steeds naar haar kamer te moeten.
    Maar ze slaapt zo licht dat we haar toch naar haar eigen kamertje hebben gedaan met 6 maanden en dat ging prima.
    Maar pas na 10 maanden sliep ze snachts door. Hopelijk nu de 2e wel wat sneller haha

10. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant

Kinderwagen bak mag niet meer van de kraam. Dus misschien kun je beter een wiegje op de kop tikken.

11. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Sinds wanneer mag dat niet meer? Ik weet dat de kleine van mijn zusje, nu 2 jr, in de bak gelegen heeft omdat ze zich daar beter warm kon houden.

12. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Onze dochter heeft ook in de kinderwagenbak gelegen hoor! Dit was 1 jaar en 9 maanden geleden. Verschilt denk per bureau

13. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Iedereen doet toch wat hij wil in zijn huis. Hier zal het ook eerste even in de bak van de kinderwagen slapen.

14. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    hier zal de kleine van dag 1 na het ziekenhuis op zijn eigen kamertje slapen.

15. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij ons komt de kleine de eerste weken bij ons op de kamer in de familiewieg :) Wil graag borstvoeding geven en dat is volgens mij makkelijker als de kleine bij ons slaapt.

16. Rinkeltje

Rinkeltje Actief lid

2 mrt 2014
    134
    0
    0
    Kinderwagenbak is hier ook geen probleem, maar er kunnen dan geen kruikjes bij, dat was t enige nadeel. Een kleine wieg op de ouderslaapkamer wordt hier de eerste 4 tot 6 maanden zelfs geadviseerd. De realiteit zal het straks leren, dit is onze eerste.

17. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Dat is pas sinds kort hoor. ... excuses dat ik het vertel!

18. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Nee niet erg, maar sinds wanneer is dit? Kraambureau heeft mij hier niets over gezegd. Kan het niet verschillen per bureau? Ik zal mijn bureau morgen eens bellen voor de zekerheid. Kan het beter nu weten dan achteraf.

19. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Ik dacht jeuuujj.. een zwangerschapshoekje voor januari. Ik ga alle pagina's doorlezen.. maar het zijn er wel een klein beetje veel. Dus dat doen we dan toch maar niet.
    Mag ik vanaf hier meepraten? :-D
    10 januari verwachten wij ons lieve kleine wondertje.

20. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Welkom en proficiat!

Deel Deze Pagina