We hadden het over kindje al voelen.... Vanavond was het wat steviger het gevoel, op de plek heb ik mijn buik stukje ingedrukt en jahoor! Wauw! voelde het heel ligt
Misselijkheid is hier gelukkig flink verminderd, nu alleen tussen twee en zes smiddags, rare tijd, geen idee waarom. Ben nog wel erg moe en duizelig. En ik heb al twee weken af en aan hoofdpijn, maar mn bloeddruk en suiker waren ok en ik drink genoeg, dus hopelijk verdwijnt dat net als dat het kwam. Heb de mini volgens mij ook gevoeld, ik werd vorige week wakker van een tikkend gevoel in mn baarmoeder. Heb het erna niet zo duidelijk meer gevoeld, zal vanzelf wel komen.
Ik denk ook wat te voelen maar geen idee of het de beeb is. Voelt een beetje als een trilkend spiertje.. Maar dan heel zachtjes. Vk denkt dat ik het met zo'n 2 weken toch wel voel, omdat de placenta keurig aan de achterkant ligt. Ik hoop het! Geeft wat rust denk ik Misselijk.. Met tandenpoetsen sta ik standaard te kokhalzen.. Ook te lang kauwgum is geen slim idee Verder is het al wel wat weggetrokken gelukkig
Tnx noralie voor het bijwerken van de lijst!! Vandaag 15 weken jieha!!!! Nog 2 nachtjes slapen tot de geslachtsbepaling Voelen doe ik (voor zover ik weer nog helemaal niks) heb ook geen idee of ie hoger zit hebw el een drukkende pijn op mn buik soms en merk dat de banden goed beginnen oo te rekken daar heb ik soms wel veel last van Iedereen die op vakantie gaat heel veel plezier Wij hebben flink verbouwd hier een een overkapping aan het huis geplaatst dus wij blijven daar thuis lekker van genieten vrijdag laatste werkdagje en dan 3 weken vakantie waarvan helaas nog 1 weekje klussen en grote poetsbeurt etc en dan 2 weken met manlief lekker genieten en shoppen voor de kleine
Ik voel ook nog niks van beweging hoor. Daarvoor is het denk ik nog te vroeg. @MvanL: Als je start met voelen van aan je schaambeen kan je voel waar je baarmoeder stopt, daar ishet terug veel zachter. Vorige week heb ik regelmatig steken en een druk gehad op mijn buik. Nu niet meer dus ik denk dat het een groeispurtje was. Er is nu sinds gisteren ook uit het niets plots een heel klein beetje buik bijgekomen. Zwanger zie ik er niet uit het is gewoon precies of ik enkele kilo's ben bij gekomen. De weegschaal zegt sinds kort +1kg dat lijkt mij wel ok te zijn. Ik had eens zitten zoeken op internet er was 1 site die zei dat ik tegen vrijdag nog een kilo moest bijkomen. Andere sites hebbem het over 6 kilo tegen dat je 6maand bent en dan nog eens een 4á6kg tegen dat je 40weken bent.
Vk voelde bij mij vanaf mn navel naar beneden.. Ik denk wel wat te voelen.. Maar ja.. Is dat de bm of mn darmen? Ik heb vandeweek ook een groeispurtje gemaakt.. Buikje is nu ook 's morgens zichtbaar. Maar ook mn boobs blijven groeien! Had een "snijrand" van de cups er in staan!! Als ik zo doorgroei word ik huge!
Ik denk het kindje ook al gevoeld te hebben, leek echt op bewegingen in mijn buik! Jammer dat het maar soms is. Hier inmiddels al wel wat bijgekomen hoor. Weeg nu 57 kilo en woog bijna 53 kilo aan het begin. Ik eet nu veel vaker als voor de zwangerschap dus het verwonderd mij niet! Die kilo's gaan er ook wel weer vanaf!
Mijn borsten waren de eerste 10weken al bijna 2 cupmaten gegroeid. Ze groeien nog maar veel minder snel. Maar ik denk dat ik binnen een maand hopelijk pas binnen 2 maanden nog een maat groter mag gaan halen.
Echt veel meer dan ervoor eet ik niet. Maar ik let wel op wat ik extra eet. Ik probeer de extra's bij fruit te houden.
Ik ontbeet nooit en at pas als ik thuis kwam van het werk (13 uur) en dan het avondeten! Nu eet ik wel alle maaltijden, snoep niet echt meer als anders. Hier ook een cup maat gegroeid, van kleine A naar een goede B, ben er blij mee!
Hier is mijn buikje toch ook echt wel te zien. Zelfs mijn vader zei het vanmorgen toen ik hem tegenkwam en normaal ziet hij zulke dingen echt niet haha. Wel lief zo'n bezorgde vader hoor . Vanmorgen was er weer net iets van gewicht af, het schommelt nu steeds rond de 1 kg, van 64 naar 65 kg bij een lengte van 1,75m. Ik ben wel een flinke cupmaat omhoog gegaan en nu begint het alweer iets te knellen. Maar zolang het vooral daar toeneemt vind ik dat niet zo erg
Leuk dat de buik begint te komen! Dat maakt het wel echt of niet? En ik denk dat het heel erg per persoon verschilt hoeveel je aankomt. Mijn zwanger-app zei dat ik nu al2,5 kg kon zijn aangekomen, maar dat is niet het geval dus. 2 collega's van mij die deze week met verlof gaan daar scheelt het ook nogal. Beiden zijn ze 36 weken, maar de 1 is 6kg aangekomen en de ander 10kg! Zo zie je maar weer, het is voor iedereen anders!
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST♥ ♥ chanti1990 (23 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 30 december 2014 ♥ wish01 (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 30 december 2014 ♥ Mammievan5 (29 jaar) 7e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Beertje4387 (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Zyra (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Daan83 (30 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ Daisyfox (?? jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 januari 2015 ♥ belliebel (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ IngeM (28 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 januari 2015 ♥ Bloempje34 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Chickenmomma (27 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Von1987 (? jaar) ? kindje Uitgerekend op: 3 januari 2015 ♥ Mart (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 januari 2015 ♥ Zeilbootje (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 januari 2015 ♥ Vlindertje81 (32 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ girlwithredhair (34 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Sieza03 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Eki (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 6 januari 2015 ♥ Noux (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Thammy (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 januari 2015 ♥ Noralie87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 ♥ Nouralayn (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 ♥ MvanL (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 januari 2015 ♥ Elfenprinses (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ ks2011 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥justkiki (?? jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ Vosje84 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 januari 2015 ♥ Mireille74 (40 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 ♥ NiHeJa (? jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 januari 2015 ♥ Esther1983 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Snoepje11 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Louloulo (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ LinOo (29 jaar) 1e kindje uitgerekend op: 11 januari 2015 ♥ Kristelo (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 12 januari 2015 ♥ pamela1203 (33 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 14 januari 2015 ♥ Rinkeltje (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ Merlijn1981 (33 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ NookY (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ Droppie Drie(32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ MamavanDaisy (26 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 januari 2015 ♥ Moontje86 (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 20 januari 2015 41 dames op de lijst: (2) jongen, (1) meisje, (5) verrassing ♥AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S ♥ 19 juli - MvanL - geslachtsbepaling 21 juli - Noux - controle vk 21 juli - Mammievan5 - controle vk 25 juli - Eki - geslachtsbepaling 29 juli - Rinkeltje - controle vk 29 juli - belliebel - afspraak vk 30 juli - Noralie87 - geslachtsbepaling 4 aug - Rinkeltje - pretecho/geslachtsbepaling 5 aug - wish01 - 20 weken echo 6 aug - Noralie87 - controle vk 13 aug - chanti1990 - 20 weken echo 18 aug - Louloulo - 20 weken echo 19 aug - belliebel - 20 weken echo 19 aug - Sieza03 - 20 weken echo 20 aug - girlwithredhair - 20 weken echo 20 aug - Nouralayn - 20 weken echo 21 aug - pamela1203 - 20 weken echo 26 aug - Noralie87 - 20 weken echo 26 aug - zeilbootje - 20 weken echo 27 aug - Eki - 20 weken echo 27 aug - LinOo - 20 weken echo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ -mamalicious -Mandy3 -Mammz -Joyofliving -Ankie25 -Liz0104 -itakepictures -Eveline1986 -Elita -Cosy -Missmystique -Iris balk
Sinds 2 dagen echt last onder in mijn buik en liezen. Soms beetje drukkend en wat steken. Is dit ook groei van de baarmoeder?
Hoi allemaal, Ben hier niet heel actief tot nu toe. Beetje druk maar vanaf morgen vakantie. Kan ik lekker mee kletsen. Ik sta alleen niet meer op de lijst. Kan iemand mij erop zetten? Mop81, 32 jaar, 1e kindje, datum 4 januari (dacht eerst 7 jan) Vanmorgen in shock door helder rood bloed in wc. Naar vk geweest en hartje gehoord poehh niks aan de hand. Anderen dit weleens gehad?
Hi Mop..dat is wel schrikken dan..gelukkig is alles goed met de kleine! Ik heb het zelf niet gehad maar je hoort t wel eens vaker.. Ik ben tot nu toe 5 kg aangekomen maar eigen schuld, kan slecht maat houden en ben gestopt met roken dus dat helpt ook niet Wil het sporten weer rustig gaan oppakken zodat t een beetje binnen de perken blijft haha
Ik heb laatst een bloeding gehad tijdens de gemeenschap. Dag erna een echo gehad en hieruit bleek dat ik een laagliggende placenta heb. Aantal regels mee naar huis gekregen en hopelijk blijft het nu weg.
Ja blij dat alles goed is. Hier ook 4 kilo aangekomen. Ook gestopt met roken meteen toen ik positief testte. Veel meer trek ij lekkere dingen. Kan gelukkig wel wat hebben was aan magere kant. Maar moet wel gaan opletten. Welke sport wil jij gaan doen Linda83? Ik wil ook wat gaan doen. Fiets wel altijd naar werk maar zo paar weken vakantie dus dan ook niet meer.. Wel even sportbh aanschaffen anders auw